Opinie o Berlin Golden Beach

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(166 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    75

    Berlin Golden Beach

    Joa 22.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Właśnie wróciłam tj. 20 lipca 2018r. z wczasów w hotelu Berlin Golden Beach. Hotel ogromny, położony nad samym morzem. Dostęp do leżaków i parasoli jest bezpłatny. Rzeczywiście większość leżaków zajęta jest już od samego rana tj. godz.7:00-8:00. Najczęściej zajmowane przez obywateli Rosji. Ja również spróbowałam owej praktyki, jednakże przez większość pobytu nie zajmowałam wcześniej leżaków. Po śniadaniu zawsze były jakieś wolne, więc nie wstawałam o 7:00 i nie biegłam na plażę!!!! Oczywiście nie było mowy o odpoczywaniu w pierwszym czy drugim rzędzie od linii brzegowej morza, jednakże to mi nie przeszkadzało! Morze - czyste, słone, ciepłe (ok.26 stopni). Plaża z jasnym piaskiem, tuż przy morzu dużo muszelek. Hotel dość czysty, pokój sprzątany codziennie (wymieniane ręczniki, zaścielone łóżko). Obsługa hotelu uprzejma, w miatrę szybko reagująca na prośby gości. W hotelu można porozumieć się w języku polskim, rosyjskim czy angielskim. Jedzenia - dużo (ryż, kasze, ziemniaki, owoce, wieprzowina i drób, warzywa). Słaby wybór zup - tylko dwa rodzaje. Kawa lurowata! Jedzenie pod koniec pobytu może się już znudzić i stać monotonne. Jest jednak alternatywa; wzdłuż promenady rozciągają się liczne knajpy. W Bułgarii można kupić różne produkty na bazie róży, olejku różanego. Sama kupiłam kremy do rąk, twarzy i inne kosmetyki do ciała. Tańsze produkty można kupić w sklepikach poza promenadą! Należy dobrze poszukać! Opieka rezydenta Rainbow bardzo dobra, komunikacja wystarczająca. Rezydent interesował się klientami biura. Wyjazd zaliczam do udanych.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wrażenia z pobytu

    Kasia 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel świetnie położony, tuż przy plaży i z własną plażą oraz własnymi leżakami i parasolami. Jedzenie dobre, bardzo duży wybór potraw, każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie były wymieniane ręczniki i sprzątano pokój. Największy minus - kiepsko działająca klimatyzacja.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Zadowoleni

    Michał, Nowe Miasto Lubawskie 03.07.2019

    Wybrałem się z przyjaciółką na tygodniowe wakacje do tego hotelu. Wcześniej czytaliśmy opinie, które się potwierdziły. Jesteśmy młodymi ludźmi i głównie interesował nas wypoczynek oraz imprezowanie w centrum. Nasze oczekiwania zostały spełnione gdyż zorganizowaliśmy sobie czas w centrum złotych piasków(hotel od centrum dzieli kilka km, ale był to bardzo przyjemny spacer). Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu, aczkolwiek mimo że nie jesteśmy osobami wybrednymi nie mamy słów aby opisać jak niedobre jedzenie zastaliśmy w tym hotelu. Byliśmy na początku czerwca więc nie wiemy jak sprawa wygląda w czasie sezonu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje lipiec 2024

    Marżolena, Świdnica 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Dobry hotel, chociaż klimatyzacja mogłaby być lepsza (budynek D). Jedzenie urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie, a dotego jeszcze tzw. danie szefa kuchni, codziennie inne ( kuchnia turecka, bułgarska, orientalna ...). Niestety plaża nie jest piaszczysta jak w dalszej części kurortu i te pozajmowane leżaki nawet w nocy. Niestety transfer z i na lotnisko odbył się busem bez klimatyzacji. Ogólnie wypoczynek bardzo udany, codzienne animacje dla dorosłych i dzieci umilają opalanie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Jest jeden minus...

    Elżbieta 07.08.2019

    Hotel ma świetne położenie, jest bezpośrednio przy swojej plaży, to ogromna wygoda, chociaż leżaki są zajmowane już wczesnym rankiem. Baseny bardzo fajne, morze cieplutkie. Hotel duży i czysty, niedaleko długa promenada, na której znajdują się liczne sklepiki i stragany, dlatego jest co robić wieczorem. Z informacji uzyskanych od rezydenta, dowiedzieliśmy się, że animacje odbywają się w hotelu Berlin Green Park należącego do tej samej spółki. Jednak ten hotel znajduje się w pewnej odległości pod górkę od hotelu, w którym my spędzaliśmy urlop, co spowodowało, że nie chciało nam się uczestniczyć w tych zabawach. Ogromnym minusem hotelu jest natomiast wyżywienie. Długie kolejki w restauracji i wszechobecny chaos w tym miejscu powodowały, że odechciewało nam się jeść, jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z czymś takim w hotelu na wakacjach. Poza tym, mały wybór potraw i ciągły brak tych podstawowych i dobrych. Dzieciom smakowały tylko frytki, których często brakowało. Każdy posiłek mało zróżnicowany, ciągle to samo. Obsługa barów plażowych i hotelowych bardzo wolno pracowała, przez co również robiły się długie kolejki i goście często rezygnowali z napojów all inclusive na rzecz tych kupionych w pobliskim sklepie. A przecież powinni mieć to w cenie... Podsumowując, największym plusem hotelu Berlin Golden Beach jest położenie, natomiast mam uwagi co do poziomu opcji all inclusive.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bułgaria we wrześniu ciepła i spokojna

    Roman, --- 07.04.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel na samym końcu kurortu ale niesamowicie cicho w nocy. Można spać przy otwartym balkonie słuchać szumu fal. Jedzenie bez rewelacji powtarzalne. Najwyższa ocena jeśli chodzi o plażę, po sezonie czysto, cieplutko, bez tłoku. Wolne bezpłatne leżaki hotelowe z czyściutką wodą morza czarnego. W Złotych Piaskach jest co robić nawet po sezonie. Otwarte knajpy, tawerny, dyskoteki nadal sporo ludzi na deptaku wieczorami. Wszędzie gwarno i rozrywkowo.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    przeciętniak

    Henryk, Szczecin 22.09.2019

    Hotel średni, pokoje czyste, obsługa akuratna. Zbyt mała restauracja jedna na cztery budynki co skutkuje kolejkami przy ladach i problemami ze znalezieniem wolnego stolika. Zbyt mało leżaków na plaży, a przy basenach to nie ma szans . Często wokół hotelu nieprzyjemny zapaszek kanalizacyjny. Jedzenie smaczne i zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wczasy czerwiec 2018

    Jola 07.01.2019

    Pobyt w hotelu uznaję za w miarę udany. Hotel duży przy samej plaży i to bardzo duży plus. Basen wystarczająco duży, pokoje czyte. Jeśli chodzi o minusy to głównie smród kanalizacji w hotelu i poza nim. Złote Piaski są daleko za Slonecznym Brzegiem jeśli chodzi o rozwój. Zejście do morza strome, bardzo szybko głęboko, plaża z piaskiem ostrym. Widok z plaży ogranicza falochron, który zupełnie zasłania piękne widoki. Jedzenia dużo, jednak jeśli chodzi o smak no to już kwestia gustu, dla nas bardzo słabo doprawione, zimne. Lody ...hmmm śmiechu warte. Można było je czasem dostać (jeden na osobę), na patyku, a smak niczym nie przypominał lodów, sama chemia. Kolacja w restauracji Al Carte ....trochę nas rozbawia (to samo co w stołówce ale podane przez kelnera). Ogólnie hotel to zatrzymał się na czasach PRL-u. Sama lokalizacja na plus poniewaz blisko plaży, jednak do centrum dość długi spacer lub kolejka (droga ). Byliśmy wczesniej w Słonecznym Brzegu i zdecydowanie bardziej polecam. Koniec wypoczynku dobił nas całkowice (12 godz koczowaliśmy na lotnisku-zero pomocy ze strony rezydenta).

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Szczera opinia od byłego rezydenta Rainbow

    Ela 02.07.2021

    Witam,swoją ocenę zacznę od biura obsługi klienta, które niestety nie jest kompletnie przygotowane do sezonu 2021. Od momentu rezerwacji, aż do wyjazdu nie było możliwośći kontaktu telefonicznego z opiekunem rezerwacji ( średnio 27-35 osób w kolejce, po 30 min oczekiwania, kolejka zmniejszałą się o 3-5 osób). Komunikacja mailowa niestety też nie funkcjonuje, bo albo opiekun nie czyta o co dokłądnie chodzi, albo nie rozumie tematu, którym się zajmuje, albo po prostu próbuje zbyć temat. Od 9 czerwca, czyli od momentu rezerwacji zgłaszałam , że lecimy razem z rowerem ( zawsze tak podróżujemu i do tej pory nie było z tym żadnego problemu). Opiekun ani nie potrafił tego skutecznie zgłosić, ani podać żadnych infomacji o wysokości dodatkowej opłaty, ani pokierować do odpowiedniej osoby. Ponieważ transfer był obsługiwany przez LOT, wysłąłam opiekunowi dokłądne informacje dotyczące bagażu sportowego ze strony LOTu - dalej nie udało się załątwić sprawy. Następnie skontaktowałam się bezpośrednio z biurem LOTu w Pyrzowicach i udało mi sie wszystko ustalić ( w ramach regulaminu LOT, mogliśmy wymienić 1 walizkę do 23 kg, na rower o max wadze 20 kg i max wymiarze 205 cm) - potrzebny był tylko krótki mail od Waszego koordynatora do koordynatora LOT z taką informacją. Napisałąm w tej sprawie maila do opiekuna rezerwacji, ze wszystkimi detalami co dokłądnie i do kogo trzeba wysłąć. Dodatkowo potwierdzałam to z nim telefonicznie. Okazało się, że 10 min przed moim przyjazdem na lotnisko , dzwoni do mnie Pan Piotr, że mam się zgłosić do biura LOT na lotnisku i zapłacić za przewóz roweru, oczywiście kwota nieznana. Na szczęście Panie na lotnisku są bardziej ogarnięte i udało się sprawę wyjaśnić z nimi, bo jak sie okazało, informacja od Was była zupełnie inna ( rower został zgłoszony jako dodatkowy bagaż, czyli koszt dodatkowych 285 zł w każdą stronę, zamiast bezpłątnego przewozu w ramach wykupionego bagażu). Jeżeli chodzi o sam pobyt na miejscu, to powiem tak. Jako biuro zatrzymaliście się z ofertą jakieś 10-15 lat temu i mówię to jako Wasz były pracownik ( rezydent na Sycylii w rejonie Palermo do 2011 roku). W dalszym ciągu są kontraktowane najtańsze pokoje, mimo że w obecnych czasach polski turysta bez żadnego problemu dopłąci dodatkowe 300-500 PLN za pokój o lepszym standardzie, czy za widok na morze (pytałąm o taką opcję przy rezerwacjii niestety nie ma takiej opcji). Po przyjeździe okazuj się, że otrzymujemy pokoje albo z widokiem na oczyszczalnie ścieków ( o której oczywiście nikt nie wspomina) albo od zaplecza i parkingu hotelowego, gdzie do godziny 24 funkconuje zaplecze restauracji, a od 5 rano są dostawy co jest bardzo głośne i uciążliwe. W taki sposób klient ma jak zwykle poczucie, że biuro go oszukało, zwłaszca gdy tak jak podczas naszego pobytu, klientami byli tylko Bułgarzy, Rumuni i kilku Ukraińców, więc standardowa myśl polskiego turysty "Rumuna i Bułgara stać, aPolskiego turystę trzeba umieścić w najgorszych pokojach" A wystarczy, żeby zakontraktować troche droższe pokoje z widokiem na morze i ten hotel może być jedną z najlepszych miejscówek w Złotych Piaskach (prywatna plaża, restauracja z widokiem na morze, fajny basen). Może to jednak już najwyższy czas, żeby zmienić podejście do Polskiego Turysty? Dodatkowo brak tablic z logo Rainbow w hotelach, brak książek hotelowych, nie było żadnych informacji o wycieczkach fakultatywnych.....

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Lato 2017

    Grzegorz, Bytom 22.10.2017

    Złote piaski to bardzo fajne miejsce zarówno dla młodych ( centrum ) jak i dla rodzin. Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie, jednakże było parę mankamentów, mianowicie : - basen wewnątrz hotelu był niedostępny ( nie wiadomo z jakich powodów) - pokoje - no cóż standard, ale raczej na 3 gwiazdki ( mieliśmy dostawkę dla dziecka zrobioną z 2 materacy jeden na drugim ) telewizor zepsuł sie po pierwszym dniu i 3 krotne informacja w recepcji nie przyniosła skutku, miał ktoś niby przyjść, ale nikogo nie było - co do stołowki była ok, jedzenie urozmaicone, co prawda nie wszystkim ono przypadnie do gustu ( regionalne smaki) ale narzekać też nie można, było wszystkiego dużo, a jeśli brakowało to było dostarczane na bierząco, dużo owoców, ciast, lody codziennie, kawa, herbata, napoje z automatu, wino czerwone ,białe, piwo, alkohole do bólu,ile możesz zmieścić to tyle pijesz ( mocne alkohole są bardzo ok , dla kobiet polecam koktaile kolorowe ) - jeśli chodzi o otoczenie to akurat rewalacja, praktycznie hotel na plaży dzieli go jedynie promenada, leżaki bezpłatne na plaży ( ale o dziwo szał jak w Polsce, czyli wstawanie o 6 rano i kładzenie ręcznika, nawet dochodziło,że już wieczorem zostawiali wszystko ) Plaża jak sie nagrzała to cieżko było chodzić po niej polecam buty, piasek na plaży mogłbym porównać do budowlanego (gruboziarnisty ciemny ) i troszkę minus morza bardzo szybki spad w dół praktycznie 3-5 m od brzegu głęboko, na brzegu dużo muszli połamanych i kamyczków, które raniły stopy, ale za to morze cieplutkie można siedzieć cały czas w wodzie. - Pieniądzę można wymienić w kantorach, u ratownika a najlepiej (czasami ) można kupić za euro na straganach (bardziej sie opłaca) Hotel umiejscowiony jest na koncu praktycznie złotych piasków przy małym porcie jachtowym wiec cisz i spokój, czym bliżej centrum piaskow to tłum ludzi a wieczorami to już nie da sie przejsć. Wakacje ogólnie bardzo udane jako rodzina 2+2 mieliśmy czas na odpoczynek jak i na zabawę. Hotel oceniam na dobre 3 gwiazdki ( 4 niestety to kategoria miejscowa)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem