Opinie o Berlin Golden Beach

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(166 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Restauracja hotelowa + inne

    Maciej, Kraków 15.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Obsluga restauracji hotelowej raczej na marnym poziomie. Nie mozna bylo zjesc spokojnie bo non stop zabierali talerze ktore pozniej obsludze upadaly na ziemie oczywiscie rzadziej niz noze widelce czy lyzki.. Jedzenie bardzo powtarzalne ale dobre. Pokoj schludny, czysty, codziennie sprzatany. Plaza blisko. Obsluga baru na plazy ok natomiast baru z przekaskami na bardzo marnym poziomie, wrecz olewczo podchodzili do klienta. Hotel usytowany w spokojnej okolicy, rozrywki i tlum raczej blizej drugiej strony Zlotych Piaskow. W moim odczuciu hotel nie zasluguje na 4 gwiazdki.. oceniam go na 3.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt w hotelu Berlin

    Patrycja 07.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Zdecydowanie na plus zasługuje położenie hotelu, jedzenie ok. Dużym minusem hotelu jest jego czystość a raczej jej brak. Gdyby nie czysta pościel miałabym wątpliwości czy pokój był posprzątany przed naszym przyjazdem.W trakcie pobytu były wymienione raz ręczniki (brudne leżały kilka dni na podłodze).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Daje 3

    Paulina 24.07.2019

    Hotel całkiem spoko, położenie idealne dlatego też daje 3 gwiazdki. Reszta MASAKRA!!! Jedzenie nie zjadliwe, suche, zimne!!!, przemielona buda! Mąż przez 3 dni bardzo odchorowal jedzenie z restauracji. Ogólnie na śniadania dało się zjeść tylko jajka na twardo i sery. Mimo, że mieliśmy ale inclusive stołowalismy się na mieście. Za cenę prawie 8 tysięcy za tydzien dla rodziny 2+1 spodziewałam się czegoś dużo lepszego. Bardzo się rozczarowałam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    WAKACJE Z NIESPODZIANKĄ !!!

    Piotr N. 30.08.2024

    Sam hotel ogólnie poprawny , czysto ,schludnie . Niestety nie do klientów biura RAINBOW ! Jak nas poinformowano w recepcji pokoje , które rezerwują są gorszej jakości za tańszą cenę . Można mieć widok na stację benzynową w zasięgu ręki tuż pod balkonem lub na rondo na którym zawracają autokary przywożące turystów przez 24 h. Można trafić jeszcze gorzej i słuchać przez cały czas koncertu pomp z pobliskiej oczyszczalni lub mieć pokój nad agregatami klimatyzacji prawie całego hotelu. Niestety podobna sytuacja była w Albanii , po dopłacie zamieniono nam pokój , który powinniśmy otrzymać bez dopłaty. Jak wcześniej opisałem całą sytuację biuro RAINBOW należy omijać szerokim łukiem ,aby uniknąć rozczarowania. Nie da się sprzedawać za normalną cenę zakupionych pokoi po cenie obniżonej. Takie sytuacje wcześniej czy później zemszczą i klienci wybiorą inne biuro.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wczasy w hotelu berlin golden beach

    Anna, Gorzów Wielkopolski 03.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Moje wrazenia z wyjazdu ,hotel jako kompleks duzy przy hotelu deptak ktorym mozna dojsc do autobusu i pojechac do Warny,pelno sklepikow z pamiatkami ,supermarkety i apteki,plaza blisko ale piasek zapadajacy sie mozna sobie stopy poranic bo pelno muszelek.Jedzenie dobre wszystkiego pelno wiec kazdy znajdzie cos dla siebie tylko herbata i kawa przy sniadaniu wiec jak ktos chce sie napic herbaty do obiadu i kolacji niech zaopatrzy sie we wlasny kubek bo w barze herbate nalewaja do malych filizanek.pokoje nie sa sprzatane reczniki raz na tydzien bo jak pani sprzatajaca powiedziala hotelu nie stac na zmiane recznikow wiec chyba powinni otworzyc pensjonat a nie hotel.Nasz rezydent pani Dominika powinna bardziej znac sie na swojej pracy jesli jest tam tyle czasu i nie wprowadzac ludzi w blad chodzi mi o autobusy odchodzace do Warny i odpowiadac na telefony. W pokoju klimatyzacji nie mozna wylaczyc a jak sie zwiekszy temperature to i tak nie jest cieplej i bardzo halasuje.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam

    Tom 19.07.2021

    2021. Nie polecamy smród z oczyszczalni i czekanie w kolejce za jedzeniem tragedia zero organizacji. Nie mylić opinii z biurem podróży. Pokój z ręczna klima czyli tak jak by nie było klimy. Polacy są kwaterowani są w budynku D oddalonym od stołówki. A tak ogólnie jak za to cenę to jest ok.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ocena w skrocie

    Klient r.pl 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel tak lata 90 szalu nie widac. Sprzatanie udalo sie 2 x w 8 dni wiec tez bez szalu Panie maja mase sprzatania tylko mocy przerobowych brakuje. Jedzenie jak to bulgaria wszystko ocieka tluszczem i tu tez minus bo obsluga jest poganiana ze sprzataniem stolikow wiec jak odejdziesz po cos do picia to stolik moze okazac sie szybciutko ogarniety. Animacje dla dzieci 6+ mniejsze raczej nie. Fajnie zorganizowane wieczorki przy basenie pod budynkiem D. Hotel na spokojny wypoczynek dla osob malo wymagajacych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt z niemowlakiem

    Anna, Kraków 07.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Napewno lokalizacja hotelu jest świetna, przy samym deptaku i plaży, na plaży bardzo dużo leżaków i parasolek, plaża czysta. Jedzenie bardzo dobre, codziennie jedno danie jakiejś kuchni zagranicznej. Jedynie mogłoby być cieplejsze bo jednak niezależnie, o której godzinie poszło się to dania były w większości letnie lub już zimne. Brakowało w restauracji do obiadu i kolacji ciepłych napoi, trzeba było wychodzić do baru. Drinki i napoje zimne były niedobre. Wszystko tak słodkie, że nie bardzo dało się pić. Chyba, że ktoś jest fanem dużej słodkości. Największym minusem hotelu był basen. Woda w basenie była tak zimna, że nie weszliśmy ani razu, byliśmy zmuszeni z niemowlakiem chodzić nad morze. Nigdy nie spotkałam się z tym, żeby były dwa basen i większość ludzi chodziła nad morze. Nie trzeba było robić żadnej rezerwacji leżaków bo basen świecił pustkami. Jak chodzi o pokój to ogólnie zgodny z opisem jednak faktycznie Polacy są lokowani w budynku D. Budynek jest najbardziej oddalony od restauracji, barów. Aby dostać się na posiłek trzeba wyjść na zewnątrz i przejść kawałek - przy złej pogodzie byliśmy z niemowlakiem narażeni na deszcz i zmoknięcie. Wszystkie napoje w budynku D serwowane są tylko do godziny 16:30. Po tej godzinie ponownie trzeba wyjść na zewnątrz i przejść kawałek drogi, aby coś otrzymać do picia. Część pokoi wychodzi na spalarnie, ale tak naprawdę to nie przeszkadza bo i tak jest widok na morze. Niestety faktycznie w pokoju śmierdziało, ale nie ze spalarni tylko z kanalizacji. Po zgłoszeniu przyszła Pani czymś popsikała, nałożyła żelowe coś na ubikacje i tyle. Brzydki zapach zniknął na parę godzin i później niestety powrócił. Najgorzej było po dłuższej nieobecności w pokoju, gdy dłużej klimatyzacja nie chodziła. Jak chodzi o czystość to główny budynek, restauracja, basen ok. Jak chodzi o pokoje to niestety, ale przez cały pobyt posprzątany pokój był 1 raz. Dobrze, że chociaż śmieci udało nam się oddawać, gdy byliśmy w pokoju bo takto zostałyby z nami cały czas. Tragiczne są windy w budynku D. Czasem musieliśmy czekać z 10 min, żeby zjechać na dół. Obsługa niezbyt sympatyczna. Ogólnie nie przyznałabym hotelowi 4 gwiazdek. Realnie są to 3 gwiazdki. Widać, że lata świetności ma już za sobą. Hotel promowany jest na pobyt rodzinny jednak z niemowlakiem nie polecam. W ubikacjach wspólnych nie ma ani 1 przewijaka, co np. przy oczekiwaniu na samolot po za pokojem stanowi bardzo duży problem. Brak animacji po polsku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Edek z Wa-wy

    Edek z Warszawy . 11.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel wymaga remontu .W pokoju był wyrwany kontakt w ścianie. Meble wymagają odnowienia . Potrawy obiadowe , były zimne (mięso, ziemniaki, frytki itp ). Na plus zaliczam to, że hotel był blisko morza . Problem był z leżakami nad morzem i przy basenie . Żeby zdobyć leżaki trzeba było wstać bardzo wcześnie rano , by zarezerwować je sobie . Później nie było żadnego wolnego leżaka . Minusem był pokój położony w pobliżu stacji benzynowej i oczyszczalni ścieków . Czuć było niemiły zapach . Obsługa hotelowa miła i sympatyczna . Bezpłatny internet miał zasięg także w pokoju .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Źle

    Kinga, Warszawa 24.08.2019

    Hotel bardzo duży, pokoje o bardzo niskim standardzie, jedzenie okropne. Prawie dwa tygodnie z dziećmi i nie było nic dobrego do jedzenia. Mieliśmy opcję All inclusive - masakra. Obsługa niezadowolona z pracy. Więcej tam nie wrócimy, lepsze hotele w pobliżu. Nie polecam

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem