5.5/6 (29 opinii)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Polecam hotel Melia najlepszy w Złotych Piaskach , jedzenie , animacje , pokój super . Biuro Raibow stanęło na wysokości zadania. Polecam
6.0/6
super pobyt, polecam
6.0/6
Przebywaliśmy z żoną na wczasach w Hotelu Melia Hermitage w Złotych Piaskach od 14 do 28 czerwca 2016 r . Jest to duży 5 gwiazdkowy hotel zasługujący w pełni na tę kategorię, ponad 700 pokoi. Utrudnieniem na pewno jest bardzo duża ilość gości. Tłok częściowo rozwiązuje wykupienie opcji Level. Połowę wczasów mieliśmy opcję All Inclusive a później wykupiliśmy pakiet Level. Pokoje są bardzo duże (całość – pokój, łazienka zajmuje 43 m2). Łazienka posiada dużą wannę oraz dużą kabinę prysznicową, 2 umywalki, toaletę oraz bidet. Kabina prysznicowa pozwala swobodnie poruszać się pod prysznicem, ok. 150 cm x 80 cm. Ciśnienie wody bardzo dobre, nie ma problemów z ciepłą wodą. Klimatyzacja sprawna w pokoju, sejf bezpłatny. Internet WiFi bez hasła dobrze działa. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, obsługa sympatyczna uśmiechnięta, chętna do udzielenia wszelkiej pomocy. Są 3 rodzaje pokoi – pod względem położenia; 1) widok na ulicę-mało sympatyczny, 2) widok boczny na morze (można wykupić w Rainbow w Polsce) taki mieliśmy - bardzo dobry, 3) widok na wprost morza – dostępny dla poziomu LEWEL- do wykupu tylko na miejscu w recepcji. Na balkonach 2 fotele plastikowe i stoliczek oraz suszarka do bielizny – bardzo przydatna (warto zabrać żabki do przyczepienia wypranych rzeczy do suszarki). Żelazko na miejscu wraz z deską do prasowania można pobrać u pokojowej. Do plaży ok. 200 metrów ale serwis plażowy płatny leżak 8 lewa, parasol 8 lewa, materac 3 lewa. Komplet 2 leżaki , parasol i 2 materace powinno się zapłacić 24 lewa (ale uwaga czasami chcąc naciągnąć na 30 lewa (2 materace) Tymczasem w takim układzie 2 materace powinny być za darmo – TARGOWAĆ!!!! Jedzenie wg mnie dobre choć brakowało mi zup -są ale ze 2 rodzaje i mnie nie odpowiadały- ale bywają różne gusty. Przystawki i desery duży wybór – wspaniałe pomidory i kartofle. Owoce – winogrona, banany itp. Do obiadów i kolacji wina czerwone i białe wytrawne. Telewizja – 1 stacja telewizyjna w języku polskim i to chyba najsłabsza ze wszystkich TV Polonia. Baseny – zewnętrzny – duży tłok , trzeba rano najlepiej przed śniadaniem zająć leżak potem różnie może być, Woda ciepła, czysta. Basen wewnętrzny bardzo dobry szczególnie dla dzieci. Jacuzi słabe ledwo co można wyczuć bąbelki. Sauna dostępna tylko dla poziomu Lewel lub płatna. Wycieczki byliśmy na dwóch 1) Delfinarium z Warną – niektórzy jadą indywidualnie Pokazy delfinów 3 razy dziennie 10,30 następny ok. południa i ostatni ok. 15-tej. Ceny biletów dorosły 20 Lewa dziecko 14 lewa. Dzieci u nich są od 2 do 12 lat –nie tak jak w Polsce. Można dojechać taksówką lub autobusem. 2) wycieczka do Bałcziku ale uwaga w informacjach podany jest jeden rodzaj wycieczki a są tam 2 rodzaje jedna z wieczorem bułgarskim druga bez wieczoru. Ta bez wieczoru jest krótsza i jak się przewodnik postara to można zdążyć na kolację. Kolację są do 21.00. Po promenadzie jeździ kolejka cena 4 lewa od osoby. Teraz o poziomie Level ---Zasadnicza różnica to mniejszy tłok, pokój z widokiem na morze, lepsza restauracja i kawiarnia na 8 piętrze, oraz strefy zarezerwowane dla gości Level obok basenu zewnętrznego i w ogrodzie poniżej basenu, W czasie posiłków Level nie ma tłoku oraz śniadanie jest do godziny 11.30 W Level jest możliwość opuszczenia pokoju w dniu wyjazdu później do 16-tej a nie do godziny 12-tej. Leżaki strefy Lewel z materacami. Niestety cena za strefę Level dość duża 43 euro za 1 dzień (tak za jeden dzień!) od pokoju. Przy zachowaniu dotychczas zajmowanego pokoju (mieliśmy z bocznym widokiem na morze) otrzymaliśmy 10 % bonifikaty czyli 38,70 euro za 1 dzień. Formalności załatwia się na miejscu w recepcji. Od nas nie chcieli przyjąć Euro – chociaż cena w euro- musieliśmy płacić lewami lub kartą. W czasie naszego pobytu wymiana w hotelu nie jest dobra 1,80 lewa za 1 euro a poniżej na promenadzie w kantorach 1,93 lewa za 1 euro. Nie ma komisowego. Nie wymieniać u ludzi na ulicy – możliwe oszustwa np. fałszywki !!! Rezydent – ma pod swoją opieką 6 różnych hoteli. Nie jest więc dostępny cały czas a okazjonalnie. Ma wyznaczone dyżury kiedy powinien być w danym hotelu. Niestety nie można temu ufać. Zdarzyło nam się, że po przyjeździe dostaliśmy od rezydentki datę i godzinę o której będzie w naszym hotelu. Niestety – wydaje się to dziwne – rezydentka samoistnie zmieniła termin swojej obecności, nie zaznaczyła tego na tablicy informacyjnej gdzie był termin podany nam wcześniej. Czekaliśmy bez skutku. Po rozmowie rezydentka nawet nie pomyślała aby przeprosić za swoje nieodpowiedzialne działania zmuszające wczasowiczów do tracenia czasu. Przy meldunku w hotelu też nie można liczyć na pomoc rezydenta. Właściwie nie wiadomo jakiej pomocy od takiego rezydenta należy oczekiwać. Ogólnie hotel można polecić. W porównaniu z innymi w Bułgarii o wiele lepszy!!!!
5.5/6
Ogólne wrażenie z hotelu - wysoki standard, świetna obsługa.