Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Sylwia, --- 17.08.2022
hotel Sunrise
2.5/6
Anna, Katowice 21.09.2021
Fajnie, ale...
W hotelu byłam po raz drugi. Ponieważ wtedy(3 lata temu) bardzo mi się podobało, postanowiłam skorzystać z tej oferty znowu. W tym roku pobyt zahaczył o wrzesień, ostatnie dni były już chłodne, choć woda w morzu przyjemnie ciepła. Po pięknej, piaszczystej plaży można spacerować godzinami. Jedzenie w hotelu bardzo smaczne i różnorodne. Sniadania słodkie i wytrawne-co kto lubi. Obiady dla mięsożerców i wegetarian. Wspaniałe słodkości i owoce na deser. Duży wybór napojów i wina. Bar z napojami na plaży(nowość). Codziennie był w ofercie kebab i mięso lub kiełbaska z grilla. Kolacje bardzo podobne. Bez absolutnie żadnych zastrzeżeń. Teraz minusy. W tym roku hotelu po prostu nie sprzątano. Serwis sprzątający wpadał jak wicher, wyrzucał 3 papierki z kosza na śmieci, zmieniał ręczniki oraz jeden raz włączył odkurzacz. Wiele to nie pomogło. Kurz i pył przemieścił się z jednego miejsca w drugie. Ani razu nie była umyta umywalka ani muszla klozetowa(byłam 2 tygodnie). Ani razu nie była umyta podłoga na mokro. Po interwencji u rezydentki dowiedziałam się, że "widocznie takie mają procedury" i "większość gości przyjeżdża na tydzień" i że jeżeli sobie życzę, to tę podłogę umyją. Umyli. Jeden raz w ciągu dwóch tygodni. Brudna i lepiąca się była również podłoga na korytarzu. Ekipa sprzątająca w ogóle nie reagowała.
2.0/6
Donata, Kraków 18.09.2018 Termin pobytu: sierpień 2018
pani Rovanova - nowy standard podejścia do gości i wizytówka hotelu
Jestem oburzona skandalicznym podejściem do klienta i zachowaniem jednej z pracownic recepcji hotelu Sunrise All Suites Resorts- pani Rovanovy. Pierwszego dnia, gdy przybyliśmy na miejsce, i zapytaliśmy ją o numer naszego pokoju, owa pani, dosłownie pokazała nam palcem drzwi i wykrzyczała, że nie jest tu po to żeby nam pomagać. Szczęśliwie inna z recepcjonistek zaoferowała nam pomoc. W czasie całego pobytu, robiliśmy wszystko by tylko nie mieć żadnego kontaktu z recepcją. Niestety, mój trzyletni synek zachorował w trakcie pobytu. Miał gorączkę i bardzo swędzącą wysypkę. Wezwany lekarz zabronił wychodzenia na słońce, i uprzedził ,że jest to wysoce zakaźna choroba. Wiedząc ,że ostatniego dnia do 12 będę musiała opuści pokój (samolot mieliśmy o 23, a w hotelu pozostawaliśmy do 20.30) próbowałam wcześniej wynająć jakikolwiek pokój i zapłacić za dodatkową dobę , informując oczywiście o stanie dziecka. Powiedziano mi jednak ,że hotel jest pełnen i nie da się nic zrobić. Tak więc ostatniego dnia, o 12 opuściliśmy pokój i poszliśmy zostawić bagaże na recepcji. Ponieważ mój synek miał gorączkę, zasnął zanim dotarliśmy na recepcję. Chciałam położyć go na jednej z umieszczonych tam sof. Gdy pani Rovanova to zobaczyła, podgłosiła maksymalnie muzykę, uniemożliwiając tym samym jakiekolwiek rozmowy w holu hotelowym. Podeszłam i poprosiłam ją by nieco ściszyła. Pani Rovanova odpowiedziała mi wtedy ,że nie jest to dobre miejsce dla chorych dzieci i powinniśmy stamtąd wyjść, i pójść sobie na basen. Wytłumaczyłam ,że doktor zabronił mojemu dziecku opalania się, i że dziecko ma gorączkę. Wtedy pani Rovanowa wstała od swojego biurka, podeszła bardzo blisko mojego synka, wyjęła komórkę i – BEZ PYTANIA O ZGODĘ I JAKIEGOKOLWIEK UPRZEDZENIA- zaczęła robić zdjęcia mojemu synkowi!!!!!! Pierwszy raz w życiu byłam tak wstrząśnięta ,że nie wiedziałam co powiedzieć. Ponieważ dziecko zaczęło płakać, wzięłam je na ręce i wyszłam z recepcji. Powiem krótko: naprawdę dużo podróżowałam po świecie , po hotelach lepszych i gorszych, ale z tak chamskim i bezdusznym zachowaniem nie spotkałam się nigdzie. Mówi się ,że recepcja jest wizytówką hotelu, dlatego moja dobra rada: uciekajcie jak najdalej od Sunrise All Suite Resort i pani Rovanovy.
2.0/6
Piotr, Zimnice Wielkie 10.02.2023 Termin pobytu: sierpień 2022
Wakacje w Bułgarii
Niestety wakacji w Bułgarii nie będę miło wspominać. Pogoda we wrześniu była średnia. Były dni, że było przyjemnie ciepło, ale przez większość czasu strasznie wiało. Jedzenie w hotelu było strasznie tłuste, naczynia brudne. Pokój na pierwszy rzut oka wyglądał ok, ale niestety było brudno.