Opinie klientów o Sunrise All Suites Resort

5.1 /6
187 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

. 05.09.2022

Rozczarowanie

Hotel kompletnie nie spełnił naszych oczekiwań, jedzenie fatalne, codziennie to samo, wszystko bardzo tłuste, przez cały pobyt mieliśmy przez to problemy żołądkowe. Możemy pochwalić restauracje a la carte, jedzenie było smaczne. Woda w basenach bardzo zimna, nawet w upalny dzień ciężko było do niego wejść. W pokoju bardzo śmierdziało, nie dało się wytrzymać. Przez tydzień czasu pani sprzątaczka posprzątała pokój dwa razy.

1.0/6

Tomasz, Pszczyna 05.07.2022

Najgorsze wakacji w Bułgarii

To nasze 3 wakacje w Bułgarii i chyba ostatnie. Jeszcze nigdy się tak nie rozczarowaliśmy. Hotel miał być dla dzieci a w nim brakowało atrakcji. Jeden plac zabaw wymagający remontu. Wszędzie coś odstawało odlatywało. Hotel na pewno nie zasługuję na miano 4 gwiazdkowego. Znajduje się na uboczu miasta Obzor co miało być plusem lecz w deszczowy dzień ( a akurat na pobyt mieliśmy 3 takie ) nie ma kompletnie co robić. Chwalą się że do plaży mają 250 metrów a to jest przynajmniej raz tyle. Widać że od kiedy wybudowali nowszy Hotel Blue bliżej plaży o ten przestali już dbać. Najgorsze są ptaki ( tysiące ptaków ) które mają gniazda na balkonach. Cały czas wszystko jest brudne ( materace, leżaki, płytki przy basenach ) które nie są myte. Hotel napewno nie przystosowany dla rodziny z dzieckiem w wieku do 3 lat.

1.0/6

Natalia, Borkowo 07.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

nie wiedzą co to ALL INCLUSIVE

wszystkie zalety nie mają znaczenia w momencie kiedy pani sprzątająca w czasie kolacji ukradła z pokoju 2 moje ubrania (żałosne!), zgłosiłam to w recepcji, ale brak wyjaśnień, na szczęście pieniądze i dokumenty i tak nosiłam ze sobą z plusów: duże przestronne pokoje z ładnymi widokami, czyste baseny, piękna przyroda, staw z liliami do kąpania, cudowne ciepłe morze, ładne otoczenie, uprzejme panie z recepcji z minusów: nie wiedzą co to ALL INCLUSIVE: obsługa pokojów nie sprząta tylko kradnie, nie zmieniają pościeli, mopem przejeżdżają na środku pokoju, w zakamarkach kurz, brud, grzyb; żel pod prysznic dają tylko jednorazowo, ogólnie wiele miejsc w hotelu jest brudnych, kawa paskudna, piwo nie nadaje się do picia, kebab i pizza to nieporozumienie, ciasta słabe, reszta potraw jadalna :) rezydentka p. Jagoda zorganizowała informacyjne spotkanie z grupą w miłej atmosferze, natomiast gdy później chciałam dopytać o szczegóły wycieczki do Bałcziku była nieprzyjemna, zniechęciła mnie ("była Pani na spotkaniu?!") - jak miałam wydać 75 euro, to chyba jasne, że chcę wiedzieć co nieco o programie, może pojadę przy innej okazji rezydentka podała błędne informacje - bar w pokoju nie był uzupełniany, a long breakfast w godz. 10-11 to tylko napoje w kubkach jednorazowych, żadnych przekąsek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem