Opinie o Sunrise All Suites Resort

5.1/6 (218 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
218 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Obsługa przez Hotel

    Hotel nie uwzględnił prośby o pokoje obok siebie mimo rezerwacji ponad 6 miesięcy wcześniej. Pani w recepcji powiedziała pierwszego dnia że taka informacja nie dotarła do hotelu. Po przyjeździe cztery dni byliśmy nie rozpakowani bo liczyliśmy na zmianę rozrzuconych pokoi na pokoje obok siebie, niestety przez bardzo złe podejście hotelu do rezydentów i gości nic nie udało się załatwić...

    Rafał , Warszawa - 25.09.2018  | Termin pobytu: lipiec 2018

    4/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    pobyt 15-22 czerwca

    ogólnie wyjazd średnio udany, nie polecam wyjazdu w czerwcu ze względu na niepewną pogodę

    Łukasz, Puławy - 05.07.2021

    4/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Słabiutki Sunrise All Suites Resort

    Jak w tytule... Hotel dla niewymagających.

    Marcin, Łodź - 13.09.2021

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Tyle samo zalet, co i wad

    Główne plusy: + hotel posiada własne leżaki na plaży wraz z możliwością wynajęcia łóżka z baldachimem na cały dzień, gdzie dostajemy do tego pokaźny kosz owoców + kilka basenów, każdy znajdzie miejsce dla siebie + zaangażowani animatorzy + przestronne pokoje z dużą łazienką + bardzo duży wybór dobrych ciast i deserów w barze obok restauracji + pijalny alkohol (whisky w szczególności, to black ram, dostępny również u nas) Główne minusy: - jedzenie (prócz niezłej wołowiny i zup) tłuste, przeciętnej lub słabej jakości, w szczególności kiepski snack bar (oblężone stanowisko z kebabem, słaba pizza, niesmaczne pozostałe smażone przekąski) - klimatyzacja z której lepiej nie korzystać - zagrzybiała i śmierdzi z niej - sprzątanie pokoi jest bardzo pobieżne i oszczędne, w szczególności dotyczy to balkonów (praktycznie każdy z nich posiada jedno lub więcej gniazd jaskółek, które brudzą na balkonach) - obsługa składa się w większości z pracowników sezonowych, którzy są przeciążeni obowiązkami (bar przy jeziorze oraz snack bar, a także punkt z popcornem obok sceny) w tym również pokaźna grupa pracowników z Kirgistanu, przez co niekiedy ciężko dogadać się po angielsku - krótkie godziny otwarcia sali zabaw dla dzieci oraz kiepski jej stan ze zniszczonymi w większości zabawkami (zdecydowanie polecam sale zabaw w hotelu sąsiednim blue magic, która jest większa, nowsza i z placem zabaw obok niej) - większość atrakcji dla dzieci jest dodatkowo płatna (dmuchaniec, malowanie ceramiki, jazda na quadzie, malowanie twarzy w czasie trwania mini disco) Generalnie miejsce jest akceptowalne, choć niestety widać wszechobecne oszczędności, co niestety ma negatywny wpływ na odbiór pobytu. Zdjęcia nie oddają obecnej sytuacji kompleksu hotelowego, któremu przydałoby się odświeżenie do poziomu siostrzanego blue magic. Polecam tylko w przypadku gdy traficie na dobrą oferte cenową, w innym wypadku, możecie być sfrustrowani stosunkiem ceny do tego co otrzymujecie.

    Michał, KATOWICE - 12.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem