Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie spędzony czas w tym hotelu uważam za udany.Jest wiele uwag...brudno w pokojach, zdarzały się karaluchy, jedzenie dobre każdy znajdzie coś dla siebie.problem z kubkami i wolnymi miejscami na posiłkach ale obsługa miła.w barach dobre drinki.animacje słabe dla dzieci jak i dla dorosłych.Plusem jest położenie hotelu na rozległym terenie,domki w stylu Karaibskim, plaża przy hotelu Playa Bachata czysta i rozległa, dużo miejsca i leżaków wśród palm, można było odpoczywać i w słońcu i w cieniu, cień dawały palmy które rosły na plaży.Slaby zasięg wi-fi,tylko przy recepcji i w lobby.najlepiej zaopatrzyć się w kartę kupioną na miejscu.Ogolnie hotel dla niewymagających.jezeli ktoś lubi komfort to ten hotel nie jest dla niego.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajne polozenie, duzo miejsca, dobra plaza i duzo palm, slabe drinki, jedzenie nawet dobre, slaby net i tylko w recepcji, pokoje i wystroj z PRL, daleko do centrum ale uber w miare smigal.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spełnił nasze oczekiwania, relacja ceny do jakości adekwatna. Jedzenie mega średnie, monotonia , w połowie pobytu wrzucili nas do jednej stołówki ludzi masa kolejki by cos wybrać do jedzenia, mało ryb w menu, generalnie jedzenie, a nie jestem wybredny 4/10. Duży resort, może troszkę wysłużony, ale wszystko ok. W pokoju sejf i lodówka z mini barkiem, woda 7up, Pepsi. Pokoje wysłużone, ale sprzątane codziennie , ręczniki wymieniane . Ogólnie polecamy!!!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolejki do rezydentów osób mających problem z QR. Uwaga rezydenta, że bez kodu mogą nie wpuścić do samolotu, dopełniła "atrakcji pobytu". Doświadczony poprzednimi wyjazdami z RAINBOW byłem przekonany, że przy odprawie będę zdany wyłącznie na siebie z konsekwencjami j.w. Nikt nie uprzedził wcześniej, że wszyscy rezydenci będą obecni przy odprawie i pomogą w razie kłopotów. Jeżeli celem takiej postawy było sprawienie, aby pobyt był niezapomniany - to pełny sukces. Jakby tego było mało, to telefon mógł upaść i się rozbić lub zostać zgubionym, czego byłem świadkiem.