Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
"dzięki" pilotce tylko 2 buźki
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chciałabym podzielić się kilkoma uwagami dotyczącymi wycieczki do Maroka „Cesarskie Miasta” (29.03-05.04.2019r.) Na stronie Biura Podróży wykupiliśmy z żoną miejsca obok siebie w samolocie, ani razu miejsca jakie finalnie mieliśmy nie były tożsame z tymi wykupionymi. Ponadto w jedną stronę nie były to nawet miejsca obok siebie, każde z nas siedziało w innej części samolotu. Do Maroka poza zwiedzaniem pięknych miejsc turyści jadą także dla marokańskiej kuchni, dla smaków. Tymczasem po przyjeździe do Agadiru podano nam o 2 w nocy „kolację” sałatkę z kartofli, kawałek bułki i pomarańczę. W dwóch kolejnych hotelach kolacje miały formy kolacji serwowanych podczas których podano nam kleik i udko z kurczaka, przypominające jedzenie z polskiej stołówki lub szpitala. Czas wolny był niedostosowany do miejsc i warunków atmosferycznych w którym przebywaliśmy a przewodniczka była nieelastyczna jeśli chodzi o jakiekolwiek zmiany i prośby ze strony uczestników. W najbrzydszym miasteczku w którym byliśmy mieliśmy 2,5h czasu wolnego, podczas deszczu, a to więcej niż we wszystkich, dużo ciekawszych miejscach razem wziętych. Ponadto czas wolny rezydentka dawała z dala od atrakcji np. w Casablance czas wolny był w miejscu w którym nie było kompletnie nic, wszyscy błąkali się bezcelowo po ulicy, natomiast kilometr dalej była piękna promenada z dostępem do plaży i oceanu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolejny raz na przestrzeni kilku lat pojechałem na wycieczkę objazdową z Rainbow. Jak mogę to podsumować w jednym zdaniu. Poziom usług świadczonych spada z każdym rokiem . Najbardziej można to zauważyć po poziomie jaki reprezentują sobą przewodnicy. Bardzo , bardzo słaba umiejętność przekazania wiedzy którą posiadają ma temat odwiedzanego kraju. Aż nasuwa się pytanie czy ktoś weryfikuje tę wiedze bo można odnieść wrażenie że w pogoni za coraz większą liczbą turystów i sprzedanych imprez zatrudnia się ludzi z komunikatywną znajomością angielskiego i to jedyne kryterium. Hotele na trasie słabe a hotel w Casablance Zenit - proszę sprawdzić w na stronach internetowych horror. Program np Casablanka miasto portowe ponad 3 mil mieszkańców odwiedzamy tylko jeden z głównych placów meczet i tyle zwiedzanie około 2 -3 godzin . Fez zakupy 3 razy : skóry, warsztat tkacki, ceramika około 4 godzin oraz program "naukowy" zawarty w czasie zakupów około 1 godzina. Można można. Jest to pierwszy wyjazd na którym w autobusie nie było zapewnionej wody w butelkach nawet do zakupu a temperatura na zewnątrz ponad 35st C . Czy polecam wyjazd ? Czy poznałem Maroko - Nie. Jak mogę podsumować " Czy jedzie z nami pilot ?"
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieliśmy pecha, bo cały tydzień lało, więc część programu nie została wykonana. Na domiar złego najprawdopodobniej zabrakło dla nas miejsc pierwszego dnia w Agadirze a był to dzień przeznaczony na odpoczynek nad morzem i jedyny słoneczny dzień podczas całego pobytu - więc zostaliśmy prosto z samolotu przetransportowani autokarem na drugi kraniec Maroka i stamtąd. Dotarliśmy wieczorem spędzając cały dzień w podróży a następnego dnia już lało jak z cebra. Gdybym wiedziała, że program zostanie zmieniony, nie zdecydowałabym się na tę wycieczkę.