Opinie o Chiny i Japonia - Dwa oblicza Orientu

5.3/6
(66 opinii)
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.2
Transport
5.2
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia wycieczki objazdowej Dwa oblicza Orientu.

    DIM 11.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Jesteśmy zadowoleni z organizacji wycieczki, mozna znajdywac minusy lokalizacjach hoteli, zazwyczaj oddalonych od glownych ciekawcyh miejsc.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    100

    Super wycieczka

    Przemek 27.04.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Bardzo fajna wycieczka, która pokazuje leżące dość blisko siebie kraje, a pokazuje zupełnie inne podejście do życia. Zdecydowanie polecam ją każdemu. Jedyny minus wycieczki to słabo zorganizowane Tokio - myślę że warto dorzucić tu Tokio, a szczególnie dzielnicę Shibuya wieczorem. My akurat zrobiliśmy to na własną rękę w ramach czasu wolnego po przyjeździe do Tokio, ale dużo osób może nie mieć pojęcia w ogóle o takiej dzielnicy :)Zdecydowanie musicie pogadać z lokalnym organizatorem żeby wyrzucił przymusowe odwiedzanie jakiś sklepów z którymi mają umowę, bo lepszym rozwiązaniem jest danie czasu wolnego niż odwiedzenie jakiś "bezcłówek" z kosmicznymi cenami na których w sumie nie ma nic ciekawego.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Chiny i Japonia dwa oblicza orientu

    RYSZARD BOGUSLAW, Nysa 13.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Wycieczka spełniła nasze oczekiwania no może za dużo było tych bazarów ale to wszystko kwestia indywidualną.Największym rozczarowaniem był nasz pilot , arogancki,złośliwy,bezczelny traktujący swoją pracę jak zło konieczne,mówiący wprost że on się nie zmieni bo i tak ma swoją firmę i zleceń dużo.Zajęty załatwianiem swoich spraw zdenerwowany gdy coś się od niego chciało.Gro wiadomości czytał z internetu/ też to możemy zrobić/ na uwagi z naszej strony że nie słychać lub że nie wszyscy nadążają odpowiadał żeby mieć pretensje do biura bo to ich sprzęt i tak ułożony program..Na szczęście to co oglądaliśmy zrekompensowało nam zachowanie pilota.Uważamy że na Szanghaj i Tokio było trochę za mało czasu dużo czasu było na bazary a nie na zobaczenie jeszcze czegoś.Najgorszy był powrót koczowanie przez prawie 9 godz na lotnisku w Pekinie na lot do Warszawy to jakaś masakra ,tym bardziej że gdy wykupowaliśmy wycieczkę było inaczej.Wprawdzie dostaliśmy powiadomienie o zmianie i możliwości wycofania się,ale każdy kto zaplanował sobie taką wycieczkę to myślę że nie rezygnuje i biuro dobrze o tym wie, jest to nie w porządku.W tamtym roku byliśmy na wycieczce po USA i byliśmy bardzo zadowoleni a pilot był rewelacyjny z pasją,uśmiechnięty,profesjonalny i zawsze przygotowany.Podawał nam wiadomości których nie można tak łatwo znaleść w internecie i które do dzisiaj pamiętamy.Pomimo niefortunnego pilota wrażeń i wspomnień nikt nam nie odbierze ale ku przemyśleniu szefostwa biura aby inni nie przeżywali tego co my proszę o lepszy dobór pilotów pozdrawiamy Anna i Ryszard Skubińscy

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Warto było

    KRYSTYNA URSZULA, 10.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Wycieczka jak w tytule wyjazdu faktycznie pokazała 2 oblicza orientu zarówno w zakresie charakteru mieszkańców, kultury, architektury i sztuki kulinarnej. Do tego super pilotka z wszechstronną wiedzą, otwarta i ciepła pani Kinga.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem