Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W tej cenie oferta jest bardzo dobra, bo jednak zwiedzamy dwa kraje z przelotem i niemal z pełnym wyżywieniem, w dobrych hotelach (na ogół). Jednak program w Japonii jest skonstruowany bezsensownie. Zamiast między Osaką i Kioto i między Kioto i Tokio przemieścić się pociągiem w 2h i dłużej być w tych miejscach, połowę całej wycieczki spędzamy w autokarze i po wszystkich tych miejscach biegamy po łebkach w ciągu 1 dnia. Bezsens. I duża szkoda. Z kolei w Chinach zapiernicz od razu po wylądowaniu, po 9h lotu, w 38 stopniach w cieniu z tą wilgotnością, jest gehenną. Przewodnik kompetentny, ale kompletnie niezaangażowany w przypadku problemów. Jest też wrażenie, że nie lubi ludzi, unikał bezpośrednich interakcji, nie lubił pytań i jadł osobno.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Swoją opinię zacznę od tego, że była to pierwsza od wielu lat wycieczka z biurem podróży. Dotychczas zwiedzaliśmy Azję samodzielnie. Ogromnym plusem był pilot - Pan Jacek. Chapeau bas za ogarnianie zróżnicowanej wiekowo grupy oraz za dzielenie się swoją pasją do podróży. Zdecydowanie pozytywnie oceniamy organizację - samodzielnie w tak krótkim czasie nie zdołalibyśmy zobaczyć tak wielu rzeczy. Mocnym punktem były także hotele w Japonii. Z naszej perspektywy minusem było jedzenie, choć jest to kwestia obiektywna. Podróże wiążą się dla nas z poznawaniem innych kultur od kuchni. W trakcie wyjazdu byliśmy zadowoleni z posiłków organizowanych przez biuro kilka razy - większość smakowo i jakościowo mocno odbiegało od tego, co można było zjeść samemu na mieście w pierwszym lepszym food trucku. Mam przy tym wrażenie, że części osób to nie przeszkadzało, ponieważ posiłki były obfite. Drugi minus za hotele w Chinach - sieć Holiday Inn mogłaby mocniej zadbać o czystość. Z racji napiętego harmonogramu mało było też czasu na samodzielną eksplorację miasta. Ogólnie plus, choć wrócimy i tak do samodzielnych wyjazdów.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z wycieczki wróciliśmy zadowoleni. Zadowolenie byłoby pełne, gdyby nie nasza strata ok. 1000 zł spowodowana przez Rainbow. A mianowicie - płaciliśmy kartą kredytową wyemitowaną przez bank zagraniczny. Podczas opłaty, pomimo naszej dyspozycji , aby obciążenie karty było w złotówkach , samowolnie dokonano przewalutowania. Stąd wynikła nasza strata. Oczekujemy od Rainbow rekompensaty. W przeciwnym przypadku prosimy nie oczekiwać pozytywnej oceny działalności Firmy. Naszą opinię prosimy przekazać odpowiednim służbom Rainbow. Pozdrawiamy --- Maria i Teodor Lachowski
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pilot w Japonii porażka. Polski pilot dobry. Jedzenie poziom średni. Noclegi dobre. Samolot z Chin do Japonii średni.