Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka ciekawa, z bogatym programem zwiedzania pomimo krótkiego trwania pobytu w Chinach i Japonii. Przewodniczka Kinga - wspaniała kobieta z niesamowitą wiedzą i umiejętnością przekazania jej w interesujący sposób. Podziękowanie za ogromne zaangażowanie i umiejętność zapanowania nad całym chaosem jaki związany jest z realizacją tak intensywnego wyjazdu oraz za elastyczność tam gdzie to było możliwe. Hotele generalnie w standardzie 3, czyste i z wygodnymi łóżkami, a w Japonii z podgrzewanymi toaletami. Jedzenie różne - w jednych hotelach/restauracjach przeciętne, a w innych na wysokim poziomie z bogatym wyborem.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo intensywny objazd,dobrze wykorzystany czas.Pani pilot ciekawie i ze znajomością tematu opowiadała o historii i teraźniejszości odwiedzanych miejsc i panowała nad bardzo liczną grupą.Osobiscie do programu dodałbym wizytę w zoo aby obejrzeć pandy.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Decydując się na zorganizowany wyjazd miałem nadzieję, że biuro turystyczne pomaga. Ale w przypadku naszego biura Rainbow we Włocławku i jego Pani kierowniczki to była gehenna. Chodzi mi o informacje o wnioskach wizowych, które zmieniły się 10 maja 2019. A nasz Pani opiekun o tym milczał do ostatniego tygodnia ich składania. Trzeba było ciągnąć ją za język, żeby czegoś cię dowiedzieć. Sama od siebie to już nic. Resztę jakoś przeżyliśmy, choć byłem bliski rezygnacji z wycieczki z tego powodu. Człowiek płaci nie male pieniądze i liczy, że będzie łatwiej a tu zaskoczenie. Zupełna oschłość Pani z obsługi. Umowa podpisana to się człowieku ciesz...
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Porządnie hotele, dobre autokary. Intensywnie, ale inaczej się nie da. Firma ma kiepski sprzęt audio i przewodnika nie słychać.