Opinie o Chiny i Japonia - Dwa oblicza Orientu

5.2/6
(55 opinii)
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.2
Transport
5.2
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    98

    Ok, ale Japonia głównie w autokarze

    m 21.08.2018 | Termin pobytu: marzec 2019

    W tej cenie oferta jest bardzo dobra, bo jednak zwiedzamy dwa kraje z przelotem i niemal z pełnym wyżywieniem, w dobrych hotelach (na ogół). Jednak program w Japonii jest skonstruowany bezsensownie. Zamiast między Osaką i Kioto i między Kioto i Tokio przemieścić się pociągiem w 2h i dłużej być w tych miejscach, połowę całej wycieczki spędzamy w autokarze i po wszystkich tych miejscach biegamy po łebkach w ciągu 1 dnia. Bezsens. I duża szkoda. Z kolei w Chinach zapiernicz od razu po wylądowaniu, po 9h lotu, w 38 stopniach w cieniu z tą wilgotnością, jest gehenną. Przewodnik kompetentny, ale kompletnie niezaangażowany w przypadku problemów. Jest też wrażenie, że nie lubi ludzi, unikał bezpośrednich interakcji, nie lubił pytań i jadł osobno.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ooops, I did it again

    MR, Kraków 20.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Swoją opinię zacznę od tego, że była to pierwsza od wielu lat wycieczka z biurem podróży. Dotychczas zwiedzaliśmy Azję samodzielnie. Ogromnym plusem był pilot - Pan Jacek. Chapeau bas za ogarnianie zróżnicowanej wiekowo grupy oraz za dzielenie się swoją pasją do podróży. Zdecydowanie pozytywnie oceniamy organizację - samodzielnie w tak krótkim czasie nie zdołalibyśmy zobaczyć tak wielu rzeczy. Mocnym punktem były także hotele w Japonii. Z naszej perspektywy minusem było jedzenie, choć jest to kwestia obiektywna. Podróże wiążą się dla nas z poznawaniem innych kultur od kuchni. W trakcie wyjazdu byliśmy zadowoleni z posiłków organizowanych przez biuro kilka razy - większość smakowo i jakościowo mocno odbiegało od tego, co można było zjeść samemu na mieście w pierwszym lepszym food trucku. Mam przy tym wrażenie, że części osób to nie przeszkadzało, ponieważ posiłki były obfite. Drugi minus za hotele w Chinach - sieć Holiday Inn mogłaby mocniej zadbać o czystość. Z racji napiętego harmonogramu mało było też czasu na samodzielną eksplorację miasta. Ogólnie plus, choć wrócimy i tak do samodzielnych wyjazdów.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Chiny, Japonia 7-18/05/2019

    Maria , Warszawa 31.05.2019

    Z wycieczki wróciliśmy zadowoleni. Zadowolenie byłoby pełne, gdyby nie nasza strata ok. 1000 zł spowodowana przez Rainbow. A mianowicie - płaciliśmy kartą kredytową wyemitowaną przez bank zagraniczny. Podczas opłaty, pomimo naszej dyspozycji , aby obciążenie karty było w złotówkach , samowolnie dokonano przewalutowania. Stąd wynikła nasza strata. Oczekujemy od Rainbow rekompensaty. W przeciwnym przypadku prosimy nie oczekiwać pozytywnej oceny działalności Firmy. Naszą opinię prosimy przekazać odpowiednim służbom Rainbow. Pozdrawiamy --- Maria i Teodor Lachowski

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Chiny i Japonia

    Jerzy 16.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Pilot w Japonii porażka. Polski pilot dobry. Jedzenie poziom średni. Noclegi dobre. Samolot z Chin do Japonii średni.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem