Opinie o Chiny i Japonia - Dwa oblicza Orientu

5.3/6
(66 opinii)
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.2
Transport
5.2
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Udany wyjazd

    Iwona, Wieliczka 04.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Wycieczka ciekawa, z bogatym programem zwiedzania pomimo krótkiego trwania pobytu w Chinach i Japonii. Przewodniczka Kinga - wspaniała kobieta z niesamowitą wiedzą i umiejętnością przekazania jej w interesujący sposób. Podziękowanie za ogromne zaangażowanie i umiejętność zapanowania nad całym chaosem jaki związany jest z realizacją tak intensywnego wyjazdu oraz za elastyczność tam gdzie to było możliwe. Hotele generalnie w standardzie 3, czyste i z wygodnymi łóżkami, a w Japonii z podgrzewanymi toaletami. Jedzenie różne - w jednych hotelach/restauracjach przeciętne, a w innych na wysokim poziomie z bogatym wyborem.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Chiny Japonia

    Stanislaw Jozef, Gołkowice 05.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Bardzo intensywny objazd,dobrze wykorzystany czas.Pani pilot ciekawie i ze znajomością tematu opowiadała o historii i teraźniejszości odwiedzanych miejsc i panowała nad bardzo liczną grupą.Osobiscie do programu dodałbym wizytę w zoo aby obejrzeć pandy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    55

    Od gehenny do miłych wspomnień

    EDWARD, Włocławek 31.08.2019

    Decydując się na zorganizowany wyjazd miałem nadzieję, że biuro turystyczne pomaga. Ale w przypadku naszego biura Rainbow we Włocławku i jego Pani kierowniczki to była gehenna. Chodzi mi o informacje o wnioskach wizowych, które zmieniły się 10 maja 2019. A nasz Pani opiekun o tym milczał do ostatniego tygodnia ich składania. Trzeba było ciągnąć ją za język, żeby czegoś cię dowiedzieć. Sama od siebie to już nic. Resztę jakoś przeżyliśmy, choć byłem bliski rezygnacji z wycieczki z tego powodu. Człowiek płaci nie male pieniądze i liczy, że będzie łatwiej a tu zaskoczenie. Zupełna oschłość Pani z obsługi. Umowa podpisana to się człowieku ciesz...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Zgodnie z oczkiwaniem

    Piotr 28.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Porządnie hotele, dobre autokary. Intensywnie, ale inaczej się nie da. Firma ma kiepski sprzęt audio i przewodnika nie słychać.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem