Opinie o Chiny i Japonia - Dwa oblicza Orientu

5.3/6
(66 opinii)
Intensywność programu
5.2
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.2
Transport
5.2
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Ooops, I did it again

    MR, Kraków 20.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Swoją opinię zacznę od tego, że była to pierwsza od wielu lat wycieczka z biurem podróży. Dotychczas zwiedzaliśmy Azję samodzielnie. Ogromnym plusem był pilot - Pan Jacek. Chapeau bas za ogarnianie zróżnicowanej wiekowo grupy oraz za dzielenie się swoją pasją do podróży. Zdecydowanie pozytywnie oceniamy organizację - samodzielnie w tak krótkim czasie nie zdołalibyśmy zobaczyć tak wielu rzeczy. Mocnym punktem były także hotele w Japonii. Z naszej perspektywy minusem było jedzenie, choć jest to kwestia obiektywna. Podróże wiążą się dla nas z poznawaniem innych kultur od kuchni. W trakcie wyjazdu byliśmy zadowoleni z posiłków organizowanych przez biuro kilka razy - większość smakowo i jakościowo mocno odbiegało od tego, co można było zjeść samemu na mieście w pierwszym lepszym food trucku. Mam przy tym wrażenie, że części osób to nie przeszkadzało, ponieważ posiłki były obfite. Drugi minus za hotele w Chinach - sieć Holiday Inn mogłaby mocniej zadbać o czystość. Z racji napiętego harmonogramu mało było też czasu na samodzielną eksplorację miasta. Ogólnie plus, choć wrócimy i tak do samodzielnych wyjazdów.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Chiny, Japonia 7-18/05/2019

    Maria , Warszawa 31.05.2019

    Z wycieczki wróciliśmy zadowoleni. Zadowolenie byłoby pełne, gdyby nie nasza strata ok. 1000 zł spowodowana przez Rainbow. A mianowicie - płaciliśmy kartą kredytową wyemitowaną przez bank zagraniczny. Podczas opłaty, pomimo naszej dyspozycji , aby obciążenie karty było w złotówkach , samowolnie dokonano przewalutowania. Stąd wynikła nasza strata. Oczekujemy od Rainbow rekompensaty. W przeciwnym przypadku prosimy nie oczekiwać pozytywnej oceny działalności Firmy. Naszą opinię prosimy przekazać odpowiednim służbom Rainbow. Pozdrawiamy --- Maria i Teodor Lachowski

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Chiny i Japonia

    Jerzy 16.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Pilot w Japonii porażka. Polski pilot dobry. Jedzenie poziom średni. Noclegi dobre. Samolot z Chin do Japonii średni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    opinia po wycieczce

    Anna Barbara, Mirkow 17.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wycieczka ciekawa. Jednak przewodnicy z Chin i Japonii poniżej krytyki. Pani z Japonii nic nam nie powiedziała ciekawego. Była po prostu w autobusie. Potem zażądała napiwku co w naszej ocenie było po prostu śmieszne. Polska Pani przewodnik starała się jak mogła, jednak większośc wycieczki była niezadowolona. Nic się nie dowiecie o miejscach, które odwiedzacie. Hotele na bardzo wysokim poziomie, tempo wycieczki zabójcze. Jak boli cokolwiek, radzę nie jechać. Jedzenie w Chinach super, natomiast Japonia brudna, szara i niezbyt dobra. Bardzo drogie to wszystko, zwłaszcza,że organizator za występ cyrkowy zamiast 25 dolarów bierze 45 dolarów. Przygotujcie się na wydawanie kasy dla firmy Reinbow. Trzeba być przygotowanym na dużo większe pieniądze, niż jest to proponowane.Ogólnie ocena w miarę dobra ale oprócz wrażeń wzrokowych nic się nie dowiecie ze względu na brak komunikacji między przewodnikami Chińskimi i zwłaszcza Japońskimi a naszym przewodnikiem. Ocen 3 +. Rada dla firmy Reibow- WYSYŁAJCIE SPRAWDZONYCH PRZEWODNIKÓW!!!!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem