3.0/6
Byliśmy na przełomie lipca i sierpnia w Sunce. Hotel znajduje się w pierwszej linii brzegowej i jest pięknie położony pomiędzy malowniczymi górami a morzem. Widoki zapierające dech !!! Jednym słowem hotel spełnił nasze oczekiwania. Pokoje czyste, codziennie wymieniane ręczniki. Obsługa bardzo miła. Minusem było to, że w hotelu nie było telewizji z programami polskojęzycznymi, chociaż w większości zamieszkiwany był przez Polaków. Nie jesteśmy wybredni, ale jedzenie było baaardzo skromne. Do obiadu serwowane były najtańsze pseudo sałatki ze słoika. To, co zostawało ze śniadania było podawane w postaci zapiekanki. Dorota i Marek
Dorota, Koszalin - 10.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
79/97 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Chorwacja bez pośpiechu 16-23.06.2022,hotel Gradac. Minęło 6 dni od powrotu. Ten czas pozwolił mi pozbyć się negatywnych emocji i wydać rzetelna i realną opinię o tej imprezie. Była to 4 impreza objazdowa z tego Biura, a druga z hotelem stacjonarnym. Wcześniej byłam w Norwegii-fiordy, Albania of Road /2021/,Madera,gdzie mnie nogi poniosą /04.2022/.Z imprez tych mimo drobnych minusów byłam zadowolona. Jednak to co zorganizowało biuro w Chorwacji, było dla mnie szokiem. Hotel Gradac oznaczony 3 ***, znajdujący się w drugiej linii brzegowej to gołe mury, bez cienia jakiejkolwiek rośliny. Pokój nr3 na parterze /jedynka za którą dopłaciłam jako singielka w biurze grubo powyżej 1000,00 zł / to krecia nora cuchnąca wyziewami sanitarnymi z łazienki, z oknem do połowy przesłoniętym murem zasłaniającym widok na góry, a od góry ograniczonym stropem balkonu z piętra wyżej. Pokój ciemny, bez widoku i cuchnący. Dzięki interwencji Pani Gosi naszej pilotki po 2 dniach wymieniono mi pokój na nr 14 na I piętrze /pokój 2 osobowy. / Plusem była wielkość pokoju i sprawnie działającą klimatyzacja, jednak wykładzina od drzwi wejściowych przez całą szerokość pokoju była cała w wielkich brudnych plamach jak po wielkim biwaku, wymiana ręczników nie do końca pełna i standardowa z nieznanej przyczyny. Restauracja bez dwóch zdań nie spełniała funkcji restauracji lecz jadlodajni jak w filmach z PRL. Brak odpowiedniej klimatyzacji w części gdzie lokowano posiłki, było ciepło i duszno, obrusy poplamione rzadko zmieniane, liczne muchy siadające na stolik, poręcze krzeseł a nawet na jedzenie w trakcie posiłku, bardzo niskiej jakości produkty i posiłki, kawa i inne najgorszej jakości. Może tylko woda była najzdrowsza w tym całym menu jadłodajni. Wszystkie negatywne opinie o tym hotelu od 06.2019,ktore prześledziłam pokrywają się że wszystkimi moimi spostrzeżeniami z czerwca 2022 i są tylko dowodem na to że biuro Rainbow nic sobie nie robi z naszych opinii od szeregu lat i że nie szanuje nas klientów, polskich turystów, umieszczając osoby wykupujące za niemałe pieniądze imprezy objazdowe w najgorszych pod względem standardu hotelach. Hotel ten nie zasługuje na 3***ani 2**. Wysoko natomiast oceniam Panią Gosię nasza pilotkę wycieczek za profesjonalizm, perfekcjonizm, kulturę osobistą i empatię, bardzo sprawną organizację wszystkich wycieczek, dużą wiedzę o Chorwacji, którą bardzo ciekawie przekazywała, za energię jaka wkladala by każda wycieczka była ciekawa i niezapomniana. Nie polecam pobytu w tym hotelu. Polacy szanujmy się, nie dajmy się traktować byle jak i byle gdzie. Przecież płacimy za to, a dodatkowo wykupujemy nietanie pakiety wycieczkowe u rezydentów czy pilotów. Przy okazji pobytu obejrzałam hotel Sunce 3*** w GRADACU w pierwszej linni brzegowej, w którym Rainbow organizuje kolejne objazdowki - Chorwacja bez pospiechu. Polecam ten hotel. Szkoda, że rezydenci i piloci wycieczek nie zgłaszają naszych /a może także swoich / negatywnych uwag dotyczących hoteli, restauracji i innych problemów właścicielom biura podróży udając, że Ich to nie dotyczy albo, że to nie Ich sprawa. Podsumowując - ten wyjazd wyleczył mnie z kolejnych imprez objazdowych.
Jolanta Junkiert-Bojczewska - 29.06.2022
23/23 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wyjazd udany, hotel ze względu na wyżywienie mocno średni
Artur, Warszawa - 08.07.2022
8/8 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Pierwszy raz wycieczka objazdowa bez zmiany hotelu. Dawało to nadzieję na spokojniejszy wyjazd. Program nie był napięty aczkolwiek pozwalał na zobaczenie wielu ciekawych miejsc. Pani pilotka z imponującym zasobem wiedzy o regionie i jego historii lecz bez krzty empatii czy choćby uśmiechu dla nas, bądź co bądź jej klientów. Niestety hotel bardzo słaby. Pokoje malutkie, niezbyt czyste, z cieknącymi kabinami prysznicowymi i w rezultacie zawilgoconymi łazienkami. W części parteru bez balkonów czy tarasów, w najgorszym przypadku z widokiem na ścianę restauracji i zapachem kanalizacji. Jedzenie monotonne bez warzyw na śniadaniu, kolacje niby bufet szwedzki - wybór spośród trzech dań - dania główne nakładane przez obsługę. Ogólnie w porównaniu do poprzednich objazdów z R.pl jesteśmy zawiedzeni.
Maciej, Warszawa - 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
2/2 uznało opinię za pomocną