Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy na przełomie lipca i sierpnia w Sunce. Hotel znajduje się w pierwszej linii brzegowej i jest pięknie położony pomiędzy malowniczymi górami a morzem. Widoki zapierające dech !!! Jednym słowem hotel spełnił nasze oczekiwania. Pokoje czyste, codziennie wymieniane ręczniki. Obsługa bardzo miła. Minusem było to, że w hotelu nie było telewizji z programami polskojęzycznymi, chociaż w większości zamieszkiwany był przez Polaków. Nie jesteśmy wybredni, ale jedzenie było baaardzo skromne. Do obiadu serwowane były najtańsze pseudo sałatki ze słoika. To, co zostawało ze śniadania było podawane w postaci zapiekanki. Dorota i Marek
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chorwacja bez pośpiechu 16-23.06.2022,hotel Gradac. Minęło 6 dni od powrotu. Ten czas pozwolił mi pozbyć się negatywnych emocji i wydać rzetelna i realną opinię o tej imprezie. Była to 4 impreza objazdowa z tego Biura, a druga z hotelem stacjonarnym. Wcześniej byłam w Norwegii-fiordy, Albania of Road /2021/,Madera,gdzie mnie nogi poniosą /04.2022/.Z imprez tych mimo drobnych minusów byłam zadowolona. Jednak to co zorganizowało biuro w Chorwacji, było dla mnie szokiem. Hotel Gradac oznaczony 3 ***, znajdujący się w drugiej linii brzegowej to gołe mury, bez cienia jakiejkolwiek rośliny. Pokój nr3 na parterze /jedynka za którą dopłaciłam jako singielka w biurze grubo powyżej 1000,00 zł / to krecia nora cuchnąca wyziewami sanitarnymi z łazienki, z oknem do połowy przesłoniętym murem zasłaniającym widok na góry, a od góry ograniczonym stropem balkonu z piętra wyżej. Pokój ciemny, bez widoku i cuchnący. Dzięki interwencji Pani Gosi naszej pilotki po 2 dniach wymieniono mi pokój na nr 14 na I piętrze /pokój 2 osobowy. / Plusem była wielkość pokoju i sprawnie działającą klimatyzacja, jednak wykładzina od drzwi wejściowych przez całą szerokość pokoju była cała w wielkich brudnych plamach jak po wielkim biwaku, wymiana ręczników nie do końca pełna i standardowa z nieznanej przyczyny. Restauracja bez dwóch zdań nie spełniała funkcji restauracji lecz jadlodajni jak w filmach z PRL. Brak odpowiedniej klimatyzacji w części gdzie lokowano posiłki, było ciepło i duszno, obrusy poplamione rzadko zmieniane, liczne muchy siadające na stolik, poręcze krzeseł a nawet na jedzenie w trakcie posiłku, bardzo niskiej jakości produkty i posiłki, kawa i inne najgorszej jakości. Może tylko woda była najzdrowsza w tym całym menu jadłodajni. Wszystkie negatywne opinie o tym hotelu od 06.2019,ktore prześledziłam pokrywają się że wszystkimi moimi spostrzeżeniami z czerwca 2022 i są tylko dowodem na to że biuro Rainbow nic sobie nie robi z naszych opinii od szeregu lat i że nie szanuje nas klientów, polskich turystów, umieszczając osoby wykupujące za niemałe pieniądze imprezy objazdowe w najgorszych pod względem standardu hotelach. Hotel ten nie zasługuje na 3***ani 2**. Wysoko natomiast oceniam Panią Gosię nasza pilotkę wycieczek za profesjonalizm, perfekcjonizm, kulturę osobistą i empatię, bardzo sprawną organizację wszystkich wycieczek, dużą wiedzę o Chorwacji, którą bardzo ciekawie przekazywała, za energię jaka wkladala by każda wycieczka była ciekawa i niezapomniana. Nie polecam pobytu w tym hotelu. Polacy szanujmy się, nie dajmy się traktować byle jak i byle gdzie. Przecież płacimy za to, a dodatkowo wykupujemy nietanie pakiety wycieczkowe u rezydentów czy pilotów. Przy okazji pobytu obejrzałam hotel Sunce 3*** w GRADACU w pierwszej linni brzegowej, w którym Rainbow organizuje kolejne objazdowki - Chorwacja bez pospiechu. Polecam ten hotel. Szkoda, że rezydenci i piloci wycieczek nie zgłaszają naszych /a może także swoich / negatywnych uwag dotyczących hoteli, restauracji i innych problemów właścicielom biura podróży udając, że Ich to nie dotyczy albo, że to nie Ich sprawa. Podsumowując - ten wyjazd wyleczył mnie z kolejnych imprez objazdowych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd udany, hotel ze względu na wyżywienie mocno średni
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy raz wycieczka objazdowa bez zmiany hotelu. Dawało to nadzieję na spokojniejszy wyjazd. Program nie był napięty aczkolwiek pozwalał na zobaczenie wielu ciekawych miejsc. Pani pilotka z imponującym zasobem wiedzy o regionie i jego historii lecz bez krzty empatii czy choćby uśmiechu dla nas, bądź co bądź jej klientów. Niestety hotel bardzo słaby. Pokoje malutkie, niezbyt czyste, z cieknącymi kabinami prysznicowymi i w rezultacie zawilgoconymi łazienkami. W części parteru bez balkonów czy tarasów, w najgorszym przypadku z widokiem na ścianę restauracji i zapachem kanalizacji. Jedzenie monotonne bez warzyw na śniadaniu, kolacje niby bufet szwedzki - wybór spośród trzech dań - dania główne nakładane przez obsługę. Ogólnie w porównaniu do poprzednich objazdów z R.pl jesteśmy zawiedzeni.