2.5/6
Niestety hotel to tak naprawdę 1-2*. Bardziej jak ośrodek kolonijny z PRL-u. Jedzenie tragiczne. W opisie:restauracja serwująca dania kuchni dalmatyńskiej i międzynarodowej : to był chyba żart. Każda restauracja w Gradac takie dania serwuje, są pyszne i płatne (i tam polecam się żywić) .Ale nie w hotelu. Nie dość że w kółko to samo, najtańsze możliwe składniki, to jeszcze przegląd tygodnia. Na śniadanie jajecznica, mortadela i wyrób seropodobny, dobrze że były chociaż pomidory i ogórki. W opcji all inclusive soft na lunch i kolacje są te same 2 zupy,: te same codziennie. A jest to jakby rozpuszczona kostka rosołowa w wodzie: niejadalne. Na danie główne najczęściej jakieś mięso mielone z makaronem lub kaszką lub ziemniakami. Po pół godzinie od rozpoczęcia posiłku brakowało już większości jedzenia. I obsługa mówiła, że już nie będzie. Jedno piwo lub wino na osobę. Jeden deser (np. kawałek arbuza lub ciasta) na osobę. Po prostu bardzo biednie. W pokojach też bardzo skromnie, przez tydzień ręczniki wymienili 1raz, kiedy poprosiłam obsługę o ponowna wymianę, usłyszałam że to jest "too much". Pościel nie było wymieniana wcale, sprzątania również nie było wcale. Był to najgorszy hotel ze wszystkich w jakich byłam na wczasach. Na plus : darmowy parking, czysty basen, mili kelnerzy, sympatyczny rezydent. Okolica bardzo ładna, zadbana, plaże czyste, klimatycznie. Gdyby nie ten hotel to wczasy mogłyby być udane.
Jovena - 11.07.2022
6/8 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Program objazdu bardzo dobry. Całe wrażenie psuje hotel GRADAC. Jeżeli wybieram imprezę Rainbow to ufam, że wszystko jest na poziomie adekwatnym do marki Rainbow. Tymczasem GRADAC z objazdu i OSMINE z pobytu to dwa różne światy do siebie nie przystające. Gradac to jedno wielkie nieporozumienie. Jak można było wybrać taki hotel, który psuje markę Rainbow. Małe pokoje, że nie ma jak się minąć, nie ma jak rozłożyć walizki jedynie na łóżku. Łazienka jednoosobowa. Osoby z naszej paczki trafiły jeszcze gorzej. Pokój był zrobiony chyba z pomieszczenia gospodarczego to była klitka bez balkonu. Byliśmy w 8 osób, wszyscy płacili tyle samo a standardy otrzymaliśmy nie dość, że bardzo niskie to u niektórych przebiły jeszcze dno. Pilotka poproszona o interwęncję i zamianę pokoju nie zrobiła nic. Telefony do biur w Łodzi ( pan Piotr ) i Poznaniu nie przyniosły żadnego skutku. O wymianę ręczników trzeba się upomnieć. Opróżnianie koszy na śmieci co 3-4 dni, sprzątania pokoju przez tydzień nie było. Jedzenie ubogie bez urozmaicenia, jak coś się kończy to nie było uzupełniane. Restauracja o godz 21:00 jest zamknięta. W pokojach nie ma czajników więc po 21-szej nie ma możliwości wypicia kawy, cherbaty, piwa, wina. Nie ma gdzie posiedzieć. Przy recepcji małe pomieszczeni nieatrakcyjne, przy basenie jeszcze gorzej 9 stolików, 14 krzeseł dziurawych porozrywanych, na których nie można normalnie, wygodnie usiąść. Miejsce bez oświetlenia, po zmroku człowiek siedzi jak w piwnicy jeden drugiego nie widzi. Hotel GRADAC ma niby 3* , ale nie wiem czy zasługuje na jedną. Gorąco odradzam, jeżeli w ofercie jest hotel GRADAC to radzę zrezygnować. Byliśmy z Rainbow na kilku imprezach i z tak niskim poziomem się nie spotkaliśmy. Pilot nie reagował na uwagi. Minęło trochę czasu i żadnej reakcji ze strony Rainbow. Chyba był to nasz ostatni wyjazd z Rainbow. Jedyny pozytyw to mały, ale na prawdę zadbany czysty basen codziennie odkurzany.
Barbara, Czarnków - 09.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
5/5 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Dawid - 19.07.2022
0/0 uznało opinię za pomocną
2.5/6
W hotelu Sunce w Gradac byliśmy na przełomie lipca i sierpnia 2021r. Gradac to piękne miejsce, które warto zobaczyc. Rewelacyjne plaże, widoki- coś pięknego. Jednak żałujemy, ze wybraliśmy hotel Sunce. Jadąc do Gradac ( wybraliśmy opcje dojazd własny-autem), otrzymaliśmy wiadomość o braku możliwości zakwaterowania nas w pokoju z widokiem na morze oraz z balkonem. Byliśmy w drodze wiec stwierdziliśmy ze nie będziemy rezygnować. Będąc na miejscu okazało sie, ze kilka osob wybrało pokój z widokiem na morze i balkonem.. a dostało bez balkonu z widokiem na parking. Zaproponowano nam 200 zł rekompensaty.. :/ Łóżko miało być małżeńskie, a były dwa łóżka jednoosobowe złączone razem.. Baseny na terenie hotelu są, jednak ilość leżaków powala. Na około 100- 150 osob w hotelu było UWAGA 11 leżaków. Nie wspomnę o tym, ze Polacy którzy byli z nami w hotelu „zaklepywali” sobie leżaki zostawiajac na nich ręczniki… szli sobie na plaże i nie było ich pol dnia i nikt inny nie mogl skorzystać z leżaków.. Jedzenie.. eh… dobrze, ze jest sporo pobliskich restauracji gdzie można coś zjeść. Śniadania spoko, jednak obiady i kolacje tluste, mały wybór.. a jak się przyjdzie godzinę po otwarciu bufetu to jest dosłownie pusto.. kawa z automatu tylko do śniadania, do obiadu już płatna :) My nie polecamy…
Dariusz, Czemlewo - 08.08.2021
7/7 uznało opinię za pomocną