2.5/6
Fantastyczna lokalizacja hotelu, przestrzeń wokół hotelu oraz miła obsługa recepcji ale nic poza tym. Sprzątanie pokoi dwa razy na 7 dniowy pobyt a i tak polegało jedynie na wymianie ręczników (załączam zdjęcia obrazujące pokój po „sprzątaniu”). Jedzenie tragiczne, oczywiście da się zjeść ale za tą cenę goście jedzą resztki z dnia poprzedniego nieudolnie urozmaicone np. dorzuceniem soczewicy z puszki. Zupy to dramat. O owocach przy jakimkolwiek posiłku zapomnijcie, jedynie może coś pojawiać się w tzw. deserze ale podane w taki sposób, że nie chce się już jeść. Na hotel z dwoma budynkami, gdzie w każdym jest ok. 20 przynajmniej dwuosobowych pokoi jedynie 11!!!!!!! basenowych leżaków to jakiś żart.
Katarzyna - 01.08.2021
7/7 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Dzień dobry Wycieczka godna polecenia. Dni wypełnione przejazdami, zachwycaniem się pięknem przyrody, kąpielami w Adriatyku i poznawaniem historii. Sporo wolnego czasu na indywidualne penetracje odwiedzanych miast lub leniwe kosztowanie życia zarówno w wymiarze kulinarnym jak i duchowym. Baza noclegowa w jednym hotelu, bez konieczności ciągłego przemieszczania się z walizkami ( tak bardzo charakterystyczne zajęcie na wycieczkach o charakterze objazdowym) w miejscowości Gradac - w cudnym malutkim miasteczku na Riwierze Makarskiej. Hotel "Gradac" w którym mieszkaliśmy .....eh, ...i tu czar pryska. Ma on co prawda plusy w postaci usytuowania, dostępnego basenu i nowego klimatyzatora. Niby wiadomo...."ekonomy", ale tu czas zatrzymał się chyba w latach 80-tych ubiegłego wieku. Uporczywie psujący się ekspres do kawy i herbaty ( jeden jedyny na całej stołówce ), nie dosprzątana jadalnia, brudnawe talerze, pojawianie się nadpsutych pomidorów i ogórków. Niby nikt nie chodził głodny, ale smak codziennie serwowanego "rosołu" z czasem stał się przedmiotem żartów...no bo cóż można począć. Łazienki bardzo wyeksploatowane.
MALGORZATA, TORUN - 23.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
16/17 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Skromny hotel, podstawowe warunki spełnione....przy pozytywnym nastawieniu urlopowym można cieszyć się wypoczynkiem. Serwis jest utrzymany na poziomie nie wywołującym skarg ale nie więcej. Obsługa bardzo mila a lokalizacja idealna i to są jedyne atuty oferty. Po raz pierwszy w moich licznych podróżach po Bałkanach z Rainbow opiekunka towarzysząca grupie w trakcie transferu z lotniska zaskoczyła niechęcią do klientów i kompletnym brakiem zainteresowania...minimum informacji. Na chęć przewodniczki pozbycia się turystów jak najprędzej zwróciła uwagę większość uczestników podróży. Brak profesjonalizmu.
Ela, Warszawa - 18.07.2022
4/6 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel słaby głównie z powodu posiłków. Nie ma owoców oraz świeżych warzyw . Bar sałatkowy to produkty na occie. Menu to głównie pieczywo, makaron, ziemniaki w formie papki i kurczak. Pierwszy raz spotkałam się że suszarki nie ma w pokoju, można wypożyczyć z recepcji na czas mycia włosów. Czystość w pokoju słaba. Sporo kurzu pod materacem oraz na lampach. W łazience zniszczone lustro oraz szafka i brodzik poklejony silikonem. Na balkonie rozsypujące się fotele. Hotel nie zasługuje na 3 gwiazdki i na pewno nie na taką cenę. Jedyny plus usytuowanie hotelu blisko morza.
Aleksandra - 09.09.2022
11/12 uznało opinię za pomocną