Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt oceniam bardzo pozytywnie. Fajny, kameralny hotel. Pyszne jedzenie i dobre wina. Okolica przepiękna, ciekawa. Spokojnie i bezpiecznie. Gradac jest wspaniałym miejscem na relaks i odpoczynek, a także świetną bazą wypadową do zwiedzania ciekawych miejsc.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam na wczasach z Rainbow pierwszy raz. Profesjonalne biuro, świetna organizacja wszystkich etapów podróży, kulturalni i kompetentni rezydenci. Dużo się dowiedziałam od nich o Chorwacji - dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem. Hotel Sunce w Gradac żebardzo przyjazny, nieduży - prawie rodzinny, położony nad samym morzem, tonący w zieleni: drzewa, kwiaty, zioła. W pokojach, na trasach bardzo czysto. Obsługa niezwykle życzliwa, rozumiejąca lub mówiąca po polsku. Czułam się więc jak w domu. Były jednak mankamenty: jedzenie do syta, ale niedobre zupy - rzadka woda z vegetą, brak owoców i ryb, a te które podawano były mrożone - typu paluszki rybne. Prawdopodobnie całe wyżywienie było cateringowe, Drugim mankamentem była konieczność płacenia w gotówce w euro za wycieczki i opłatę klimatyczną, nie akceptowano płatności kartą, a wybieranie euro z bankomatów w Gradac było niekorzystne, ponad 15%prowizji. Trzecim mankamentem było otoczenie poza hotelem, a konkretnie zdezelowana duża zjeżdżalnia dla dzieci stojąca nad samym morzem i widoczna z każdego miejsca hotelu. Wnioskuję, aby Rainbow "naciskał" na włodarzy Gradac, żeby to żelastwo usunąć bądź naprawić, przecież w sezonie miasto jest zdominowane przez turystów z Polski i płacimy opłaty miejscowe. Koniecznie Biuro powinno zadbać o napisy w języku polskim w hotelu, typu " Witamy serdecznie, życzymy miłego pobytu" i wszystkie informacyjne, które hotel ma na blacie recepcyjnym, a także nazwy potraw. Było mi przykro, że w hotelu, który w całości gości Polaków były napisy w wielu językach europejskich, a nie były w języku polskim. Upominajmy się także o takie drobne sprawy, to również wyraz szacunku dla nas Polaków.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka jak najbardziej udana! Dobry kontakt z rezydentami. Dobra lokalizacja hotelu blisko plaży. Różne opcje wycieczek. Sama wraz z mama skorzystałyśmy z wycieczki fish piknik mega polecam widoki super. Obsługa hotelu przemiła.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka dobrze zorganizowana, PILOT - Pani Małgosia z dużą wiedzą, energią i potencjałem. Główne zastrzeżenie do warunki w hotelu i wyżywienie, ale można przymknąć oko przy całości zdobytych wrażeń.