5.0/6
Sam hotel bez rewelacji. Potwierdzam wcześniejsze opinie czytane na forum: monotonne śniadania i obiadokolacje. Jeśli ktoś chciał posmakować kuchni chorwackiej to musiał skorzystać z oferty poza hotelem. Pokój dla 3 osób składał się z dwóch osobnych pomieszczeń. i to duży plus. Ale widok z okna na parterze bez rewelacji- co prawda na góry ale wszystko zasłonięte krzakami. Sam pokój czysty i w trakcie tygodniowego pobytu 3 krotnie sprzątany. Jeśli mielibyśmy przedłużyć pobyt o wypoczynek to chyba zmienilibyśmy hotel na coś lepszego. Wielkie słowa uznania dla kierowcy autokaru i Pani przewodniczki, zarazem pilotki. Oboje znają się na swoim fachu i bardzo dobrze go wykonują. Jeśli ktoś chce zobaczyć ciekawe miejsca w Chorwacji i poznać ich historię to jak najbardziej polecamy.
Andrzej, Leżajsk - 06.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo fajny, kameralny hotel z basenem i pięknym widokiem na morze. Posiłki można spożywać na tarasie, który jest zacieniony i rozpościera się z niego również piękny widok na morze. Bardzo długa żwirowo-kamienista plaża. W czerwcu jeszcze dość mało turystów więc nie ma tłoku. Gradac jest bardzo urokliwą miejscowością i dobrą bazą wypadową na różne wycieczki.
Monika, Łódź - 29.06.2021
6/7 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wycieczka bardzo dobrze zorganizowana, znakomicie wybrane miejsca zwiedzania, od strony przyrodniczej, historycznej i kulinarnej, na szczególne wyróżnienie zasługuje pilot wycieczek pan Borys, wysoka kultura osobista, wspaniały zasób wiedzy oraz piękny przekaz, co powodowało piękny klimat wśród uczestników wycieczek.
Andrzej, Olsztyn - 07.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
1/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pobyt zorganizowano w hotelu posiadającym własny basen z częścią wydzieloną dla najmłodszych uczestników pobytu i dorosłych. Woda w basenach była czysta i codziennie oczyszczana. Obsługa hotelu była bardzo miła, uprzejma i uczynna. Nieco zawiodła przy przyjmowaniu gości. Nie udzielono pomocy w noszeniu walizek do pokoi rozlokowanych na różnych piętrach. Sytuacja uległa poprawie przy organizacji opuszczania hotelu w związku z wyjazdem na lotnisko. Serwis kulinarny był bardzo dobry. Potrawy ciekawe, serwowane w ilościach gwarantujących zaspokojenie apetytu największych łakomczuchów. Kontakt z opiekunami nie był tak częsty jak wynikał to z zapowiedzi danych podczas pierwszego spotkania informacyjnego. Szczęśliwym zrządzenie losu nie wydarzyło się nic, aby ich pomoc była wymagana.
Edward, Przeźmierowo - 15.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
2/3 uznało opinię za pomocną