4.5/6
Hotel ma fantastyczną lokalizację, tuż przy plaży, która ciągnie się przez całą miejscowość - nie jest więc trudno znaleźć satysfakcjonujące nas miejsce na plaży, a z drugiej strony- tuż obok marketu ;) Pokoje sprzątane po każdorazowym umieszczeniu zawieszki na drzwiach, a co 2 dni pytano nas, czy potrzebujemy wymiany ręczników, wyniesienia śmieci itd. Obsługa hotelu była bardzo miła i porozumiewali się po polsku. Pokój nie był luksusowy, ale wiedzieliśmy co rezerwujemy i spełnił nasze oczekiwania- wszystko działało: klimatyzacja, TV, rolety zewnętrzne. Posiłki smaczne, choć bez efektu "wow", to można było się najeść. Śniadanie dostosowane pod Polaków (jajecznica, parówki itp.), na obiad i kolację do wyboru 2 zupy, kilka surówek, 3 dodatki (np. ziemniaki, ryż, makaron) i 3 konkrety (np. danie rybne, wieprzowe i drobiowe), a na kolację dodatkowo deser (np. owoce, lody). Wróciliśmy z Chorwacji zadowoleni, zaopiekowani przez Rainbow w osobie rezydenta Aleksandra na każdym etapie podróży. Polecamy Gradac na wakacje osobom, które cenią sobie spokój i malownicze widoki (byliśmy we wrześniu), ale jednocześnie chcą mieć w pobliżu market, aptekę, kościół, całe mnóstwo restauracji i pubów.
Agata, Katowice - 12.09.2022
9/13 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Wyjazd we wrześniu 2022. Oceniam pozytywnie. Hotel i wyżywienie Ok. Rezydent p. Aleksander bez zarzutu. Gradac godny polecenia
Joanna, Jankowice - 17.09.2022
2/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Pobyt udany. Hotel super położony Transfer z lotniska 3 godz. To już kolejny wyjazd z biurem Rainbow i pewnie nie ostatni.
Krzysztof, Szamotuły - 10.08.2021
3/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Ocena obniżona za standard hotelu i posiłki. Łazienki w stanie fo remontu. Polacy są przyzwyczajeni że 3 gwiazdki zobowiązują.
Henryka, Warszawa - 30.08.2021
2/2 uznało opinię za pomocną