Opinie o Chorwacja bez pośpiechu, Sunce (Gradac)

4.9/6 (495 opinii)
4.9/6
495 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Transport
5.4
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 4.0/6

    Urlop na Makarskiej Rivierze w Gradac

    Atuty lokalizacja , bliskość morza , kameralna miejscowość . Organizacja wycieczki i kontakt z koordynatorem wzorcowy .Standard pokoi przeciętny . Uwagi do wyżywienia . Dotyczy wyżywienia ( - podawanie posiłków głównych przez obsługę , mierne śniadania , kawa bardzo słaba - tylko w godzinach śniadania , - napoje rozwodnione dostępne w ograniczonym czasie , w czasie obiadu dostępne jedno piwo małe lub duże . Kolacja dostępne 1 wino białe ewentualnie czerwone ( kieliszek) lub 1 piwo małe, duże.

    Janusz - 08.09.2024

    14/15 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Południe Chorwacji

    Pobyt w hotelu Sunce w czasie wycieczki objazdowej Chorwacja bez pośpiechu okazał się znośnym aczkolwiek klasa hotelu mogla by byćlepsza. Jednakże hotel posiada super lokalizację, bezpośrednio przy promenadzie i przy morzu. Wadą są bardzo mało zróżnicowane posiłki.

    Adam, Psary - 06.09.2022

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    wycieczka objazdowa od 3 września do 10 września 2024.

    Byłam w hotelu Gradac w czasie imprezy objazdowej Chorwacja bez pośpiechu.Jestem bardzo zadowolona z samego objazdu.Pani Patrycja jest wspaniałą pilotką.Czuliśmy się wszyscy bardzo zaopiekowani.Przekazała dużo wiedzy.Miała wszystko opracowane super i sprawnie.Bardzo pozytywna osoba,pogodna i uśmiechnięta.Byłam już na wielu objazdach,także z Waszym biurem,ale tak złego hotelu jeszcze nie miałam.Taras był nieoświetlony-można było sobie zęby wybić,krzesła na tarasie dziurawe niebezpiecznie było siadać.Pokoje przez 8 dni pobytu nie sprzątane,nie było wymiany ręczników.Generalnie w całym hotelu wszędobylski brud.Uważam,że mimo iż mało czasu spędzaliśmy w hotelu to wrażenia z wycieczki byłyby dużo lepsze gdyby hotel był bardziej przyjazny dla turysty.Tam niestety czuło się niechęć.O jedzeniu nie wspomne,bo szkoda słów.A reklamujecie ten hotel jako super na pobyt.Nikomu nie życze.Czy nikt z biura nie sprawdza warunków w hotelu?Pozdrawiam.Mirosława Felman,Wanda Pieczyńska

    MIROSLAWA, SRODA WIELKOPOLSKA - 29.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wycieczka objazdowa

    Śniadania bardzo słabe co dziennie parówki i jajka sadzone, jajecznica i gotowane, albo jeszcz chleb obtoczony w jajku i usmażony, "niby" zóty ser i jakaś wędlina do niczego nie podobna. Hotel ok, klima bardzo dobra, wszczędzie blisko tz. morze, promednada i market. Bardzo dużym plusem była możliwość korzystania z basenu do późnych godzin Ti rekompensowało niedogodności śniadań.

    Beata - 11.08.2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem