Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo udana wyprawa, ciepło, słonecznie. Za mało owoców w posiłkach, mało zróżnicowane posiłki. Dobrym zwyczajem bywała woda w autokarze.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam na tej imprezie od 30 .06 do 7 .07 2022 r. Niestety trafiliśmy na opóźnienie wylotu samolotu z Warszawy o 3 godz (2 lotnisko+1 w samolocie ). Na transferze z lotniska do miejsca pobytu w Grladac jechaliśmy też z godzinną przerwą w Bośni (akurat nasz autokar), więc zamiast 1 dnia być w miejscu docelowym ok. godz 12.00 byliśmy o godz.16.00 - czyli podroż z Warszawy mimo samolotu trwała 12 godzin (koszmar). Hotel niby ***, niby czysty, ale wykładziny niestety brudne, jedzenie na niskim poziomie, obsługa miła. Pilot wycieczki p. Marta - dużo mówiła nie na temat, wiedza bardzo płytka i nie konkretna, czasami trudno było ją zrozumieć. Na ostatniej wycieczce nadrabiała czytając urywki powieści (miło). Nic żadnej wiedzy na temat miejscowości w której mieliśmy zakwaterowanie, żadnej integracji. Przemiła przewodniczka p. Kasia w Splicie w Pałacu(ruinach) cesarza Dioklecjana. Ogólnie program wycieczki jak najbardziej pokazujący przekrojowo Chorwację i jej walory. Jednak uważam, że na Brać można pokazać najpiękniejszą plaże, zamiast wpływanie po pikniku rybnym do mało ciekawej miejscowości z betonowymi hotelami.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w hotelu Gradac w czasie imprezy objazdowej Chorwacja bez pośpiechu.Jestem bardzo zadowolona z samego objazdu.Pani Patrycja jest wspaniałą pilotką.Czuliśmy się wszyscy bardzo zaopiekowani.Przekazała dużo wiedzy.Miała wszystko opracowane super i sprawnie.Bardzo pozytywna osoba,pogodna i uśmiechnięta.Byłam już na wielu objazdach,także z Waszym biurem,ale tak złego hotelu jeszcze nie miałam.Taras był nieoświetlony-można było sobie zęby wybić,krzesła na tarasie dziurawe niebezpiecznie było siadać.Pokoje przez 8 dni pobytu nie sprzątane,nie było wymiany ręczników.Generalnie w całym hotelu wszędobylski brud.Uważam,że mimo iż mało czasu spędzaliśmy w hotelu to wrażenia z wycieczki byłyby dużo lepsze gdyby hotel był bardziej przyjazny dla turysty.Tam niestety czuło się niechęć.O jedzeniu nie wspomne,bo szkoda słów.A reklamujecie ten hotel jako super na pobyt.Nikomu nie życze.Czy nikt z biura nie sprawdza warunków w hotelu?Pozdrawiam.Mirosława Felman,Wanda Pieczyńska
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Śniadania bardzo słabe co dziennie parówki i jajka sadzone, jajecznica i gotowane, albo jeszcz chleb obtoczony w jajku i usmażony, "niby" zóty ser i jakaś wędlina do niczego nie podobna. Hotel ok, klima bardzo dobra, wszczędzie blisko tz. morze, promednada i market. Bardzo dużym plusem była możliwość korzystania z basenu do późnych godzin Ti rekompensowało niedogodności śniadań.