Opinie klientów o Chorwacja bez pośpiechu

4.9 /6
134 
opinie
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.3
Transport
5.5
Wyżywienie
3.3
Zakwaterowanie
3.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Andrzej, Lipków 16.08.2019

Gdyby nie hotel

Wycieczka dobrze pomyślana i zrealizowana. Wszystko jednak psuje fakt, że Rainbow wynajął hotel Gradac na cały sezon. Hotel ma kiepskie opinie, więc aby zajść wszystkie pokoje kwateruje się tam objazdówkę. Co więcej skoro nie maja wyboru to dostają najgorsze pokoje na parterze. Nie wiem jak przyznawane są "gwiazdki", lecz ten hotel chyba ma 3 kaczuszki, bo nawet na 2 normalne gwiazdki nie zasługuje. Co najgorsze hotel ma potencjał, pomimo małych pokojów i mikroskopijnych łazienek to największym problemem jest brak suszarek. Nie ma balkonu, ani suszarki pod oknem. Jedziecie nad morze, hotel ma niewielki basen, ale nie można wysuszyć ręczników. Można temu zaradzić, kupując po suszarce na pokój, ale po co? Drugim problemem jest wyżywienie. Potrzebny est po prostu kucharz i nieco większe pieniądze na artykuły, bo dzielenie arbuza na 100 kawałków i wydzielanie po plasterku na osobę to żenada. Trzeba też skończyć z "water soup", bo zupę rozcieńcza się do momentu kiedy zostaje sama woda. Jedzenie ciepłe, można brać dokładki, ale po prostu niesmaczne. Nawet jajecznicę potrafią spiec, mój dwunastoletni syn robi lepszą. Najlepiej określiła je Pani przewodnik - "jest ciepłe i jeszcze nikt nie zachorował". Jednak od jedzenia w hotelu można wymagać coś więcej, niż tego aby było ciepłe. Nie można zrezygnować z kolacji jak na innych objazdówkach, bo pewnie taka umowa z hotelem. Nikt nic nie zrobi, aby było lepiej, bo przecież hotel wykupiony na cały sezon w całości, więc zwiozą kolejnych turystów. Niestety ta "drobna niedogodność z hotelem" psuje odbiór całej wycieczki. Na normalnej objazdówce, gdzie codziennie zmienia się hotel, jak się trafi raz gorszy, to następnego dnia jest lepszy. Tutaj ten gorszy hotel jest cały czas. Sugeruję wybrać objazdówkę omijającą hotel Gradac.

1.0/6

RENATA, GDYNIA 14.07.2019

Chorwacja bez pośpiechu

Ogólnie mówiąc :(
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem