5.2/6 (26 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hotel jest 4 gwiazdkowy. Zasługuje na 3,5. . Niestety nie spełnił naszych oczekiwań. Jedzenie dobre. pokoje ładne. I nic więcej dobrego.
WOJCIECH, MALEC - 27.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
2/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel świeży i godny polecenia. Położony w pięknej okolicy, blisko znajduje się Porto Novi, nowa i ekskluzywna dzielnica z ładnym portem, restauracjami itp. Minusy to niestety kamieniste plaże, komary. Kraj, kierunek mimo wszystko warty zwiedzenia, jest stosunkowo tani, mimo obowiązywania EURO. Trzeba wziąć pod uwagę jednak, że mogą się trafić duże kolejki na granicy z Chorwacją, szczególnie w sezonie letnim, kiedy to dużo osób podróżuje tutaj na własną rękę. Wystarczy dowód osobisty.
BARTLOMIEJ, TARNOW - 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel położony przy samym morzu. Dojazd z lotniska w Dubrowniku zajął nam 1h. Pokoje duże. Jedzenie przyzwoite, duża restauracja. Plaża żwirkowa, dobrze mieć buty do wody. Nie braliśmy działu w dziennych animacjach, a wieczorne (na 7 dni pobytu) to dwa występy na żywo - przyjemnie się słuchało. Do przystanku autobusowego w stronę Harceg Novi 5minut pod górkę, bilet 1e. Do autobusu wchodzi się ostatnimi drzwiami i tam siedzi pn konduktor :) Do Portonovi spacer 10 minut, można dalej deptakiem. Czarnogóra jest piękna.
MARIUSZ, RADZYMIN - 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Plusy: - hotel pięknie położony ze wspaniałymi widokami. - pokoje czyste, zadbane - duża ilość leżaków z parasolami - jedzenie smaczne Minusy: - animacje dla dzieci w zasadzie tylko dla Francuzów, animacje prowadzone przez francuską firmę Fram (dzieci polskie i innych nacji były celowo pomijane, w sposób bardzo nieelegancki, by nie brały udziału w organizowanych konkursach, zabawach). Ocierało się wprost o dyskryminacje. Animatorzy zachowywali się w sposób mało przyjazny. Z tego powodu nie polecam dla rodzin z dziećmi, które lubią aktywności. Generalnie hotel sprawiał wrażenie, że jest nastawiony na Francuzów, pomimo, że nie stanowili większości w hotelu. Duży minus - serwis - część obsługi życzliwa i pomocna (recepcja, sprzątanie) , ale część ( przede wszystkim w barach) była jakby za karę - pokoje eleganckie, choć brakowało kilku praktycznych detali np. brak suszarek na balkonach, brak szuflad w pokojach - kawa w formule all inclusiv nie do wypicia ( dobra, tylko w płatnym barze) - bardzo ubogie śniadania o 3.15 w nocy przed powrotnym transferem Generalnie pobyt był udany. Gdyby nie animacje i część obsługi ocena byłaby lepsza.
Piotr - 30.08.2024
2/2 uznało opinię za pomocną