Opinie klientów o Grand Hotel Neum - Wellness & Spa Centar

4.6 /6
66 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
3.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Jacek 18.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

Grand Hotel Neum

Status 4 gwiazdek zobowiązuje, niestety Hotel nie spełnia elemetarnych wymagań - przykłady większość personelu nie zana języków obcych !!! podział na gości lepszych i gorszych (preferowani co jest bardzo widoczne goście z Francji). Rezydentka z Polski "udaję" że nie wie o problemach z Hotelem. Odradzam pobyt w tym Hotelu

2.0/6

Para 28.08.2019

Hotel w porządku, BRAK PLAŻ, SMRÓD ŚCIEKÓW

Hotel bardzo duży. Nasz pokój był na samym końcu więc mieliśmy spora drogę do przejścia. Dwa baseny, jeden płatny. Ten płatny znajdował się na dachu, 7 euro za osobę na dzień. Wg mnie powinien być za darmo. W szczególności kiedy bierze się pod uwagę plaże, a w zasadzie jej brak. (Ale o tym za chwilę) W pokoju czysto, schludnie i tak zwyczajnie. Brakuje butelki wody, czajnika. Wg mnie powinny znajdować się takie rzeczy w hotelu 4 gwiazdkowym. Pokój codziennie sprzątany. Mieliśmy opcje all inclusive. Menager tego hotelu chyba nie wie co to oznacza.. Dla przykladu: pool bar przy którym było tylko picie, żadnych przekąsek. Wchodząc do środka przy części barowej przekąski w formie ciastek i tyle. Co to jedzenia masakra... Codziennie to samo. Wszystko opiekane we fryturze. Mięso twarde, nie do zjedzenia. Stoliki specjalnie porozdzielane wg kraju, z którego się pochodzi. Nie mozna bylo usiąść gdzie się chciało bo na każdym stoliku numer pokoju. Nie wiem komu mogło smakować to jedzenie. Bardzo niezdrowe, mięso twarde, gumiaste, jedynie co można było normalnie zjeść to frytki.. Bez żadnych urozmaicenie. Od czasu do czasu rzucili coś nowego oczywiście we fryturze, jak na przykład morele opoelane w cieście Ala naleśnikowym. Bardzo dobre mieli piwo i whisky. Plaża... W sumie jej brak. Wszystkie plaże kamienista ale tego można było się spodziewać po lokalizacji. Wszędzie płatne leżaki, parasole. Nie było nawet skrawka jak ktoś chciał sobie położyć ręcznik. Przecież nie wszyscy lubią plażowac cały dzień i nie opłaca się wykupowac tej miejscówki. A dodatkowo smierdzilao ściekami. Wszędzie.. Przy plaży, na miescie, aż człowiek miał wrażenie, że to wszystko wlatuje do morza... Widoki bardzo ładne.. Wycieczki fakultatywne bardzo drogie. Poza biurem Rainbow można było kupić wycieczkę na miescie np 35 euro do Dubrownika. A z biura 50 euro. Wg mnie zbyt duża różnica. Wypożyczenie auta to koszt 50 euro na dzień. Brak możliwości wypożyczenia skutera oraz motocykla. My wypozyczylismy auto i pojechaliśmy do Kotoru Czarnogóra. Bardzo ładny kraj, warto jechać w jedną stronę droga która prowadzi przez środek Bośni. Piekne i dziewicze widoki, choć droga czasami niebezpieczna. Ale i tak warto... Była też wycieczka fakultatywna do Czarnogóry i kosztowała 75 euro na osobę. Nie odbyła się bo było za malo chętnych. W sklepaxh ceny porównywalne do polskich. Nasz wyjazd uratowała przejażdżka do Czarnogóry.. Gdyby nie to to byłbym zawiedziony. Ogólnie nie warto jechać, szkoda pieniędzy.

2.0/6

Magdalena, Warszawa 17.07.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

grand hotel neum

pozytywy - pokoje czyste i duże, działa wi-fi negatywy - przez dwa pierwsze dni pobytu na korytarzu unosił się zapach ... nie wiem jak o elegancko opisać ... zapchanej toalety okolica (poza samym morzem) lepiej wydaje się wyglądać z daleka, do ładnej promenady trzeba odbyć mniej więcej półgodzinny spacer, najistotniejszym problemem jest, w mojej ocenie, obsługa stołówki. Jeśli do pustego stołu podchodzi samotna osoba wydaje się to budzić poważne niezadowolnie obsługi i każdy posiłek jest poprzedzony kilkuminutową indagacją zaczynającą się od zdania "gdzie twaja grupa?", albo "gdzie twai druzja?". Nie pomaga okazywanie karty do pokoju, wykazywanie umowy z Rainbow.. Dopóki nie przyjdzie więcej osób jest problem. W moim przypadku pan ze stołówki nawet przed hotelem (między posiłkami) pytał stojącej tam pary czy jestem z ich grupy i czy mnie znają.

1.0/6

Łukasz i Marta, Jaworzno 25.07.2015

niestety nie polecamy!

Niestety nie polecam tego hotelu z jednego powodu. W pokoju znaleźliśmy pluskwy domowe, zarówno dorosłe osobniki jak i larwy i ślady ich bytowania w materacu od dłuższego czasu. Także zostaliśmy przez nie pogryzieni. Manager hotelu był dla nas nieuprzejmy, przysłał do nas do pokoju manager "cleaning service" i sprzątaczkę z której żadna nie mówiła po angielsku. Następnie zarówno on jak te dwie panie próbowały nam wmówić, że nic nie widzą i że pewnie pogryzły nas komary. Musieliśmy wymusić na nich zmianę pokoju. Niestety to wydarzenie wpłynęło to bardzo negatywnie na całokształt naszego wyjazdu...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem