Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mimo, że czysty i zadbany to pamięta czasy komuny. Trafiliśmy na mały pokój bez klimatyzacji, z głośnym wiatrakiem na suficie, który miał być jak mniemam substytutem klimatyzacji. W hotelu znajduje się jeden basen i wygląda tak jak na zdjęciach. Leżaki wiecznie są zajęte bo goście 'rezerwują" je sobie kładąc na nich ręczniki. Jedzenie niestety mocno średnie i mało różnorodne - a nie należę do osób wymagających. Liczyłam na więcej śródziemnomorskich przysmaków. Śniadania były codziennie takie same, różniły się czasem jedynie obiady i kolacje. Od połowy wyjazdu (a byłam 8 dni) jedliśmy już głównie na mieście (polecam restaurację Liberat - genialne jedzenie i rodzinna atmosfera, umiejscowiona tuż nad morzem! ) Odnośnie baru all inclusive - piwo i wino z beczki: białe i czerwone - tutaj nie mam żadnych zarzutów, smakowało świetnie. Inne alkohole: wódka, gin, whiskey to jakiejś tanie miejscowe alkohole, tego nie piłam. Wieczorami w hotelu leciała była muzyka na żywo i można było się zrelaksować po całym dniu. Co do samej miejscowości - Jelsa jest przepiękna, deptak jest cudowny. Znajdują się tu liczne knajpy, bary i restauracje. Są też miejscowe konoby z pysznym jedzeniem. Niestety jeśli chodzi o plaże to się trochę zawiodłam - są bardzo małe i kamieniste, chociaż o tym ostatnim wiedziałam. Podsumowując hotel jest dla osób niewymagających, ja zapłaciłam za wczasy 2700 i więcej za taki standard bym nie zapłaciła. Sama Jesla jest piękna, polecam też wybrać się na wycieczkę do miasta Hvar, Stari Grad i Vrboski.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie super wyjazd. Po przylocie do Splitu czekaliśmy 4.5 godziny na prom, to było bardzo słabe. Okolica rewelacja.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od samego początku, dojazd do hotelu autobus-prom-bus super 3 godziny i byliśmy na miejscu, hotel to obiekt niestety dawno nie remontowany, ale zadbany i czysty, ręczniki wymieniane codziennie, sprzątanie pokoju, ścielenie łóżek, miła obsługa. Następna sprawa, jedzenie bardzo różnorodne, dużo potraw do wyboru, i naprawdę dużo, każdy znajdzie coś dla siebie, niestety po kilku dniach widać recykling potraw. Basen jest napełniony słoną wodą, mega mały, wszystkie leżaki są cały czas zajęte tzn. leżą na nich ręczniki jak chcesz choćby usiąść zaraz ktoś z gości przybiega i mówi że on zapłacił i zarezerwował, porażka. Plaża jest dalej niż podaje organizator. Kończymy więc powrót, zostaliśmy zabrani z hotelu o 6:20 pojechaliśmy na prom na który czekaliśmy ponad godzinę, później podróż przez całe miasto na lotnisko na którym czekaliśmy 4 godziny na lot,(lot opóźnił się z 15 na 18, ale o tym już nie wspomnę, wina linii lotniczych, dodatkowe 3 godziny do tyłu). Proszę Państwa dostaliśmy tzw. lunch box, to się w głowie nie mieści co tam było suchy chleb, stare kotlety, zgniłe pomarańcze, kartoniki soku pomarańczowego, wszystko w upale powyżej 30 stopni. Pierwszy i ostatni dzień to dzień zabrany przez organizatora, ostrzegam wszystkich przed wczasami 8 dni, tak naprawdę są państwo tylko 6 dni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przede wszystkim jest świetnie zlokalizowany, do wszelkich miast można dostać się dużym, klimatyzowanym autokarem. Wyżywienie w hotelu, choć nieco monotonne to bardzo dobre. Wyjątek stanowiły lunchboxy - pozostawiają bardzo wiele do życzenia. Dużym minusem jest serwowanie kawy jedynie przez godzinę, po południu. W opcji all in na barze stoją 4 butelki alkoholi, z których można skorzystać, wszelkie drinki lub inne alkohole - płatne, podobnie jak kawa poza jedną godziną, w której jest darmowa (stoi wielki bemar, z którego można nalać dość lurowatą kawę). Pokoje hotelowe są bardzo często sprzątane, więc na czystość nie można narzekać. Jedynie należy wziąć pod uwagę, iż nie jest to najnowszy hotel, więc najlepsze lata świetności ma już za sobą, można natrafić na drobne uszkodzenia jak my - urwane drzwi od prysznica. Na miejscu mieliśmy szczęście trafić na wspaniałego rezydenta - Hubert był ciągle do naszej dyspozycji, służył radą i pomocą, bardzo pogodny i pomocny człowiek. Kolejnym dość istotnym punktem jest plaża. Zdjęcia dodane na stronie dalece odbiegają od rzeczywistości. Plaża ma kilkanaście metrów, w czasie przypływu w ogóle jej praktycznie nie ma. Trzeba wtedy skorzystać z kamiennych podestów lub wybrać się kilka kilometrów dalej na inną plaże. Pogoda w czerwcu wyśmienita, było ciepło i słonecznie. W dniach delikatnie pod chmurką można było śmiało wybrać się na zwiedzanie wyspy, tak aby komfortowo pochodzić.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jelsa, jak i wyspa Hvar były cudowne. Zapewniły odcięcie od biegu codzienności, uporządkowanie mysli i złapanie oddechu. Bliskość plaż, w tym piaszczystej i centrum miasta. Niestety, hotel popsuł obraz całosci. W szczegółach: - standard hotelu odbiegający od opisu/zdjęć; zniszczone ściany i podłogi w pokojach, pleśń, zagrzybiała klimatyzacja, - posiłki- monotonne, bez smaku, - lunch z kawą, ze względu na sposób wydawki, nie powinien być przedstawiany jako część oferty- nie upokarzaliśmy się i nie stawaliśmy do walki o jedzenie, - transfer Split- Hvar to strata 4-5 godzin. Przed wyborem oferty polecam zapoznanie się z opisem i zdjeciami dostępnymi na innych platformach
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wbrew podanym informacjom w pokojach nie ma klimatyzacji, jedynie wiatrak. Skromne posiłki i niezbyt smaczne, niedobre przesłodzone napoje. Pokoje schludne, czyste, świeża pościel, wygodne materace. Mieliśmy piękny boczny widok na morze i góry. Blisko ładne plaże i miasteczko. Transport promem Jadrolinija ze Splitu 1,5 h. Przystępna cena, miła obsługa. Wśród gości przeważali emeryci. Budynek hotelu stary, wymaga gruntownego remontu. Hotel pięknie położony, polecam osobom starszym i mniej wymagającym.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam Hotel dobry nie ma co narzekać niestety przyjechaliśmy o godz. 13 okazało się na miejscu że nie możemy iść na obiad bo mamy all inclusive dopiero od godz 16 głodni i zmęczeni musieliśmy szukać restauracji gdzie by można coś zjeść nie wiem czy to wina Hotelu czy biura podróży ale miłe to nie było.Sprawa druga lunch pack gdy wyjeżdzaliśmy na wycieczkę do KRKA okazał się śmieszny 2 malutkie kotleciki rybne 4 malutkie kromeczki chleba i 2 malutkie napoje ze słomką na cały dzień dla 2 osób śmiech na sali z innego Hotelu dostali 3 torby jedzenia poza tym spoko Hotel niezły jedzenie dobre
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stosunek ceny do jakości hotelu taki sobie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to nasz 4 pobyt w hotelu Hvar. Od wielu lat korzystamy z pośrednictwa Rainbow dla wygody i pewności. Nie jesteśmy gośćmi, którzy chodzą na wszystkie posiłki, zajmują miejsca przy hotelowym basenie i korzystają z baru all inclusive ile fabryka dała 😉. Chodzimy swoimi ścieżkami. Hotel traktujemy jako bazę noclegową , która przy okazji zapewnia posiłki. Jelsa jest doskonałą bazą wypadową do eksplorowania całej Wyspy Hvar , ale też wyspy Brač. Okoliczności przyrody są przepiękne. Co tu dużo mówić - cudowne, niezapomniane. Hotel Hvar zawsze spełniał nasze niezbyt wygórowane wymagania. Tym razem jednak jesteśmy bardzo zawiedzeni jakością serwowanych posiłków. Jedzenie było strasznie monotonne. Często wykorzystuje się pozostałości z poprzednich posiłków jako bazę do innych dań, miesza się różne dania, nieraz podaje się potrawy z poprzedniego dnia. To jedzenie było po prostu często nieświeże i niesmaczne. Taką sytuację obserwujemy od ogłoszenia pandemii. Wcześniej jedzenie było pyszne i urozmaicone. Były organizowane wieczory dalmatyńskie z regionalną kuchnią i muzyką na żywo . To były uczty dla podniebienia i zmysłów. Ale te czasy już minęły. Wyposażenie pokoi z ubiegłego wieku, ale jest czysto. Obsługa też bardzo uczynna i miła. Niestety jakość wyżywienia zdecydowała o tym, że oceniamy stosunek jakości do ceny jako nieadekwatny. Cena jest naszym zdaniem wygórowana. Wcześniej nie mieliśmy zastrzeżeń.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wakacje fajne, lecz co do samego biura duże zastrzeżenia: przede wszystkim w salonie w Elblągu Panie pracujące tam nie wiedzą dokładnie co sprzedają. Chciałem wykupić wakacje z dobrym hotelem 4-5 gwiazdkowym z all inclusive, po wyszukiwaniu pani informowała mnie że tylko all inclusive light czyli posiłki i do tego piwo, wino i inne regionalne alkohole, my stwierdziliśmy żeby w takim razie Pani obniżyła standard hotelu, ale all inclusive ma być bogatszy. Znalazła Pani właśnie Hotel Hvar gdzie oferta all inclusive była dla nas wystarczająca, ale pokoje bez klimatyzacji więc i tak to zaakceptowaliśmy. Zaceło się fatalnie zepsuty samolot i 10 godzin czekania na lotnisku w Gdańsku, po dojechaniu tam jakie wielkie zaskoczenie nas ogarneło że do picia jest tylko piwo, wino i jakiś marny regionalny alkochol tak jak w innych ofertach ALL INCLUSIVE light, a nadmieniam że chcieliśmy bogatszą wersje. Zostało nam zprzedane nie to za co zapłaciliśmy a do tego w 40 stopniowym upale meczylismy sie w pokoju bez klimatyzacji, gdzie mogliśmy wziąc inny hotel z klimą i ofertą all inclusive light i by było to samo tylko że mielibyśmy klimatyzowane pokoje.