Opinie o Carine Hotel Park

4.8/6 (67 opinii)

4.8/6
67 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    W porzadku

    Wszystko w porządku z hotelem, basen z woda słodka jest malutki i w większości kryty wiec praktycznie s niego nie korzystałam. Gdy gosc jedzie na wycieczkę to musi dodatkowo płacić za lunch box. Woda na wycieczkach fakultatywnych dodatkowo płatna- trochę takie skąpstwo .

    Malgorzata, Krakow - 29.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wyjazd ogólnie uważam za udany

    Przepiękne miejsce, czystość baru przy plaży pozostawia wiele do życzenia, reszta na plus, pokoje sprzątane prawie codziennie, byliśmy w szczycie więc było bardzo dużo ludzi.

    Marcin, Jastrzębie-Zdrój - 03.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Opinia pobytu

    Hotel czysty. Natomiast jedzenie bardzo średnie pozostałości z jednego dnia były podawane na drugi dzień To nie jest wyżywienie na 5gwiazdkowy hotel !!!!

    Elzbieta, Tarnobrzeg - 23.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Montenegro

    Pobyt w hotelu Carine Hotel Park nie zaskoczył mnie, ani szczególnie na minus, ani na plus. To co warte odnotowania to z pewnością piękne widoki i dobre położenie obiektu. Panujący w nim spokój, brak tłoku (oprócz ostatnich 2 dni), a nawet wręcz swoistej "nudy", były dla mnie atutem. Większość gości to francuscy emeryci, nieabsorbujący nazbyt swoją obecnością - poza ilością dymu papierosowego, co stanowiło pewien problem ;) Do poprawy bez wątpienia poziom obsługi w barach hotelowych. Podejście do gości było niestety lekceważące i gburowate (zapewniam, że nie było to wyłącznie moje odczucie). Trudno mi ocenić z czego mogło to wynikać: mentalność, przemęczenie, organizacja pracy ? Z pewnością w całym hotelu dostrzegalny był problem kadrowy... Jeśli chodzi o wyżywienie to muszę stwierdzić, że zdecydowanie lepiej wyglądało, niż smakowało. Podawane potrawy, pomimo pozornej różnorodności, smakowały tak, jakby przygotowywane były w jednym garnku/patelni i to z użyciem tłuszczu nie najwyższej jakości. W tym wypadku bowiem jakość wyraźnie przeszła w ilość. Dla sprawiedliwości jednakże muszę pochwalić pieczoną jagnięcinę (pojawiła się "aż dwa razy") oraz duży wybór serów.

    Wojciech - 14.09.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem