Opinie o Carine Hotel Park

4.8/6 (67 opinii)

4.8/6
67 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.5/6

    Hotel Carine Park

    Hotel ok, obsługa pokojowa (sprzątanie) bardzo dobra. Obsługa na stałówce niemiła, ludzie tam pracujący nie potrafią się do ludzi uśmiechać. To samo w barze na plaży. Pani niechlujnie ubrana i bardzo niemiła. Jedzenie średniej jakości. Mięso twarde nieprzyprawione.

    M. Goździkowska - 22.07.2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    niezadowolony klient

    ogólnie cena absolutnie nie adekwatna do warunków, które panują w hotelu. nie wiem skąd 4* i na pewno nie wrócimy w to miejsce

    Karolina, Rokietnica - 11.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Stracony czas i pieniądze

    Hotel ładnie położony i to by było na tyle. Pokój czysty, ale lodówka i klimatyzacja przez dwa dni nie działały, nie dało się zamknąć drzwi od środka. W całym hotelu były przerwy w dostawie prądu, nie działała jedna winda, druga zatrzymywała się jak chciała. Wyżywienie all inclusive z trzeciego świata; przykład: jajka sadzone przypalone od spodu, surowe z góry, jajecznica i omlet z proszku, na obiad stawiali z boku odgrzewana kolację, jedyne zjadliwe danie to pizza i tylko to jadły dzieci. Pani która serwowała live cooking dawała najgorsze kawałki i robiła krzywą minę jak prosiliśmy o dokładkę albo o ładniejszy kawałek. Dostępna była tylko kawa instant z automatu.. Parking rzekomo był, ale trzeba było polować na miejsce, bo te za szlabanem były płatne i była ich ograniczona ilość. Ręczniki plażowe za 20 euro kaucji, były dziurawe a za wymianę na świeże płaciło się 2 euro! Baru w lobby nie było a drinki serwowane z automatu były obrzydliwe. Bar na plaży serwował napoje z automatu w brudnych szklankach i pizzę/ ciastka ze śniadania. Na koniec doliczono nam obok taxy klimatycznej jakieś ubezpieczenie które kosztowało nas w sumie 42 euro. Nie było tego w umowie z Rainbow a staff nie umiał wytłumaczyć co to za ubezpieczenie. Nie wiem kto ocenił w Rainbow ten hotel na 5 gwiazdek, byliśmy z Rainbow w Turcji i w Tajlandii i standard był nieporównywalny.

    Małgorzata, Gdańsk - 03.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem