4.8/6 (67 opinii)
1.5/6
Hotel ok, obsługa pokojowa (sprzątanie) bardzo dobra. Obsługa na stałówce niemiła, ludzie tam pracujący nie potrafią się do ludzi uśmiechać. To samo w barze na plaży. Pani niechlujnie ubrana i bardzo niemiła. Jedzenie średniej jakości. Mięso twarde nieprzyprawione.
1.0/6
ogólnie cena absolutnie nie adekwatna do warunków, które panują w hotelu. nie wiem skąd 4* i na pewno nie wrócimy w to miejsce
1.0/6
Hotel ładnie położony i to by było na tyle. Pokój czysty, ale lodówka i klimatyzacja przez dwa dni nie działały, nie dało się zamknąć drzwi od środka. W całym hotelu były przerwy w dostawie prądu, nie działała jedna winda, druga zatrzymywała się jak chciała. Wyżywienie all inclusive z trzeciego świata; przykład: jajka sadzone przypalone od spodu, surowe z góry, jajecznica i omlet z proszku, na obiad stawiali z boku odgrzewana kolację, jedyne zjadliwe danie to pizza i tylko to jadły dzieci. Pani która serwowała live cooking dawała najgorsze kawałki i robiła krzywą minę jak prosiliśmy o dokładkę albo o ładniejszy kawałek. Dostępna była tylko kawa instant z automatu.. Parking rzekomo był, ale trzeba było polować na miejsce, bo te za szlabanem były płatne i była ich ograniczona ilość. Ręczniki plażowe za 20 euro kaucji, były dziurawe a za wymianę na świeże płaciło się 2 euro! Baru w lobby nie było a drinki serwowane z automatu były obrzydliwe. Bar na plaży serwował napoje z automatu w brudnych szklankach i pizzę/ ciastka ze śniadania. Na koniec doliczono nam obok taxy klimatycznej jakieś ubezpieczenie które kosztowało nas w sumie 42 euro. Nie było tego w umowie z Rainbow a staff nie umiał wytłumaczyć co to za ubezpieczenie. Nie wiem kto ocenił w Rainbow ten hotel na 5 gwiazdek, byliśmy z Rainbow w Turcji i w Tajlandii i standard był nieporównywalny.