Opinie o Jadran

4.5/6
(35 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
3.2
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
2.5
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    dobry

    Joanna, Tarnowskie Góry 22.09.2019

    Pobyt w hotelu Jadran był ogólnie dobry. Hotel czysty, zadbany. Pokòj standardowy, który miał być bez balkonu wg oferty - był z widokiem na dachy a tej informacji nie było w ofercie. Było to przykre zwłaszcza że puste stały pokoje bez balkonu z widokiem na morze. Posiłki smaczne, choć ciągle brakowało produktów takich jak owoce i rogaliki do śniadania. Do obiadokolacji brakowało wina, piwa co było niezgodne z opisem. Produkty te starczały do kilku osòb, ktòre na posiłki przychodziły pierwsze.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt na Korculi

    Adriana 11.08.2019

    Wyspa piękna urocze zatoczki czysta krystaliczna woda polecamy szczególnie jedzenie w tawernie meksykańskiej niedaleko hotelu Posejdon. Jedyną zaletą hotelu/pensjonatu Jadran to położenie praktycznie w centrum. Jedzenie monotonne pokoje typu robotniczego. Wykupione dwa pokoje dwuosobowe okazały się na miejscu pokojem z trzema miejscami do spania z widokiem na ścianę. Szkoda że biuro podróży nie informuje.przy zamówieniu o braku możliwości otrzymania pokoju z balkonem

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel po remoncie ale z koloniami, objazdówkami etc

    MAŁGORZATA, Kozienice 04.08.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel tylko dla gości z Polski. Wynajmują go Rainbow i Itaka. Co chwila zmiana gości ze względu na objazdówki które śpią w hotelu 2-3 doby. Również przyjezdzają tu kolonie - turnusy tygodniowe. Komu nie przeszkadza hałas i ciągłe kolejki do jedzenia może tu przyjechać. Hotel po remoncie. Czysto, jedzenie może być. Z pokoi jednoosobowych zrobiono dwójki, w których jest bardzo ciasno. Początkowo dostałyśmy taki pokój ale po interwencji został zmieniony. Są i dwuosobowe większe, jak sie ma szczęście to można tam trafić. Plaża bardzo daleko, ale kursują tanie taksówki wodne. Uprzejme recepcjonistki. Nie polecam tego miejsca.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Pensjonat

    Piotrek 20.08.2016

    Swoją drogą wybieraliśmy miejsce raczej na bazę wypadową niż na cokolwiek innego. Otóż sam "Hotel" ciężko nazwać "Hotelem", gdyż raczej jest to "pensjonat+", czyli coś co aspiruje na hotel. Nie mniej my miło spędziliśmy czas w Chorwacji i na wyspie Korcula. Zaczynając od początku transport był dobrze zorganizowany do czasu przybycia na Korculę. Pani rezydent nie zjawiła się po odbiór grupy z autokarem, który stał sobie na parkingu bez kierowcy. Oczywiście wszystko w normie chorwackiej "polako", co oznacza powoli. Po paru minutach niepewnego stania pod zamkniętym autokarem zjawił się kierowca i całkiem sprawnie skierował nas do "Hotelu". Na miejscu czekał na nas recepcjonista i wskazał nam późną kolację- zimna, ale głodnemu nie trzeba ciepłego ;) - którą zjedliśmy i dosłownie skoczyliśmy do pokoju. Niestety zawiódł nas brak balkonu i widok na nieogarnięte- dosłownie- zaplecze "hotelu", o czym piszą inni. Możliwość pokoju z widokiem na zatokę, za dodatkową opłatą- jeśli byłby wolny w terminie Twojego pobytu. Aj tam, nic to, mentalnie się na to godziliśmy decydując się na szybkie wakacje. Jednocześnie naszym celem nie było spędzenie tygodnia w hotelu podziwiając Vela Lukę z wewnątrz. Pokój był czyściutki, łóżko wygodne, więc spędziliśmy dobrze te chwile, gdy byliśmy w "Hotelu". Opisany brak wifi i klimy nie dokuczał i nawet nie wykupowaliśmy dodatkowej opcji. "Restauracja" powinna być nazwana jadalnią, gdyż do tego się sprowadzała, później była zamykana. Obsługa miła i pomocna na tyle na ile umiała. Strasznie odbiło się na naszym wyjeździe zachowanie rezydentki. Poza tym poradziliśmy sobie wszędzie. Ceny wycieczek były nieadekwatne do ponoszonych kosztów przynajmniej z perspektywy organizacji transportu i wejść w oprowadzane miejsca, ale przewodniczki wyrównywały róźnicę więc tu większy plus :)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem