Opinie klientów o Kastel

4.4 /6
101 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.6
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

MARZENA 10.08.2021

22-29.07.2021r.

Według opisu hotel miał być po remoncie. Jednak były problemy ze starą klimatyzacją, głośno działała, wydzielała przykry zapach. W łazience brzydki zapach i niedziałająca wentylacja, rozpadająca się szafka pod umywalką. Miłą niespodzianką był dodatkowy pokój w ramach dostawki. Wyżywienie i obsługa w porządku. W drodze powrotnej miejsca w samolocie były inne niż wykupione i obniżyło to komfort lotu- rząd 5 zamieniony na 32.

3.5/6

Wczasowiczka 13.09.2019

Wczasy w Chorwacji

Hotel dwugwiazdkowy, wbrew informacji biura. Pokój - skromny ale czysty. Wbrew zapewnieniom, niektóre pokoje nie miały balkonów. Łazienka - ciasna, grzyb w kabinie prysznicowej. Rezydent - niekompetentny, dwa dyżury półgodzinne na cały tygodniowy turnus, utrudniony kontakt telefoniczny, brak wystarczającej wiedzy dotyczącej wycieczek oraz miejscowych atrakcji. Posiłki - bardzo mało urozmaicone, obiadokolacje ciężkostrawne, ryby /te same przez kilka kolejnych dni/ i mięso smażone na głębokim tłuszczu, ani razu nie było owoców morza, mały wybór warzyw, często mrożone, cały czas te same surówki, dopiero po interwencji pojawiły się owoce w postaci arbuzów i jednej(!) sztuki melona, na deser kilka razy było ciasto, niezbyt smaczne. Wycieczki - bardzo drogie, nieproporcjonalnie do rzeczywistych kosztów. Transport powrotny na lotnisko - dojazd do lotniska zajmował 10 minut, ale nikt z organizatorów nie sprawdził, że samolot którym mieliśmy odlecieć jeszcze nie wystartował z Warszawy i zostaliśmy dosłownie poganiani do wyjazdu, przez co spędziliśmy prawie 6 godzin na lotnisku czekając na wylot, beż żadnej informacji. Mogliśmy spokojnie poczekać w restauracji hotelowej i wyjechać później.

3.5/6

Jacek, Rybnik 09.10.2014

Pobyt sierpień 2014

Ogólnie pobyt udany, aczkolwiek niestety nie wszystko co było napisane na stronie w ofercie polegało na prawdzie. All inclusive light jendak śniadania były bardzo ubogie i tylko na śniadanie dostępna kawa i herbata. Miało być wi-fi w pokoju- nie było. Restauracja z tarasem, z którego oczywiście nie wolno było korzystać przy jedzeniu zapewnionych w ofercie posiłków. Jeżeli chodzi o wspomnianą restaurację to przykładowo w menu 10 pozycji deserów, z czego tylko dostępne były lody, które były dostępne w ofercie po kolacji oraz naleśniki. Reszty

3.5/6

Azja, Wieliczka 16.08.2021

Średnio

Hotel blisko plaży. W zatoce niestety nie taka krystaliczna jaką pamiętam z innych części Chorwacji. Jedzenie ogólnie ok,jednak brak chleba na kolację w jeden dzień i wzuszanie ramionami obslugi na ten fakt mocno mnie rozzłościł.Dopiero interwencja u "góry "przyniosła efekt. Po 2 dniach musieliśmy się upominać o posprzatnie i wymianę ręczników oraz opróżnienie kosza. Wymieniono ręczniki oraz zabrano śmieci,podłoga pozostała jednak brudna .Kontakt z Panią rezydent bardzo średni,nie zawsze oddzwania i niewiele wie. Jeśli ktoś nie umie odpuścić i spojrzeć przez palce na wiele niedogodności to nie polecam. My cieszylismy się urlopem mimo wszystko, bo przecież po to są wakacje:).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem