Opinie klientów o Nano

4.9 /6
164 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marta, Lublin 11.09.2022

Ogólnie polecam ale...

Hotel bardzo czysty I zadbany, obsluga jak najbardziej w porządku.... po za bardzo słabym poziomem jedzenia. Dzień w dzień na śniadanie ta sama jajecznica, parowka i słabej jakości kiełbasa z grzankami rowniez z cukinią 😅z bułki z poprzednich dni... nie było wyboru żadnego innego pieczywa... żadnych swierzych warzyw do śniadania. Na obiadokolację podobnie.. jedynym owocem był winogron, po za jednym dniem gdzie był arbuz ale nie zdążyłam spróbować.... Opcją bez wyżywienia byłaby dużo lepsza bo normalnie płatne dania z karty tego hotelu były przepyszne.

3.5/6

Tomasz 04.10.2020

Ok

Hotel i obsługa okej jak na tą cenę. Bardzo miłe Panie. Recepcja mimo zapewniania, że jest 24/dobe to niestety ciężko tam kogokolwiek zastać. Jedzenie monotonne choć nieźle. Sam Drevbik niezbyt rozrywkowy, choć ma wiele pięknych ukrytych plaż. Pokoje super. Pobyt oceniam na 6.5/10

3.5/6

Maria 29.07.2021

Brak czynnego basenu

Biuro RAINBOW wprowadza swoich klientów w błąd. Po przyjeździe 24 czerwcu 2021 basen był zamknięty.Pani rezydent powiedziała że z oferty biura już znika basen ,niestety do samego.wyjazdu 01 lipca basen był zamknięty, a w ofercie dalej był. W ostatni dzień Pani rezydent osobiście podpisuje reklamację że brak dostępu do basenu A biuro co odpisuje że basen był otwarty tylko nie zauważyliśmy kpina.

3.5/6

Ilona, Koziegłowy 11.07.2022

Nie spełnił oczekiwań

Hotel Nano jest nowy ale nie spełnia oczekiwań standardu 4 gwiazdek. Nie zakwaterowano nas do godziny 13:00, siedzieliśmy na plaży, widać też na każdym kroku braki w obsłudze, brak wymiany ręczników , sprzątanie po łebkach a najgorsze to jest chyba wyżywienie, kolejki a kolejki są dlatego że ludzie obawiają się iż nie zostanie nic do zjedzenia, czasem patrząc na przygotowany w bemarze posiłek nie wiesz co to jest czy jajecznica czy omlet bo jest to przypalone, raz podano rybę pangę, ja nie jadę na Chorwację aby zjeść pangę, nie jem jej nawet w Polsce. Jestem zawiedziona brakiem wyboru wyżywienia i nie polecam tego hotelu nikomu. Na jedyny plus zasługuje położenie hotelu, bardzo blisko plaży.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem