Opinie klientów o Nano

4.8 /6
170 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Tomasz 04.10.2020

Ok

Hotel i obsługa okej jak na tą cenę. Bardzo miłe Panie. Recepcja mimo zapewniania, że jest 24/dobe to niestety ciężko tam kogokolwiek zastać. Jedzenie monotonne choć nieźle. Sam Drevbik niezbyt rozrywkowy, choć ma wiele pięknych ukrytych plaż. Pokoje super. Pobyt oceniam na 6.5/10

3.5/6

Maria 29.07.2021

Brak czynnego basenu

Biuro RAINBOW wprowadza swoich klientów w błąd. Po przyjeździe 24 czerwcu 2021 basen był zamknięty.Pani rezydent powiedziała że z oferty biura już znika basen ,niestety do samego.wyjazdu 01 lipca basen był zamknięty, a w ofercie dalej był. W ostatni dzień Pani rezydent osobiście podpisuje reklamację że brak dostępu do basenu A biuro co odpisuje że basen był otwarty tylko nie zauważyliśmy kpina.

3.5/6

Ilona, Koziegłowy 11.07.2022

Nie spełnił oczekiwań

Hotel Nano jest nowy ale nie spełnia oczekiwań standardu 4 gwiazdek. Nie zakwaterowano nas do godziny 13:00, siedzieliśmy na plaży, widać też na każdym kroku braki w obsłudze, brak wymiany ręczników , sprzątanie po łebkach a najgorsze to jest chyba wyżywienie, kolejki a kolejki są dlatego że ludzie obawiają się iż nie zostanie nic do zjedzenia, czasem patrząc na przygotowany w bemarze posiłek nie wiesz co to jest czy jajecznica czy omlet bo jest to przypalone, raz podano rybę pangę, ja nie jadę na Chorwację aby zjeść pangę, nie jem jej nawet w Polsce. Jestem zawiedziona brakiem wyboru wyżywienia i nie polecam tego hotelu nikomu. Na jedyny plus zasługuje położenie hotelu, bardzo blisko plaży.

3.0/6

Monika, Lublin 26.06.2022

Skok na kasę klienta!

Rainbow przeszedł drogę od opieki nad klientem (kiedyś), do wyciśnięcią klienta jak cytrynę (obecnie). Transfer lotniskowy na wstępie - trwał 5,5 h zamiast obiecywanych 3,5h. Płaci się za miejsce, a w ciągu przynajmniej połowy transferu brak miejsca dla dziecka, które miało zagwarantowane miejsce. Hotel Nano - świetna lokalizacja i na tym koniec - Rainbow ofertę umieszcza z hotelem 4 gwiazdkowym (i opłaci się za to), a na miejscu okazuje się, że goście umieszczani są w części 3gwiazdkowej (pierwszy budynek). Śniadania i obadokolacje to jakiś podły żart! Ciągle to samo - wszystko najniższym kosztem, jak w hostelu. Jeśli pojawi się jakieś nowe danie, to tylko dla kilku osób, bo nie uzupełniano braków. Kawa to jest inka z koncentratu, soku jabłkowego nie było przez tydzień (zamiast soku jabłkowego leciała woda), za to "sok" pomarańczowy pojawiał się regularnie w nieregularnych stężeniach (od wody barwionej, do napoju z koncentratu). Napoi ciepłych do k=obiadokolacji brak - oferta znów wprowadzała w błąd. Piwo jednego gatunku - w plastiku, jedynie czerwone wino, patrz jak sok pomarańczowy (czasem było tak rozcieńczone, iż wyglądało jak różowe, ale smakowało jak woda). Nieporozumieniem było, że rezydent zapewniał, iż śniadania będą wcześniej, jeśli wycieczki fakultatywne będą rano - niestety tak nie było do momentu mojego telefonu - gdzie mieliśmy zjeść śniadanie z 5latkiem w ciągu 15 minut z dojściem na przystanek. Rezydent całkiem olał sobie pomoc grupie, dopiero po dwukrotnym zgłoszeniu skargi i telefonicznym opierniczeniu - zaczał pracować dla grupy. Oczywiście ciepłe napoje do końca się nie pojawiały na obiadokolacji, pokoje pozostały takie jakie były 3*. Odradzam wycieczki fakultatywne kupowane przez Rainbow - np. Fish Picnik kupowany u pośrednika na deptaku kosztuje 35Euro od osoby, dzieci do lat 6 płyną darmo - u Rainbow to koszytuje 70euro od osoby, a dla dziecka jest 30% zniżki od 70euro!!! Płynie się oczywiście tą samą łodzią - za 35euro i 70euro z Ranbow. Interesująca marża Rainbow! Wycieczka do Mostaru i Medjugorie - nieporozumienie. W Mediugorie na przewodniczkę czekaliśmy 20-25 minut, po czym opowiadała ok. 40minut siedząc na ławkach pod drzewami, a podstawowych rzeczy nie pokazała, dopiero jak ludzie dopominali się, to poszliśmy inną drogą do autobusu przy okazji widząc to, co powinniśmy w Medjugorie zobaczyć. Na Górę Objawień wchodzi się samemu. W Mostarze nie weszliśmy do meczetu, pomimo oferty, Transfer lotniskowy powrotny był o pół dnia za wcześnie, bo przy rezerwacji wylot miał być o 16:35, a przed wyjazdem Rainbow zmienił wylot do Polski na 9:35. Tak więc skok na kasę klienta!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem