Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne wrażenie: Hotel ogólnie w porządku, jednak są pewne istotne minusy, które wpłynęły na nasz odbiór. Obsługa: Personel niestety nie był zbyt życzliwy, szczególnie w restauracji. Pani sprzątająca otwarcie wyrażała swoje niezadowolenie z tego, jak mieszałam owsiankę, a Pan sprzątający komentował sposób, w jaki nalewałam wodę do bidonu (w hotelu nie ma butelkowanej wody). Plaża: Bardzo wąska, leżaki ustawione tak, że trudno było przejść. Zawsze dało się znaleźć wolne miejsce. Na plażę przyjeżdżały również osoby lokalne. Plusem był bezpłatny dostęp do desek SUP. Jedzenie: Świetny wybór owoców (arbuz, melon, ananas, winogrono, kiwi). Świeże warzywa, dobre śniadania – raczej w wersji na słono. Obiady i kolacje nas nie zachwyciły – zwykle znajdowaliśmy 1–2 zjadliwe dania. Sporo fast foodów, duże kolejki, choć jedzenia nie brakowało. Desery przeciętne. Pokój: Duży, czysty, nasz znajdował się w budynku w pierwszej linii brzegowej – bardzo dobra lokalizacja. Lokalizacja: Największym atutem hotelu była piesza ścieżka wzdłuż morza do Slano – idealna na spacery lub poranne bieganie. Podsumowanie: Jeśli nie zależy Ci na wysokiej jakości jedzeniu i przestronnej plaży, ale cenisz możliwość aktywnego spędzania czasu (np. SUP, spacery), to może być to niezłe miejsce. Dla nas jednak to był jednorazowy wybór – nie planujemy wracać.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel sam w sobie wyremontowany, sprawia wrażenie nowoczesnego. Jednak na tym plusy się kończą. Na balkonie milion mrówek. Pokój dla 4 osób dość ciasny (2 dorosłych, 2 dzieci w tym jedno w łóżeczku turystycznym). Brak w pokojach jakiegokolwiek czajnika czy nawet szklanek. Jedzenie bardzo przeciętne, śniadania monotonne, zupy na obiad i kolację robione chyba z samych kostek rosołowych (przeokropnie słone). Brak dostępu do jakichkolwiek napoi w hotelu między głównymi posiłkami(jedynie na basenie). Basen: woda słona, brudna, pełno piasku na dnie. Basen położony dość daleko, trzeba skorzystać z dwóch wind i zejść stromym wzniesieniem. U nas dodatkowo pojawił się problem z zostawionymi dowodami na recepcji. Mąż podczas check in zostawil dowody osobiste na recepcji (o czym kompletnie zapomnial), nikt z obslugi przez 7 dni pobytu nie skontaktował się z nami, że są w posiadaniu dokumentów. Ja niczego nieświadoma podczas check out oddałam kluczyk i pytając czy coś jeszcze z naszej strony zostalam zapewniona ze nie. Dopiero na lotnisku podczas odprawy zorientowaliśmy się że nie mamy dokumentów i jak się okazało zostały na recepcji. Musieliśmy zamówić taksówkę która całe szczęście dostarczyła dokumenty na czas i zdążyliśmy (w ostatnim momencie) na lot. Obsługa Rainbow bardzo pomogła w tym temacie. Jednak zostaliśmy obciążeni kosztami taksowki (100€). Animacje dla dzieci i doroslych - baaardzo słabe i nudne. Ogólnie nie polecam tego miejsca.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nas Chorwacja nie zachwyciła, a sam hotel tylko w tym pomógł. Od początku, mrówki w pokoju, na prośbę o ogarnięcie sprawy, odczułem drwinę niż chęć pomocy. Później rezydentka na kolejną prośbę załatwiła zmianę pokoju. Room service słaby, pokoje sprzątane wybiórczo, czasem co 3 dni. Ogólnie bardzo słabo sprzątane, pajęczyny w pokojach, jakieś włosy na materacu itd. Brak czajnika w pokojach czy wody butelkowanej. To nie jest hotel dla rodzin z dziećmi. Brak jakichkolwiek atrakcji. Małe baseniki z zimną słoną wodą. Nie sprzątane. Komuś wypadła kupa i tak sobie pływała, wyłowiona siatką na motyle i tyle. Wyczyścili baseny dopiero po kilku dniach. Animacji nawet nie skomentuje, dla dorosłych tylko po francusku, dla dzieci w sumie 4h dziennie, na korytarzu w hotelu, albo w mini salce. All inclusive to to zdecydowanie nie jest. Od 7 do 10 śniadanie, od 12 do 14 obiad, od 19 do 21 śniadanie i tyle... jakieś przekąski na basenie od 17 w kilometrowej kolejce. Napoje tylko na basenie przez cały dzień i w lounge barze od 17. Plac zabaw pamięta Chorwacki PRL, 2 huśtawki i coś metalowego obok. Plaża wąska, żwirowa o szerokości 2 metrów. Nie polecamy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: - ładna plaża - wspaniała woda w morzu - sympatyczna i pomocna obsługa (recepcja, kelnerzy/kelnerki) - animacje dla dorosłych Plusy/minusy: - sprzęty wodne: są - rowerki wodne, kajaki, 1 dmuchany do stania. Rowerki wodne pamiętają lata 80 i są mocno wytelepane Minusy: - słabe all inclusive: śniadanie, obiad i kolacja + napoje przez cały dzień. Dodatkowo w czasie 16.30-17:30 drobne przekąski przy basenie ze sporą kolejką - bar przy basenie przeniesiony z lat 90-tych / wygląda źle - jak pustostan - mrówki w pokoju (nie zostawiajcie niczego jadalnego poza lodówką bo będą ich setki) - dwa bardzo małe baseny / baseniki - animatorki dla dzieci: najczęściej (ale nie wszystkie) wpatrzone w telefon i zajęte sobą - nieprzyjemny pracownik pilnujący sprzętów wodnych - może zbyt wygórowane oczekiwania ale brak ratownika na plaży - wygórowana cena vs rzeczywiste warunki
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel max 3 gwiazdki a nie 4,5 jak opisuje Rainbow , fatalne napoje koło basenu i w barach , fatalny internet na terenie całego hotelu , jedzenie dobre bez uwag , pokoje czyste i schludne, mały basen jak na taka ilość gości w hotelu. Animacja wieczorna dla rodzin - zależy kto co lubi - dla mnie słaba. Wycieczki organizowane przez Rainbow - ok.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Skusiłam się na wybór tego hotelu zachęcona licznymi pozytywnymi opiniami. Niestety hotel nie spełnił moich oczekiwań. Liczba mankamentów przewyższa fakt że hotel znajduje się w pięknej malowniczej scenerii - tu zgodzę się z każdym komentarzem na ten temat. Muszę również przyznać że serwowane jedzenie było bardzo smaczne. Jednak zaczynając od pokoju - na moje nieszczęście dostałam pokój usytuowany tuż nad parkingiem i uliczka dojazdowa co oznaczało wieczny hałas dochodzący z silników autokarów, mini busów, samochodów dostawczych 24/7. W takim miejscu w ogóle nie powinno być pokoi na użytek gości. W pokoju powinien znajdować się również minibar - ku mojemu zaskoczeniu lodówka była pusta z kartką ze jeśli mam ochotę na coś z mini baru muszę udać się do recepcji - tu chyba mijamy się z ideą i celem minibaru.. brak buteleczek z wodą w pokojach co chyba przy 4 * hotelu powinno być standardem. Goście chodzili ze swoimi butelkami na stołówkę napełniając je aby mieć wodę. Gdybym nie kupila wody na lotnisku nie miałabym za bardzo w co te wodę lać.. Na balkonach same ptasie gniazda co o tyle mi nie przeszkadzało co jednak ptasie odchody odbierały mi ochotę na pozostawianie chociaż tam ręczników do wywieszenia. Kolejna rzecz to otrzymanie pojedynczej karty do pokoju, za drugą trzeba było zapłacić 8 euro. Również poraz pierwszy spotykam się z czymś takim, nie chcę myśleć jak mają sobie poradzić osoby przyjeżdżające w większym gronie. Jeśli chcą mieć więcej kart niż jedna muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami. Kolejna sprawa to lunch który był serwowany przy basenie w godz 16:30-17:30 - był to jedyny posiłek „do wyczerpania zapasów” czasami już o godz 17 nie było nic do jedzenia a obsługa z dezaprobatą odpowiadala na uwagi, że poprostu się skończyło. Jak można pozwolić sobie na coś takiego ? Jeśli jest informacja o serwowanych posiłkach w konkretnej godzinie to coś takiego nie powinno mieć miejsca. Na stołówce/ restauracji kolejna odpychająca sprawa mianowicie kelnerzy zbierający talerze jeździli wózkami z przezroczystymi kontenerami i od razu nad głową zrzucali jedzenie i jechali dalej do stoliku obok i znów to samo zrzut i jedziemy dalej 50 cm od twarzy - coś obrzydliwego. Kolejna sprawa to niestety jakikolwiek brak ogarniania strefy leżaków pod koniec dnia, niestety większość z gości tam gdzie leżała pozostawiała po sobie puste kubeczki po „drinkach” i niestety nie zawsze było to sprzątane. Co do „drinkow” kolejny zarzut - bardzo marny wybór alkoholi na all inclusive. Wino, piwo, jakiś gin - o kolorowym drinku można było zapomnieć, chyba że się za niego zapłaciło. Hotel moim zdaniem na 4 gwiazdki nie zasłużył - tylko mocne 3.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tylko miejsce jest urokliwe, reszta hmm - masakra. All inclusive tylko z nazwy. 3 posiłki dziennie, żadnych dodatków miedzy posiłkami (lodów, owoców itp), przez 7 dni pobytu 2 lub 3 razy ryba w dziwnym wykonaniu, bardzo mały wybór dań. Na bardzo duży plus zasługują animatorzy, szczególnie Pani Mariola -dziewczyna jest niesamowita ze swoimi pomysłami. Nie polecamy !!!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
średnio, a raczej słabo. w ofercie był figlo club z polskim animatorem dla dzieci, na miejscu okazało się ze niestety nie ma, wycieczki faktultatwyne miały być 4 po przyjezdzie okazalo sie do wyboru pozostały juz tylko dwie. w pokoju mielismy zagwarntowane łozeczko turystyczne - na miejscu okazało sie ze nie ma. bo biuro nie poinfrmowalo hotel o zapotrzebowaniu. pokoj dla 4 osob takiej samej wielkości jak pokoj dla 2 osob. nie było gdzie rozłożyc dobrze walizki aby sie spakować czy rozpakować. poniedzy posiłkami głównymi zero przekąsek - no chyba ze suche ciasta do kawy ktore byly wydawane o 16:30 a o 16:45 nie było juz nawet i ciastek. Może być tak wiele wiecej wymieniać, podsumowując nie to hotel wart tej ceny,
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 2 tygodnie w czerwcu. Wg biura podróży do Dubrownika jest 25 km, ale nie piszą,że z lotniska to już 49 km a czas dojazdu to nie ok.1 godz. a praktycznie 2 godz. po dowiezieniu wszystkich podróżnych do hoteli po drodze. Plaża jest żwirowo-kamienista a nie piaszczysto-żwirowa, bardzo mała i wąska. Kłamstwem nie do wybaczenia jest rzekoma winda do plaży, która zjeżdża do poziomu -1, ale plaża jest na poziomie -2 i trzeba zejść bardzo stromym podjazdem w jednej części bez poręczy, a dopiero potem po schodkach. Można też zejść schodami bardzo, bardzo stromymi, bez poręczy, dalej podjazdem i schodkami do plaży!!! Basen bardzo mały, osoby niepełnosprawne mają bardzo utrudnione wejście ze względu na brak schodów do odpowiedniego poziomu. Częsty kłopot z WiFi w pokojach. Animacje 0. Cztery osoby francuskojęzyczne szwendające się cały dzień po basenie, grające z sobą w karty lub ze sobą ćwiczące. Dla dzieci nic, wieczorem nic. 2 razy było bingo, 2 razy qwiz muzyczny, oczywiście wszystko po francusku. Na plus: pyszne , świeże ciasta, dobre jedzenie i bardzo, bardzo czysto. Ale to już nie zasługa biura podróży. Rainbow nie oszukujcie ludzi!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mielismy watpliwa przyjemność rozmow z managerem hotelu po awarii klimatyzacji z powodu skokow napiecia po burzy. Nie zostaliśmy poinformowani kiedy zostanie problem rozwiązany a mamieni byliśmy obietnica iz za godzinę klima zacznie dzialac. Po dobie i niezliczonych wycieczkach do recepcji po interwencji rezydenta dostalismy butelkę wody. Gest bylby mily gdyby bylo to dobe wczesniej a woda nie byla w butelce po 2 litrowej coli. Strach sie napic ..... w barze za dodatkowa opalata kupilismy wodę. Brak wiatraków oraz klimatyzatow. Na zmiane pokoju manager wzrusza ramionami. Niestety stwierdzenie w 4 gwiazdkowym hotelu ze manager w swoim domu klimatyzacji nie ma jakos nie uspokoilo nas. Rozumiem wszystko nie mam nie wiadomo jakich oczekiwan, ale placic grube pieniadze za pobyt w pokoju gdzie w nocy jest prawie 30 stopnii to zdecywdowanie za duzo.Stoicka postawa kierownika recepcji powala na łopatki, hotel mimo dużego potencjalu i swietnej lokalizacji powala podejściem rodem z PRLu. Ale zastanowcie sie dwa razy czy oprocz cykad na plazy zalezy Wam na odglosach wierarki. Bo prace remontowe prowadzone nawet w niedzieje. MIimi to Hotel położony w spokojnej lokalizacji, z powodu braku sklepiku na jego terenie sprawdzcie przed wylotem czy wszystko sie zapakowalo. Ubogi sklepik 15 minut od hotelu. Kolejne sklepy za kolejne 10 minut - w sumie 3 sklepy.