Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla niewymagających,ja żałuję tego wyboru.Wczasowicze, część, to panowie,dla których picie to firma rozrywki,klientela,w większości niewybredna Tydzień to za długo w tym miejscu Plusy to wyżywienie,czystość i personel hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam hotelu na tejwyspie, a zwłaszcza hotelu Posejdon. Nasz transfer trwał 10 godzin, zczego samej jazdy bylo może z 2,5 godziny. Większość czasuspędziliśmyna walizkach w pełnym słońcu (7 godzin). Biuro pozostawiło nas samych sobie wmiejscowości Orebić, a nasza podróż do hotelu była uzależniona odprzylotu kolejnej grupy. Tragiczne rozwiązania logistyczne, bardzonieprzyjemni rezydenci na Korculi. W hotelu Posejdon otrzymaliśmy pokój economy bez balkonu z widokiem na parking w umowie wyraźnie zaznaczone pokój standard z balkonem i widokiem na morze. Pan rezydent stwierdził,że hotel nie ma wolnych innych pokoi. Po interwencji w recepcji okazało się że jednak ma. W pokoju wilgoć i karaluchy. Wyżywienie w hotelu było fatalne. Posiłki zawsze zimne, kolejki do jedzenia ogromne. Jedzenia najczęściej brakowało. Biuro poinformowało nas 29 maja, że wylot do Katowic 14 czerwca odbędzie się o godzinie 14:45. Pan rezydent dzień przed wyjazdem informuje nas,że lecimy o 13:45 i na lotnisko musimy wyjechać o 5:45 razem z grupą z Poznania, która leci o godzinie 13. Transfer na lotnisko odbył się autokarem, busem, a dla kogo nie starczyło miejsca samochodami prywatnymi. Osoby, które nie jechały autokarem na promie musiały wysiąść i swoje walizki samodzielnie wnieść na prom. Na lotnisko dojechaliśmy o godzinie 9. Od razu po wejściu dowiadujemy się że nasz samolot leci zgodnie z informacją podaną przez biuro, a nie pana rezydenta. Czekamy 5 godzin na lotnisku. Pan rezydent, który przydzielał nam miejsca w autokarze powiedział,że nie ma czasu jechać z nami na lotnisko, ale będzie tam na nas czekał przedstawiciel biura podróży Rainbow. Oczywiście nikogo takiego nie było.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt mi się podobał-piękna pogoda,widoki, czyściutka woda,ciekawe wycieczki,przesympatyczna pani rezydent- gdyby nie te pluskwy w pokoju 106. Pozdrawiam Joanna Rusak.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nadaje się na przejazdówkę a nie na pobyt stały,daleka odległość od lotniska