Opinie klientów o Labranda Senses Resort

5.4 /6
98 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Łukasz, Warszawa 11.07.2021

Bardzo dobry wyjazd, który zostaje w pamięci

Mimo popularności Chorwacji wśród Polaków miejsce na plaży, a nawet sporo zawsze było. Dodatkowy plus: możliwość opalania nago na pobliskiej plaży dla nudystów (polecam). Jedzenie pyszne, świeże, urozmaicone, miła obsługa zarówno hotelowa, jak i restauracyjno-barowa, spory wybór drinków. Czystość, rzetelne sprzątanie, wieczory tematyczne, obiekt faktycznie odnowiony. Dobra baza wypadowa, wodospady Krka, Dubrownik, Stari Grad, Hvar, przyjemne otoczenie lasu - dostęp do cienia, zachowane wszelkie procedury COVID, profesjonalna obsługa rezydenta, p. Huberta - z humorem, profesjonalnie i miło! Jeśli miałbym szukać minusów, to ostatni dzień niestety przeznaczony tylko na różne transfery/odwozy/przywozy :(

5.5/6

Katarzyna, Wrocław 02.08.2022

Super miejsce na wypoczynek

Spędziliśmy udany tydzień na wyspie Hvar. Hotel w przyzwoitym standardzie. Pokoje małe ale czyste i odnowione. Bardzo wygodne materace. Klimatyzacja i sejf w pokoju bez dodatkowych opłat. Świetna lokalizacja, położony w lasku nad samą wodą. W najbliższej okolicy ścieżki spacerowe i urokliwe miasteczko z kilkoma tavernami, kawiarniami i sklepami. Jedzenie świeże, smaczne i różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel raczej dla rodzin z dziećmi. O 22 w barach milknie nawet muzyka. Basen non-stop okupowany przez dzieciaki, wiec nie ma jak popływać. Trzeba sie liczyć z długim transferem z lotniska oraz czekaniem na pokój przez kolejne kilka godzin. Nie ma sensu dopłacać do pokoju z widokiem na morze. Ogolnie, polecamy na wypoczynek w pięknych okolicznościach przyrody .

5.0/6

Katarzyna, Warszawa 03.07.2022

Dobry wypoczynek

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu, sprawna organizacja transferów i przejazdów, bardzo sympatyczny, kontaktowy rezydent, zawsze pod ręką w razie problemów, służył pomocą i radą. Hotel położony w lesie, bez tłumów, obsługa hotelu bardzo pomocna, zawsze uśmiechnięta, można z każdym dogadać się spokojnie po angielsku.

5.0/6

Andrzej, Katowice 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wypoczynek Hvar Labranda

Okolica bardzo spokojna, wspaniałe widoki dla osób preferujących ciszę i spokój, typowo rodzinne miejsce, przemieszczanie się do najbliższej miejscowości wymaga przynajmniej roweru lub marsz na piechotę ok 2km do Vrboska przy temp. ok 34st C jest wyzwaniem dla starszych osób. Jeżeli ktoś lubi spędzać czas w jednym miejscu i nie szuka ciekawych knajpek to jest to dobry wybór. Z pobytu jesteśmy zadowoleni . Do ujemnych stron wypoczynku należy : podróż która do hotelu Labranda z lotniska w Katowicach trwała ok 9godz. 13.45 przyjazd na lotnisko, 15.45 wylot do Splitu, 17.30 lądowanie, ok 18.30 (40min) przejazd autokarem do portu w Splicie, 20.30 prom do m. Stari Grad o 22.30, ok 20min przejazd taxi z portu do hotelu . 23.00 zameldowanie w hotelu. Natomiast powrót to koszmar . 12.00 koniec doby hotelowej i opuszczenie pokoju,12.45 wyjazd taxi z hotelu, 14.00 prom do Splitu z m. Stari Grad ok. 15.30 w porcie , 3 godz czekania na transfer na lotnisko, 19.00 przejazd na lotnisko (40min), samolot do Katowic planowy odlot 22.45 odleciał 0:20 z lotniska wyszliśmy ok.2:30. Tak szczegółowo pokazałem czas podróży ponieważ w różnych opisach podawane są różne wartości czasowe. Organizator oferty "Rainbow" rozwiązuje kompleksowo czasy transferów , biorąc pod uwagę grupy wyjeżdzające i przyjeżdzające zarówno z Katowic jak i z Warszawy oraz dopasowanie pracy rezydentów a nie wygodę uczestników proponowanej oferty, koszty zapewne są istotnym czynnikiem. Wybór należy do każdego uczestnika indywidualnie, jeżeli dokona kalkulacji ponoszonych kosztów za 8 dni a faktycznych dni pobytu jest 6,5. Drugi element który powinien być precyzyjnie określony według mojej opinii to pojęcie "pokój z widokiem na morze" ponieważ organizator przyjmuje, że jeśli z balkonu widać skrawek morza to spełnia warunek dodatkowo płatny. Nadmienię że na parterze zlokalizowano bliżej nieokreślony warsztat naprawczy bezpośrednio pod balkonem, w którym prowadzono prace uciążliwe dla odpoczywających a efekty tych prac czuć było w pokoju przez kanały wentylacyjne. Jedyne pokoje ,które spełniały warunek "z widokiem na morze" zlokalizowane są w budynku "BS", natomiast we wszystkich pozostałych budynkach tego hotelu tj. A,B,C,D widok na morze jest przesłonięty wysokimi drzewami. Kolejny negatyw to napoje alkoholowe w ramach "All in" tak ograniczone co do rodzajów, że trudno się zmusić do ich wypicia a za pozostałe trzeba płacić np. Aperol Spritz - 8eur. To samo dotyczy wina, piwa itp. Posiłki spełniały nasze oczekiwania, były smaczne i różnorodne. Pomimo tych usterek i czasu dojazdu uważam ,że pobyt był bardzo ciekawy miejsce i okolica fantastyczna, chyba tylko wydłużenie pobytu pozwoliłoby zapomnieć o mankamentach oferty. Pan rezydent informacje istotne dla transferów powinien podawać z pewnym wyprzedzeniem. Ciekawym zdarzeniem było funkcjonowanie w czasie awarii prądu na wyspie , sklepy, restauracje np w Vrboska są zamykane ( nawet wody nie można kupić) na urządzeniach wymagających zasilania w hotelu pojawiają się informacje że nie działają i tak przez czas awarii -5godz. "Witamy na wyspie" - tak stwierdzają właściciele sklepików. Pobyt 18-06-24 do 25-06-24 Pokój B112
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem