Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Skromny hotel, podstawowe warunki spełnione....przy pozytywnym nastawieniu urlopowym można cieszyć się wypoczynkiem. Serwis jest utrzymany na poziomie nie wywołującym skarg ale nie więcej. Obsługa bardzo mila a lokalizacja idealna i to są jedyne atuty oferty. Po raz pierwszy w moich licznych podróżach po Bałkanach z Rainbow opiekunka towarzysząca grupie w trakcie transferu z lotniska zaskoczyła niechęcią do klientów i kompletnym brakiem zainteresowania...minimum informacji. Na chęć przewodniczki pozbycia się turystów jak najprędzej zwróciła uwagę większość uczestników podróży. Brak profesjonalizmu.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel słaby głównie z powodu posiłków. Nie ma owoców oraz świeżych warzyw . Bar sałatkowy to produkty na occie. Menu to głównie pieczywo, makaron, ziemniaki w formie papki i kurczak. Pierwszy raz spotkałam się że suszarki nie ma w pokoju, można wypożyczyć z recepcji na czas mycia włosów. Czystość w pokoju słaba. Sporo kurzu pod materacem oraz na lampach. W łazience zniszczone lustro oraz szafka i brodzik poklejony silikonem. Na balkonie rozsypujące się fotele. Hotel nie zasługuje na 3 gwiazdki i na pewno nie na taką cenę. Jedyny plus usytuowanie hotelu blisko morza.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem bardzo zawiedziona tymi wakacjami, już po przylocie do Dubrownika musieliśmy czekać dodatkowo na lotnisku 2 godziny bo samolot z Warszawyj miał opóźnienie, więc na miejscu byłyśmy późnym wieczorem więc pierwszy dzień stracony, a za to żadnej rekompensaty, jednymi pozytywnymi aspektami było położenie hotelu bo faktycznie widoki pięknie i obsługa hotelowa, która była po prostu miła, natomiast minusów jest mnóstwo po pierwsze to oczywiście posiłki, bo ileż można w kółko jeść to samo. Śniadania codziennie takie same czyli- jajka w postaci jajecznicy lub sadzonych smażonych na oleju czyli bardzo tłuste, kiełbaski lub parówki, białe lub ciemne pieczywo najgorszej jakości, trochę szynki i żółtego sera, z warzyw tylko ogórek lub rukola nic więcej, trochę smarowideł i płatki oraz jogurt i mleko, napoje i kawa z automatu, żadnych owoców czy czegoś słodkiego do kawy po prostu nic. Lunche i kolacje też bazowały na tych samych daniach przeplatanych jedno po drugim, oczywiście nakładanych przez obsługę, bufet sałatkowy codziennie taki sam, 2 zupy do wyboru ale nie były zbyt smaczne, z napoji piwo lub wino oraz napoje z automatu, po kolacji wręcz śmieszne "desery" czyli małe miseczki "sałatki owocowej" z arbuza i jabłka dosłownie na 3 gryzy lub 2 małe gałeczki lodów najtańszych marketowych. Kolejna rzecz to pokoje, które były w miarę czyste ale oczywiście pełne mrówek więc jeśli kupi się coś słodkiego to natychmiast trzeba to zjeść bo przychodzą od razu. Ręczniki były wymieniane tylko raz podczas pobytu, pościel w ogóle, sprzątanie polegało na wyniesieniu śmieci i dołożeniu papieru toaletowego. Jeśli chodzi o rezydentów to starali się być na spotkaniu bardzo zabawni po prostu karuzela śmiechu nie miała końca, ogólnie wytłumaczyli wszystko ale zapomnieli dodać "mały" szczegół, że 5 sierpnia w Chorwacji jest święto i wszystkie sklepy i markety są zamknięte, wylot mieliśmy 6 sierpnia z samego rana więc nie można było kupić nic na drogę, ale oczywiście zapewniono nam pakiety śniadaniowe, które składały się z wody 0,5l, jabłka oraz kanapki w dużym tego słowa znaczeniu bo były to po prostu 2 suche kromki chleba tostowego z 2 nuggetsami oraz 2 plasterkami zielonego ogórka po prostu dramat. Jeśli chodzi o Gradac to jest to małe miasteczko bardzo spokojne ale oprócz plażowania nie ma tam za bardzo co robić. Plaże były ładne i zadbane więc tu się nie ma do czego przyczepić. Wi-Fi było dostępne w całym hotelu ale czasami zasięg szwankował. Ogólnie jestem niezadowalna z tych wakacji bo na pewno za te pieniądze można znaleźć coś lepszego.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu super bardzo blisko plaża . Widoki super i na tym koniec . Co do jakości hotelu to porażka, pokój tylko sprzątany na przyjazd później tylko wyrzucane śmieci. W pokoju mieliśmy mrówki w całym apartamencie i na łóżku 3 letniego dziecka po zgłoszeniu został sypany proszek. Co do jedzenia to wydzielane prze personel, bardzo mała ilość wręcz puste bemary, brak owoców czy ciasta, kawa i herbaria tylko do śniadania. Dla dzieci nie było nic do jedzenie. Najgorszy hotel w jakim byłam z Rainbow. Rezydent pan Dawid super, bardzo fajnie prowadził wycieczke w Splicie.