Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
dobra lokalizacja willi piekne widoki z tarasu dostęp do morza
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepiękne miejsca w okolicy, sam Trogir jest magicznym miejscem. Byliśmy z mężem na początku września gdzie turystów było dużo mniej. Wybierając villa penava sugerowaliśmy się położeniem villa penava. Blisko do plaży, sklepów oraz do Splitu - dojazd autobusem zajął około 50 minut. Jeżeli ktoś jedzie i chce zwiedzić jak najwięcej to położenie willy na to pozwala. Dodatkowo wykupiliśmy wycieczki fakultatywne gdzie rezydent informował nas o przyjeździe autokaru i czasie wycieczki. Niestety brakuje tych informacji w momencie zakupu samych wycieczek, brak informacji ile potrwa podróż autokarem a ile samo zwiedzanie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje nie zadbane, wymagające remontu jak na kat 3, obsługa miła, jeśli przyjeżdża 1 osoba a wykupiła apartament pomimo dopłacenia w biurze otrzymuje malutki pokoik. Na zewnatrz fajny basen, fajna prywatna plaża. Świetna lokalizacja.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce ciekawe, ale pokój w którym byliśmy to już nie, wilgoć i stęchły zapach pościeli, po zwróceniu uwagi pościel wymieniono-podłoga cały czas mokra.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje w tej Villi niestety wiele dają do życzenia jak na taka ilość osób przyjeżdżających mogliby chociaż pomalować ściany z brązowych zacieków farba dużo nie kosztuje a wyglada odrazu lepszy, oraz zostawić chociaż dwa worki na wymianę śmieci a nie jeden na 7dni. Bardzo dużo zielonego terenu do okoła Villi. Sama Chorwacja zachwyciła mnie swoimi urokliwym piękne co do Villi bo to oni tu chodzi, myśle ze czasami dołożyć te pare złotych więcej i znaleść coś lepszego :)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Chorwacji byliśmy ze znajomymi po raz pierwszy. Piękne miejsca, urocze miasteczka, cudne morze. Co do zakwaterowania to już nie jest tak super, mam wrażenie że goście Rainbow dostają gorsze pokoje. Zamawialiśmy 2 apartamenty 2/3 osobowe a te które dostaliśmy to raczej zwykłe dwójki, nasze dzieci miały mieć pokój 2-osobowy z pojedynczymi łóżkami dostali łóżko małżeńskie. To wszystko do przeżycia ale łóżko które mieliśmy w swoim pokoju przeszło wszelkie granice - tak potwornie skrzypiało, że przy każdym ruchu ciała po prostu się budziłam, zgłaszaliśmy problem, Pan próbował coś tam zrobić ale to nic nie dało bo łóżko jest już wysłużone. Myślę że właściciele zarabiają sporo na wynajmie więc mogliby zainwestować w nowe , być na urlopie i się nie wyspać - koszmar. Wszystko na wydział - talerze, kubki, szklaneczki, łyżki - jak dwie osoby to po dwie sztuki albo mniej. Czajnika brak a niby pokój z aneksem kuchennym. Położenie willi super oprócz ruchliwej ulicy ale nam to nie przeszkadzało, blisko do Trogiru, plaży sklepów, bardzo dobra baza wypadowa. Może biuro podróży powinno również wywrzeć jakąś presję na właścicielach żeby te warunki były lepsze, są na pewno pokoje znacznie wygodniejsze które są na stronie biura ale raczej nie dla gości Rainbow. Mimo wszystko urlop udany do Chorwacji wrócimy ale czy do Penavy nie wiem.....
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mój pobyt w Villi był drugim w tym miejscu. Wróciłem chcąc jeszcze raz zobaczyć Trogir, a mocno się rozczarowałem jakością pokoju, aneksu kuchennego a także momentami obsługa hotelu. Niemniej odpocząłem, odradzam miejsce dla osób chcących wypocząć ponieważ rodziny z dziećmi to największa wada tego miejsca
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogromną zaletą Villi Penava jest prywatna plaża z dostępem do morza oraz tarasy przy pokojach. Minusow jest niestety wiecej. Basenu nie mozemy ocenic, poniewaz był nieczynny. Pokoje klaustrofobicznie małe, ale czyste, poprawne. Niestety widac, ze sprzęty w pokojach wymagają juz renowacji (chyboczący się stolik, luźne trzeszczące lozko), natomiast na przyjazd gosci sa wysprzątane. Jednak brak podstawowych rzeczy w pokoju jak chociażby mydło, plyn do mycia naczyń, gąbka, kubek do kawy, czajnik (o butelce wody na przyjazd gosci nie wspominając). Zameldowanie opóźnione o 30 minut, do tego czasu goscie zdani sa na siedzenie w upale (toaleta udostępniona na prosbe, nie jest to standard zeby gość mogl po przyjeździe skorzystać w ubikacji, umyć rece itp). Brak jakiegokolwiek pomieszczenia gdzie mozna by z walizkami usiasc i w klimatyzacji poczekac na zameldowanie. To samo niestety przy wymeldowaniu o godzinie 10. Z walizkami siedzi sie na zewnatrz na tarasie/na schodach przy ponad 30 stopniach upału, o skorzystaniu z toalety ponownie nie ma mowy. Transfer po przylocie do Splitu i powrotny z hotelu na lotnisko opóźniony o godzine. W wielu miejscach Ciovo nie ma chodników, trzeba bardzo uwazac. Mimo wszystko pobyt był piekny, wspaniała pogoda, przepyszne jedzenie, polecamy Trogir i Ciovo.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam tam w 2012r. i widzę, że nic się nie zmieniło. My dostalismy pokój z balkonem ( po poproszeniu Pani dysponującymi kluczami). Tak że byliśmy zadowoleni, ale inni ...wspólczuję za podobne pieniądze o klasę lub dwie gorzej. Pokój z aneksem ładny. Widok z balkonu też. Na 2 tygodnie pobytu posprzątano i wymieniono ręczniki u nas w pokoju 1 raz. Basen porażka. obtłuczony i brudny. Na "plaży" przy hotelu aż 6 leżaków na 20 pokoi. Okolica fajna ( pomijając stocznię czy co tam to jest w odali). Trogir cudny...Napisałam reklamację dotyczącą przemilczeniaw ofercie faktu pracy stoczni (hałas) basenu i plaży przy willi, ale biuro uznało, że lepiej uznać opinię Pani rezydentki a Ona miała inne zdanie na ten temat ( czemu mnie to nie dziwi?) i oczywiście reklamacji nie uznano. Na ponownie pismo do Rainbow do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi chociaż Pani w sekretariacie ( po moim telefonie)zarzekała się, że napewno odpowiedź dostanę.!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Villa ładnie wygląda tylko na zdjęciach. W rzeczywistości dla klientów biura oferowane są dużo gorsze pokoje. 1. Aneks kuchenny - jest, chociaż ciężko tam cokolwiek przygotować. Całość składa się dosłownie ze zlewu i kuchenki. Pokój ogólnie w średnim stanie, widać, że trochę niedoinwestowany, jakieś zabrudzenia na ścianach, odpadający tynk przy kuchni, meble balkonowe z kruszącym się sztucznym ratanem, uszkodzone drzwi prysznicowe oraz basen bez wody na terenie Villi. Najgorsze jednak było łóżko. Nocowałam w różnych miejscach ale tak skrzypiącego i niewygodnego materaca jeszcze nie uświadczyłam. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że niewygodne łóżko może tak obniżyć jakość urlopu. Człowiek chciałby odpocząć po całym dniu plażowania/zwiedzania ale się nie dało. Z całego naszego turnusu i tak chyba mieliśmy najlepszy pokój – pozostali uskarżali się również na niewygodne łóżka, brak cieplej wody, brak balkonów, niedziałającą kuchenkę. Z plusów – bliskość prywatnej, ładnej plaży – wystarczyło zejść po schodach. Blisko do centrum Trogiru niecałe 10 min spacerem. Podsumowując uważam, że cena jest nieadekwatna do jakości (płaciliśmy ok 2tys zł od osoby + 400 zł ekstra za „apartament”. Oferta może jednak się sprawdzić dla osób bardzo mało wymagających.