Opinie klientów o Admiral

5.5 /6
47 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.6
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Gosia 13.07.2017

Zobaczysz, posmakujesz i będzisz chciał wrócić

Pierwszy pobyt w Chorwacji i strzał w 10. Pobyt w lipcu 2017r. Polecam szukającym miejca na spokojny odpoczynek w uroczym zakątku. I tym, którzy chcą zobaczyć i posmakować choć odrobinę tego co oferuje ten piękny kraj.

6.0/6

Wojciech, Dąbrówno 25.07.2021

hotel Admiral Slano

Bardzo dobry hotel pyszna jedzenie duża oferta owoców morza wspaniała obsługa

6.0/6

Joanna, Katowice 06.09.2020

Wspaniały hotel

Największą zaletą tego hotelu jest wg mnie lokalizacja- hotel jest położony nad uroczą zatoką na plaży, po prostu wychodzisz z hotelu i jesteś na plaży :D jest to prywatna plaża hotelowa, więc wstęp mają tylko goście hotelu. Każdy pokój miał swoje zarezerwowane leżaki z codziennie zmienianymi ręcznikami. Hotel elegancki o wysokim standardzie, standard pokoi również bardzo dobry, oczywiście pokoje czyściutkie, wyposażone w codziennie zmieniane ręczniki (pościel również wymieniana codziennie), sejf, minibar, ale wg mnie to wspaniały widok z balkonu na morze i zatokę byl największą zaletą pokoju. Obsługa bardzo miła. Jeśli chodzi o posiłki to serwowane śniadania i obiadokolacje były średnio urozmaicone, ale smaczne.napoje do kolacji były płatne dodatkowo co uważa za minus. Co prawda godzina podawania obiadokolacji- 19:00 była dla mnie nieco zbyt późna, ale mam świadomość, że w takich miejscach to standard. Nie ukrywam, że komfort korzystania z hotelu był ogromny również z uwagi na bardzo małą ilość gości w dobie koronawirusa (pustki na plaży, na basenie, mnóstwo wolnych leżaków itd), ale hotel jest bardzo duży, więc ciężko mi oceniać czy komfort korzystania z niego byłby równie duży gdyby większość pokoi była zajęta (plaża hotelowa jest świetna, ale raczej mała). W całym hotelu wszędzie ustawione były dozowniki z płynem do dezynfekcji, obsługa zawsze nosiła maseczki, a kelnerzy również rękawiczki. Ogólnie uważam, że hotel jest naprawdę świetny, a największy plus to jego położenie nad samą zatoką i bardzo przyjemna prywatna plaża, a także bliska odległość od Dubrownika dzięki czemu na lotnisko/z lotniska jedzie się tylko ok. 40 minut. nasza pani rezydent- Justyna była bardzo pomocna we wszystkim. W recepcji hotelu można wymienić na kuny również polskie pln. W samym Slano jest zaraz obok hotelu mały, ale bardzo dobrze wyposażony sklep, kilka restauracji, apteka i piekarnia- Slano jest baaaardzo spokojne, zero imprez, co mi akurat bardzo odpowiadało- polecam! :)

6.0/6

Danuta, Łódź 03.09.2019

Ogólna opinia Hotelu Admirał

Ogólna ocena hotelu jest na 6 Hotel spełnia wymogi hotelu 5* Wszystko było perfekcyjne obsługa pokoje wyżywienie czy też plaża Z pewnością chciałabym wrócić do hotelu jeszcze raz
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem