Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Wojciech, --- 30.06.2019
Ocena Hotel Admiral
Hotel OK, obsługa super, posiłki dobre, plaża ekstra. Brak wody w pokojach bezpłatnej w Hotelu 5 gwiazdkowym, ceny w dwóch sklepach nie pasują do Chorwacji zbyt drogo, połączenie z Dubrownikiem super
5.0/6
Miroslaw Roman, Pila 09.09.2019
Hotel na wyciszenie
Hotel super plaża jak na warunki horwackie bardzo fajna., natomiast wieczorem całkowita posucha i cisza
5.0/6
Andrzej, Łódź 13.08.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Piękny hotel
Hotel 5 gwiazdkowy pięknie położony w zatoce Slano. Plaża żwirkowa duża, dostępne leżaki z parasolami bezpłatne. Dwa baseny, jeden kryty z masażami wodnymi. Śniadania i obiadokolacje w formie bufetu. Bardzo duży wybór dań, każdy coś znajdzie dla siebie. Minusy: Bardzo twardy materac (king size), co pół godziny musiałem zmieniać bok, nie dało się spać. Napoje podczas obiado kolacji są płatne. Można zamówić wino, piwo, wodę, herbatę itd. Kelner pyta się tylko o numer pokoju, bo rachunek reguluje się podczas wymeldowania. Kiedy opuszczaliśmy hotel pokazano nam rachunek z restauracji i teraz niespodzianka. Według tego rachunku podczas jednej kolacji zamówiliśmy 5 kaw expresso. My nigdy nie pijemy kawy wieczorem, myśmy zamawiali herbatę, ale tylko dwie (dla mnie i żony), a nie pięć! I jak teraz udowodnić pani w recepcji, że to były tylko dwie herbaty? Uważajcie na kelerów. Po każdej kolacji żądajcie rachunku, gdzie będzie wyszczególnione co zamawialiście.
5.0/6
Elzbieta, Częstochowa 15.09.2021
Bardzo udany pobyt w hotelu Admiral w sierpniu 2021