Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
widoki piekne nic po za tym
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
za dlugi transwer -5 godzin,brak atrakcji w hotelu ,tańce do 23 godz. i koniec sztywne zasady,animatorka Ola i rezydent Łukasz niezaangażowani nie dbają o klienta,nie polecam hotelu rodzinom z dziećmi i młodziezy- bardziej seniorom ceniącym sobie ciszę i spokój bo nudy,hotel w miarę czysty obsługa hotelowa się stara ale przypominający czasy PRL,kawa podawana tylko do śniadania i od 16 do 17i wtedy kolejki po nią,wycieczki lokalne dwa razy droższe niż proponowane na stronie hotelu albo ich całkowity brak ja się naciełam,wyżywienie w miarę ok dla mniej wymagających , mile wspominam tylko przepiękne krajobrazy ciepłe morze i słoneczną pogodę...
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, jak piszą inni PRL. Jedzenie dużo, ale kiepskie. Niestety ja nie widziałam uśmiechniętej obsługi. Animacje dla dzieci cieniutko, aerobic podczas tygodniowego pobytu 2 razy po 20 minut i nic więcej. Nuda !! Nie mogę napisać, że animatorka Ania zaangażowana bo w trakcie mojego pobytu tego nie zauważyłam (spóźniała się na umówione z dziećmi spotkania lub nie przychodziła w ogóle). Pan Lukasz udziela informacji, ale musi je uaktualnić. Nie polecam hotelu z taką obsługą! JEDYNIE KONTAKT Z PANIĄ ANETĄ, KTÓRA PROWADZIŁA TRANSFER NA LOTNISKO BYŁ MIŁYM ZASKOCZENIEM! TAK POWINNO WYGLĄDAĆ ZAANGAŻOWANIE!!!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje obskórne, śniadania nie urozmaicone. Dzień w dzień to samo. Hotel umiera po zmroku. Bardzo zły kontakt z rezydentką biura Rainbow, właściwie jego brak. Raz widziana na oczy przez cały pobyt. Rezerwacja na pokój z balkonem o który doprosilismy się po postawieniu wszystkich na nogi w trzeciej dobie wakacji. Brak jedzenia na niektórych wycieczkach i wody nawet. W ogole po 22 nie można nawet kupić jakiegokolwiek napoju ponieważ kończy się all inclusive wszystko jest zamykane. Jeden dystrybutor napojów na cały hotel. Po śniadaniu, kawa i herbata płatne pomimo all inclusive. Ogólnie wakacje zamieniły się w koszmar. Zresztą nie tylko dla nas. Było wiele niezadowolonych osób.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro Podróży Rainbow Tours całkowicie zignorowało naszą reklamację, że biuro zataiło przed nami fakt, że hotel to właściwie ośrodek kolonijny. 10 dni z naszego dwutygodniowego pobytu w lipcu ub. roku dzieliliśmy basen, stołówkę skromnej powierzchni tereny rekreacyjne z dużą hałaśliwą grupą kolonijną, nad którą opiekunki nie panowały.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cały pobyt był fatalnie zorganizowany przez samo biuro, w wyżywieniu all nie było napoi w czasie poza posiłkami wszystko było odpłatne co nie było zawarte w opisie, gedyna pozytywna rzecz to miła obsługa hotelowa. Położenie hotelu jest ładne, jednak gdy trzeba samemu się zaopatrywać w napoje odległość od miasta staje się niesamowicie uciążliwa. Pobyt w hotelu dla ludzi młodych jest strasznie nudny nie ma żadnych rozrywek.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byłem - pokoje stare, małe, brudne, jedzenie niedobre, mały wybór, na każdy posiłek prawie to samo. To co zostało z kolacji jednego dnia, było podawane w innej formie następnego dnia. Między obiadem kończącym się o 14, a kolacją o 19 nic do jedzenia. Nawet nie wiem czy to można nazwać all-inclusive. W hotelu wyłączona klimatyzajca (pobyt przełom lipca-sierpnia). Obsługa strasznie niemiła, awanturująca się. W pobliży hotelu nic nie ma. Dosłownie nic - żadnych atrakcji wodnych, sklepów, restauracji. Unikać hotelu jak ognia. Naprawdę lepiej trochę dopłacić i wziąć inny hotel. Koszmar.