Opinie o Carine Hotel Kumbor

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(43 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.2
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Piękna Czarnogóra - pobyt 10-17.06.2025

    Beata, Knurów 29.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Spędziliśmy w hotelu Kumbor tydzień w czerwcu, pogoda piękna. Hotel świetny, usytuowany blisko hotelowej plaży. Leżaki zawsze dostępne i bezpłatne. Pokoje super urządzone. Duża restauracja, nie było problemu z miejscami Jedzenie bardzo dobre choć wybór w owocach słaby. Obsługa hotelowa miła i uprzejma. Rozrywki raczej umiarkowane, 3 wieczory muzyczne. Minusem był pokój z widokiem na góry i niestety ulicę z budową obok. Zapewne pokój z widokiem na zatokę byłby lepszy ale dużo droższy. 15 minut spacerem od hotelu piękna marina. W przeciwną stronę raczej nieciekawie. Wypożyczyliśmy auto i zwiedziliśmy sporo tego pięknego kraju. Na pewno warto odwiedzić Czarnogórę.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Carine Hotel Kumbor

    Grzesiek 07.07.2024

    Wyjazd z grupą znajomych 50+ Widok w pokojach od strony zatoki obłędny. Pokoje duże dobrze wyposażone urządzone ze smakiem codziennie sprzątane Ręczniki również codziennie wymieniane. Ogólnie cały hotel wewnątrz sprawia bardzo pozytywne wrażenie. Pracownicy mili i chętni do udzielenia pomocy(może z wyjątkiem niektórych barmanów) Komuś kto jedzie na wczasy się najeść posiłki mogą nie odpowiadać ,Nie były bardzo urozmaicone ,przeważnie takie same potrawy, ale spokojnie można się było najeść (szczególnie mięsa przyrządzone na rożne sposoby bardzo smaczne)Czasami z automatów z napojami zamiast napoju np. wiśniowego leciała woda. Oferta all inclusive dotycząca alkoholi oparta na beach barze i restauracji w czasie serwowania posiłków. Dużym rozczarowaniem bar w lobby nie objęty ofertą all inclusive. Plaża hotelowa żwirkowo kamyczkowa buty do wody ułatwiają sprawę ale nie są niezbędne Zejście do morza kamieniste i po ok 3-4 metrach dno gwałtownie opada. Parasole i leżaki za free ale za ręczniki plażowe kaucja 20 euro od sztuki(choć uważam to za całkiem dobry pomysł) Baseniki hotelowe małe i raczej dla rodzin Przy basenach leżaków niewiele i raczej zajęte za to na plaży dostępne o każdej porze Animacje nie powalają lub nawet są słabe(pierwszy raz na wczasach byliśmy przez animatorów niezauważani) Trzeba zwracać uwagę że wycieczka do Dubrownika jak i transfer z i na to lotnisko wiąże się z przekraczaniem granicy UE ,kontrola dokumentów i kolejka tirów może bardzo wydłużyć podróż (ale nie musi)My wykupiliśmy wycieczkę po Czarnogórze (Kotor, degustacja szynki ,serów, objazd Zatoki Kotorskiej)którę osobiście bardzo polecam.Do Dubrownika pojechaliśmy wynajętymi w hotelu samochodami co pozwoliło nam zaoszczędzić czasu na granicy(małym samochodem można przecisnąć sie obok kolejki tirów) Na koniec duży minus Przy wymeldowaniu musieliśmy zapłacić opłatę klimatyczna 35 euro od dwuosobowego pokoju.(okazało sie że w umowie było małym druczkiem i na końcu ale tam była mowa o 1euro dzień/osobę a nas skasowano 2,5 euro Grzesiek

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyzwoicie

    Cezary, Warszawa 29.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Pokoje duże wygodne, ale mało szafek. Bardzo czysty na wejście ale sprzątanie codzienne bardzo słabe. Lokalizacja w miarę, są autobusy miejskie tylko nie oznaczony przystanek do miasta, w okolicy hotelu niewiele atrakcji- trzeba podjechać. Animacje tylko w języku francuskim i generalnie dla grup francuskich. Pozostali raczej bawcie się sami. Resta6glowna czysta i wygodna. Jedzenie ok, ale śniadania codzienne to samo, trochę za mało jedzenia europejskiego na pozostałe posiłki. Brudne stoliki na tarasach części basenowo-rekreacyjnej. Obsługa zbiera szklanki ale nie wyciera stolików (można poprosić barmanów o ścierkę i sobie wytrzec). Do dokupienia bardzo fajne wycieczki fakultatywne. Na plaży nie brakuje leżaków i blisko do barku plażowego z przekąskami.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Maja

    WOJCIECH, MALEC 27.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel jest 4 gwiazdkowy. Zasługuje na 3,5. . Niestety nie spełnił naszych oczekiwań. Jedzenie dobre. pokoje ładne. I nic więcej dobrego.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt hotel Carine Kumbor

    BARTLOMIEJ, TARNOW 28.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel świeży i godny polecenia. Położony w pięknej okolicy, blisko znajduje się Porto Novi, nowa i ekskluzywna dzielnica z ładnym portem, restauracjami itp. Minusy to niestety kamieniste plaże, komary. Kraj, kierunek mimo wszystko warty zwiedzenia, jest stosunkowo tani, mimo obowiązywania EURO. Trzeba wziąć pod uwagę jednak, że mogą się trafić duże kolejki na granicy z Chorwacją, szczególnie w sezonie letnim, kiedy to dużo osób podróżuje tutaj na własną rękę. Wystarczy dowód osobisty.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia hotelu

    Urszula, Świnoujście 06.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Poza brakim zainteresowania gośćmi przez animatorów hotel jest super. Wyżywienie bardzo dobre, pokoje czyste i sprzątane codziennie Obsługa miła. Brak organizacji przez rezydenta Rainbow wycieczek pomimo zapewnienia dwóch wycieczek w rezerwacji

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Piękna Czarnogóra

    MARIUSZ, RADZYMIN 23.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel położony przy samym morzu. Dojazd z lotniska w Dubrowniku zajął nam 1h. Pokoje duże. Jedzenie przyzwoite, duża restauracja. Plaża żwirkowa, dobrze mieć buty do wody. Nie braliśmy działu w dziennych animacjach, a wieczorne (na 7 dni pobytu) to dwa występy na żywo - przyjemnie się słuchało. Do przystanku autobusowego w stronę Harceg Novi 5minut pod górkę, bilet 1e. Do autobusu wchodzi się ostatnimi drzwiami i tam siedzi pn konduktor :) Do Portonovi spacer 10 minut, można dalej deptakiem. Czarnogóra jest piękna.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wycieczki fakultatywne

    KRZYSZTOF, Lędziny 28.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Były żle zorganizowane chodziliśmy pułtora kilometra pieszo na przystanek z tobołami i dziećmi a z powrotem jeszcze dalej po ruchliwej ulicy po zapytaniu rezydentów mówili że kierowca spieszy się do domu nikt z grupy nie wiedział dlaczego autobus nie pojedzie pod hotel

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt lipiec 2025

    Tomasz Chromik 16.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Hotel piękny, ze smakiem i gustem. Czysto. Fajna baza wypadowa. Widoki piękne. Przy hotelu placówka Petar Boats, z sympatyczną panią. Można im zaufać i wykupić u nich wycieczki. Firma rodzinna z długą tradycją. Jedzenie tragedia, chyba, że jest się francuzem, anglikiem. Owoców trzy rodzaje, śniadania kopiuj wklej. Desery i napoje z tonami cukru. Siłownia z zepsutymi sprzętami. Woda w basenach nie czyszczona i zimna. Na plus, brak uciążliwej muzyki, tylko podczas animacji ( po francusku). Można łowić ryby. Syn złowił kilkanaście sztuk na zwykłą nić i haczyk. Wakacje uratowane przez wymienioną wyżej Petar Boats i długi trakt do Porto Novi i dalej .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt w hotelu 20-27 sierpnia 2024

    Piotr 30.08.2024

    Plusy: - hotel pięknie położony ze wspaniałymi widokami. - pokoje czyste, zadbane - duża ilość leżaków z parasolami - jedzenie smaczne Minusy: - animacje dla dzieci w zasadzie tylko dla Francuzów, animacje prowadzone przez francuską firmę Fram (dzieci polskie i innych nacji były celowo pomijane, w sposób bardzo nieelegancki, by nie brały udziału w organizowanych konkursach, zabawach). Ocierało się wprost o dyskryminacje. Animatorzy zachowywali się w sposób mało przyjazny. Z tego powodu nie polecam dla rodzin z dziećmi, które lubią aktywności. Generalnie hotel sprawiał wrażenie, że jest nastawiony na Francuzów, pomimo, że nie stanowili większości w hotelu. Duży minus - serwis - część obsługi życzliwa i pomocna (recepcja, sprzątanie) , ale część ( przede wszystkim w barach) była jakby za karę - pokoje eleganckie, choć brakowało kilku praktycznych detali np. brak suszarek na balkonach, brak szuflad w pokojach - kawa w formule all inclusiv nie do wypicia ( dobra, tylko w płatnym barze) - bardzo ubogie śniadania o 3.15 w nocy przed powrotnym transferem Generalnie pobyt był udany. Gdyby nie animacje i część obsługi ocena byłaby lepsza.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem