4.4/6 (365 opinii)
Kategoria lokalna 3
2.0/6
Uważam że, trzy gwiazdki zdecydowanie na wyrost. Pokoje czyste, choć dziwnie w nich pachniało. Wyżywienie to tragedia i największy mankament tego hotelu. Wchodząc na stołówkę czuć było nieprzyjemny zapach, jakby ktoś zmywał podłoge bez użycia żadnych płynów i detergentów tylko wodą. Jedzenie słabo doprawione, często zimne, czasem nieświeże. Co nie zeszło na kolację jednego dnia, było następnego dnia wrzucane w sniadanie lub obiad czyli nic nie mogło się zmarnować. Soki rozcieńczane wodą, piwo rozcieńczane wodą, małe porcje mięsa (udko z kurczaka dzielone na 3 porcje), zupa pomidorowa którą podali to był chyba sos bolonese, którego nie zjedliśmy dzień wczesniej zagotowany z woda. Apeluję do biura Rainbow aby zwrócić uwagde na poziom wyżywienia w tym hotelu bo jego poziom pozostawia niesmak po pobycie. Pozatym miasto jest w dobrej lokalizacji, dobra baza do zwiedzania Dalmacji i przyjemne plaże. Ceny wycieczek faktultatywnych biura Rainbow dużo wyższe niż orientacyjne ceny podane w ofercie (nawet 80 % wyższe).
2.0/6
Bardzo słabe jedzenie. Niesmaczne, bez urozmaicenia przez 14 codziennie to samo. Dla osoby która nie je mięsa to fatalna sprawa. Nie było warzyw oprócz pomidora i ogórka ani owoców! Obsługa hotelu bardzo miła i uprzejma. Mój pokój był mikroskopijny i nie mogłam swobodnie się poruszać.
2.0/6
W pokoju hotelowym przez cały pobyt nikt nie sprzątał. Ręczniki hotelowe nie były wymieniane przez cały pobyt. Jedzenie było tragiczne. Rezydent ignorował zgłoszone zastrzeżenia. Transfer z hotelu na lotnisko w Dubrowniku odbywał się przez granice z Bośnią i Hecegowiną a na lotnisku byliśmy godzinę przed odlotem, o czym nie byłam poinformowana wcześniej. Jestem stałą klientką Rainbow ale po takiej wycieczce na pewno zrezygnuję z usług takiego biura.
2.0/6
Zostaliśmy z małżonką wprowadzeni w błąd przez opis pokoju na stronie Rainbow. Według niego wszystkie pokoje powinny posiadać balkon lub taras (ostateczny opis pokoju przy podawaniu danych osobowych i ustalaniu innych szczegółów wycieczki. Oczywiście nasza reklamacja została odrzucona. Personel był raczej przyjazny. Niestety jedzenie pozbawione smaku (szczególnie zupy), monotonne i raczej słabej jakości. Plusem jest bliskość plaży i nienajgorszy basen jak na ten standard hotelu.