Opinie o Gradac

4.4/6 (365 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.4/6
365 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Tragiczne jedzenie !

    Uważam że, trzy gwiazdki zdecydowanie na wyrost. Pokoje czyste, choć dziwnie w nich pachniało. Wyżywienie to tragedia i największy mankament tego hotelu. Wchodząc na stołówkę czuć było nieprzyjemny zapach, jakby ktoś zmywał podłoge bez użycia żadnych płynów i detergentów tylko wodą. Jedzenie słabo doprawione, często zimne, czasem nieświeże. Co nie zeszło na kolację jednego dnia, było następnego dnia wrzucane w sniadanie lub obiad czyli nic nie mogło się zmarnować. Soki rozcieńczane wodą, piwo rozcieńczane wodą, małe porcje mięsa (udko z kurczaka dzielone na 3 porcje), zupa pomidorowa którą podali to był chyba sos bolonese, którego nie zjedliśmy dzień wczesniej zagotowany z woda. Apeluję do biura Rainbow aby zwrócić uwagde na poziom wyżywienia w tym hotelu bo jego poziom pozostawia niesmak po pobycie. Pozatym miasto jest w dobrej lokalizacji, dobra baza do zwiedzania Dalmacji i przyjemne plaże. Ceny wycieczek faktultatywnych biura Rainbow dużo wyższe niż orientacyjne ceny podane w ofercie (nawet 80 % wyższe).

    Agnieszka i Krzysztof - 09.09.2018

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel Gradac

    Bardzo słabe jedzenie. Niesmaczne, bez urozmaicenia przez 14 codziennie to samo. Dla osoby która nie je mięsa to fatalna sprawa. Nie było warzyw oprócz pomidora i ogórka ani owoców! Obsługa hotelu bardzo miła i uprzejma. Mój pokój był mikroskopijny i nie mogłam swobodnie się poruszać.

    Aleksandra Elżbieta , Grodzisk Mazowiecki - 17.08.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Słaby hotel i jedzenie

    W pokoju hotelowym przez cały pobyt nikt nie sprzątał. Ręczniki hotelowe nie były wymieniane przez cały pobyt. Jedzenie było tragiczne. Rezydent ignorował zgłoszone zastrzeżenia. Transfer z hotelu na lotnisko w Dubrowniku odbywał się przez granice z Bośnią i Hecegowiną a na lotnisku byliśmy godzinę przed odlotem, o czym nie byłam poinformowana wcześniej. Jestem stałą klientką Rainbow ale po takiej wycieczce na pewno zrezygnuję z usług takiego biura.

    Basia - 18.06.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Brak balkonu/tarasu (niezgodność z opisem), jedzenie niesmaczne, mało urozmaicone

    Zostaliśmy z małżonką wprowadzeni w błąd przez opis pokoju na stronie Rainbow. Według niego wszystkie pokoje powinny posiadać balkon lub taras (ostateczny opis pokoju przy podawaniu danych osobowych i ustalaniu innych szczegółów wycieczki. Oczywiście nasza reklamacja została odrzucona. Personel był raczej przyjazny. Niestety jedzenie pozbawione smaku (szczególnie zupy), monotonne i raczej słabej jakości. Plusem jest bliskość plaży i nienajgorszy basen jak na ten standard hotelu.

    Michał, Boguszyce - 31.08.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem