Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(210 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    hotel Nano

    Anna, Mikołów 19.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel położony jest w pięknej okolicy, dosłownie dwa kroki do morza, plaża czysta, kamienista. Pokoje czyste, sprzątane codziennie, częsta wymiana ręczników. W pokoju lodówka, suszarka, klimatyzacja. Niestety brak czajników. Hotel posiada windę. Obsługa bardzo miła i pomocna, zawsze uśmiechnięci pełni optymizmu kelnerzy. Śniadania 7:30-9:00, kolacja 19:00-21:00, trzeba liczyć obiad na mieście(w tym hotelu polecam pizze, jest pyszna). Obiadokolacja codziennie inna, kilka opcji do wyboru, wszystko bardzo smaczne! Na śniadanie codziennie to samo do wyboru (jajecznica, parówki, warzywa, tosty z serem i cukinią, dżem, nutella, croissanty robione na bieżąco, owoce itp.) Z atrakcji dla dzieci niedaleko hotelu duży dmuchany plac zabaw na wodzie oraz możliwość wypożyczenia deski SUP do pływania na wodzie. Wieczorami cisza, spokój, zero głośnej muzyki, czy imprez. Piękne zachody słońca. Blisko do miasteczek obok. Najdroższy sklep przebijający się cenami nawet o 100% niestety najbliżej hotelu, Do innych supermarketów w jedną stronę 15 min w drugą 25 min, ale urokliwy dreptak zaraz przy wodzie umila wędrówkę. Jedynym minusem jest brak dostępu do basenu w dniu wyjazdu (w czwartki i soboty nieczynny) więc trzeba przetrwać dzień od wymeldowania 9:00 do 17:00 ->transferu na lotnisko, co było dosyć ciężkie przy 35st.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Nano

    MALWINA, SUHOZEBRY 29.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Cały pobyt uważam za udany. Hotel położony w pięknej okolicy, dużym plusem jest, że na plaże mieliśmy dosłownie minutkę z pokoju. Pokój nowoczesny, klimatyzowany z widokiem na morze z tarasu. Hotel w trakcie remontu lub budowy, więc było wiele nie dokończonych elementów , miedzy innymi basen hotelowy. Wielkim minusem jest wyżywienie, Śniadania przez cały pobyt były cały czas takie same, kolacje co prawda się zmieniały ale trzeba było odstać swoje w kolejce po jedzenie. Na 4 podgrzewaczach obsługa wystawiała jedzenie, a goście ustawiali się w kolejce, jak w Polsce za komuny, często też brakowało czegoś, jeśli ktoś przyszedł trochę później. Chyba jedynie dzieci miały radochę z tego "polowania" na jedzenie, bo każdy "polował"na coś innego (napoje, deser) Na kawę trzeba było chodzić do pobliskich restauracji, ewentualnie kupić w pobliskim markecie, bo tą co serwował hotel nie można było nazwać kawą. Plus za dostępność wielu restauracji w okolicy, więc można było się ratować. Okolica piękna, wieczorne spacery i plaża na długo zostanie w pamięci.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nano

    Turysta z Warszawy 03.08.2022

    Hotel dobry blisko morza w dobrej okolicy promenada blisko sklep

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Polecam 🙂

    Urszula, Warszawa 20.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Trafiliśmy do pokoju w nowym budynku. Generalnie pokój ładny, widok niestety na klatkę schodową starszej części Nano, ale przecież nie po to jedzie się na wakacje żeby siedzieć w pokoju. Pokój sprzątany codziennie, czysty i schludny. Z mankamentów: nie działał u nas sejf, zgłoszone drugiego dnia, ale aż do naszego wyjazdu nic się z nim nie zadziało, lodówka strasznie się grzała, nie wiem czy to kwestia zamknięcia w szafce, ale gdy stawało się obok drzwi czuć było ciepło na nogach. Basen znajdował się w moim budynku, jednak nie jest on dostępny cały dzień, tylko w wyznaczonych przedziałach czasu. Przez brak natrysków pod którymi można by się spłukać woda była dosyć mętna. Ja jednak wolałam spędzać czas na plaży. Posiłki są w starszej części hotelu, śniadania codziennie takie same, natomiast obiadokolacje bardzo urozmaicone. Mi i mojemu partnerowi smakowało. Niestety przez gości, którzy przychodzili przed czasem i nakładali sobie po kilka porcji, spóźnienie się chociaż 5 minut na obiad oznaczało, że trzeba będzie czekać aż jedzenie będzie dołożone, a i to czasami się nie udawało, bo od razu te same osoby startowały do bemarów. Obsługa starała się szybko dołożyć jedzenie, ale niestety czasem nie dawała rady z naszymi rodakami. Desery też smaczne, ale po lody nieraz musiałam wstawać 3 razy, bo ta sama grupa wraz ze swoimi dziećmi w kilka sekund opróżniała tacę. Często podawano świeże owoce. Do obiadokolacji można było sobie nalać wina lub piwa. Obsługa bardzo miła i pomocna. Sam Drvenik to dość mała miejscowość, cicha i spokojna, ale mi akurat o to właśnie chodziło, hotel Nano jest w dolnej mniejszej i spokojniejszej części. Niedaleko hotelu jest market, ale bardzo drogi, jednak w kilkanaście minut można dojść do Drvenika górnego i tańszego sklepu. Można też pospacerować poza Drvenikiem, jest dużo ścieżek, a widoki są piękne :) My akurat nie chodziliśmy na plaże przed samym hotelem, wybieraliśmy małą plaże obok portu. Niestety na głównej plaży wiele osób ,,rezerwowało” sobie miejsca na plaży zostawiając na cały dzień i noc ręczniki, już o 8 rano było widać ludzi, którzy idą zająć miejsce i wracają na śniadanie do hotelu. Więc o 9 na plaży zostawało niewiele wolnego miejsca, niestety często było tak że ręczniki i maty leżały cały dzień a nikt na nie nie przychodził, albo przychodził późno. Plaża główna co prawda dosyć duża, ale ilość plażowiczów przekraczała jej możliwości. Niektóre miejscowości w Chorwacji podobno walczą z takimi rezerwacjami, może i Drvenik do nich dołączy. Generalnie pobyt bardzo mi się podobał, dokupiliśmy sobie dwie wycieczki. W Dubrovniku trafiliśmy na super przewodniczkę Karolinę, dawno nie słuchałam przewodnika z taką uwagą i tyle się nie śmiałam :) Rezydent, pan Aleksander, na wielki plus.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo polecam!

    Ewelina, Łódź 31.07.2022

    Hotel super! Czysty, Panie sprzątają codziennie, codziennie pytają czy potrzeba czegoś. Basen otwarty 2 razy dziennie przez kilka godzin. Plaża bardzo blisko z łagodnym zejściem, restauracja jeszcze bliżej. Jedzenie bardzo bardzo dobre. Śniadania codziennie takie same, ale bardzo duży wybór jedzenia, każdy znajdzie coś dla siebie. Chleb najlepszy jaki kiedykolwiek jadłam! Obiady fantastyczne! Duży wybór, zawsze ciepłe, jesz ile chcesz. Rezydent był dostępny pod telefonem zawsze i przy wszelkich uwagach interweniował od razu. W recepcji nie zawsze ktoś był, ale wszyscy pracownicy bardzo mili i pomocni.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Super z małym minusikiem

    Marcin P. 27.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel i lokalizację wybieraliśmy sami. Nie za dużo ludzi, nie ma hoteli-molochów - dla nas idealnie. Dojazd własny - samolot i wynajęty samochód. Bardzo nam zależało na tej plaży w cieniu iglastych drzew, bo to gwarantowało osłonę przed prażącym słońcem w upalne dni, a podczas naszego pobytu temperatura nie spadała poniżej 32 st. C. Bardzo spokojna miejscowość. Hotel oddzielony od morza nieruchliwą drogą/deptakiem. Kilka restauracji do wyboru tuż nad plażą. Ceny rozsądne. We wsi jest też mały spożywczak Plus (drogi!), a w sąsiedniej spory market Plodine (ceny normalne, ale wymaga dojazdu samochodem). W hotelu goście głównie z Polski (Rainbow) i dwóch biur podróży z Czech. Za hotelem darmowy parking typu klepisko. Dostaliśmy pokój w nowszej części hotelu, co było fajne. Ale ta część jest rozbudowywana i mieliśmy za ścianą wiercenie, czasami nawet od 8 rano. Staraliśmy się oczywiście jak najmniej czasu spędzać w pokoju, ale kiedy chcesz zejść z dzieckiem ze słońca, by się zrelaksować w klimatyzowanym pokoju - zapomnij o drzemce. Może skonczą przed następnym sezonem. Drugi minusik to posiłki - 15 minut od wyłożenia potraw w podgrzewanych pojemnikach nie było już za wielkiego wyboru. Więc jeśli lubisz dłużej pospać, albo przyjdziesz po 20 na obiadokolację to zostają resztki. To zdecydowanie do poprawy.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    zasłużona pochwała hotelu

    Kraj Aleksander 28.09.2023

    nasz pobyt od 21.09.2023-29.09.2023 hotel Nano w Drveniku bezpośrednio przy pięknej plaży-szkoda waszego czasu na wyjazd np. na Malediwy. W Chorwacji czystość wody i jej kolory jak z bajki.hotel 4* w pełni zasłużone, jedzenie smaczne obsługa miła a przy formie HB do obiadokolacji bez limitu piwo i czerwone wino .na plaży drobne kamyczki (ale można przejść gołą stopą i da się leżeć na samym ręczniku) i żaden piasek nie wchodzi w majtki a woda kryształ i niezmącona

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Nano

    Dariusz, Warszawa 05.10.2019

    Hotel godny polecenia

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel Nano Drvenik

    Weronika 20.07.2021

    Pobyt pod koniec czerwca 2021 uważam za ogólnie bardzo udany. Hotel czysty, mieszkaliśmy w drugim budynku wiec widoku na morze nie mieliśmy, ale pokoje były regularnie sprzątane, dość nowoczesne, z czajnikiem i mini lodówka. Minus-brak wymiany pościeli przez cały tydzień. Jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Zreszta za taką cenę trudno narzekać :) obsługa miła, uczynna, choć czasem trudno się z nimi dogadać po angielsku. Na szczęście sporo rozumieją po polsku :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Przyjemny pierwszy raz :)

    TOMASZ, Hajduki Nyskie 19.07.2022

    W tym roku po raz pierwszy zdecydowaliśmy się z rodziną na wczasy w Chorwacji. Zarezerwowaliśmy w styczniu pobyt na lipiec dla 3 osób w hotelu Nano w Drveniku. Dojazd własny. Na miejscu zostaliśmy bardzo ciepło przywitani. Szefowa uraczyła nas pyszną, regionalną rakiją. Hotel czysty, nowoczesny. Jedzenie w porządku, jedynie śniadania były mało urozmaicane. Personel grzeczny, szło dogadać się po polsku :) Obiekt położony przy samej plaży. Zabieram 1 punkt za basen hotelowy z którego nie mogliśmy korzystać, codziennie pod jakimś pretekstem...moja ocena to prawdziwe 5/6. Ogólnie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem