Opinie o Nano

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(210 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    PATRYCJA, Poznań 10.08.2019

    W Hotelu Nano spędziliśmy tydzień, w pokoju 3* Pokój był schludny i ustawnie urządzony. W mojej ocenie niczego w nim nie brakowało. Klimatyzacja działała, pościel była czysta, pokój czysty. Widok z okna ok - na góry oraz sąsiednie budynki (w dalszej odległości). Standard jak na fotografiach. Minusem były ubogie śniadania - brak świeżego pieczywa i warzyw/owoców oraz niezmienne menu. Obiadokolacje za to bardzo dobre i bez zastrzeżeń. Pojawiały się i ryby i mięso a także warzywa i owoce. Dość zróżnicowane w ciągu naszego pobytu. Obsługa w kuchni bardzo miła i uczynna. Cieszyłam się na możliwość korzystania z basenu (jeden z kryteriów wyboru hotelu), jednak przez większość naszego pobytu basen był niedostępny dla gości hotelowych.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel_pobyt

    Hanna, Warszawa 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Były problemy z zakwaterowaniem w hotelu, który był wskazany w rezerwacji. Miał być drugi budynek, 4*, nowoczesny, z dwoma łóżkami. Dzięki uporowi, kontaktowi z rezydentem, udało się. Basen przez cały czas pobytu był nieczynny, a ten hotel był wybrany tylko ze względu na basen. Brakowało żeli pod prysznic, mimo naszej interwencji, trzeba było kupić w pobliskim sklepie. Jedzenie słabe, monotonne. Trzeba było być w momencie otwarcia restauracji, odstać w kolejce po jedzenie, trochę później i już mogło brakować. Położenie hotelu bardzo dobre. Plaża kamienisto-żwirkowa, ale to było wiadomo.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Fajne wakacje

    Andrzej 25.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Miejscowość położona na uboczu idealna żeby odpocząć lokalizacja hotelu idealna , Może warto urozmaicić śniadania bo w każdy dzień to samo , obiadokolacja jest wystarczająca. Pokój był nowy można powiedzieć że TOP.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje w Chorwacji 2023

    ARLETA, KALISZ 04.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Miejsce na spędzenie spokojnych wakacji super. Obsługa hotelowa w szczególności kelnerzy rekompensuje małe niedogodności w postaci braku windy w nowej części hotelu. Szkoda, że biuro podróży nie informuje o godzinach posiłków przed wyjazdem bo chyba bym się nie zdecydowała. Śniadania 7:00 - 9:00 i obiadokolacja 19:00-20:30. Jadę na wakacje nie po to by nastawiać budzik żeby nie zaspać na poranny posiłek.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    wrzesień 2021

    Michał, Płock 22.09.2021

    Hotel ma różne opinie w internecie, więc w sumie nie byliśmy pewni co zastaniemy na miejscu. Ogólnie należy stwierdzić, że oferta Rainbow ma pełne odzwierciedlenie w rzeczywistości. Mieszkaliśmy w części 4*, więc odgórnie było wiadome, że nie będziemy mieli bezpośredniego widoku na morze. Na szczęście boczny widok również jest fajny, ponieważ mamy i góry i kawałek morza. Pobyt w perspektywie czasu bardzo udany, ale nie bez wad.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Bałkany znane i nieznane. 7+7

    Artur, Zielona Góra 12.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Po objazdówce czas na 7 dniowy relax. Hotel położony w najspokojniejszym miejscu na rivierze makarskiej i sam też taki jest. Urokliwie, spokojnie. Jedzenie skromne by nie rzec monotonne. Pokoje czyste, dobrze urządzone. Hotel bez jakichkolwiek animacji także jeżeli trafisz na 1 deszczowy dzień to pozostaje Ci książka lub tv z rozrywek.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Czerwiec 2023

    Agnieszka 10.06.2023

    Czerwiec przed wysokim sezonem. Oferta warunków w zasadzie zgodna z opisem hotelu. Do hotelu należą 2 budynki. W pierwszej lini 3* z restauracją i 4* bez windy i bez widoku na morze ale z małym basenem (nieczynnym). Ogólnie czysto. Opcjia HB na przetrwanie, na kolacje lepiej nie przychodzić za późno, mały wybór. To co podane raczej smaczne - kwestia gustu. Było zdecydowanie mało owoców i warzyw. Restauracyjne menu nie sprawdzone ale ponoć dobre. Personel pomocny i uprzejmy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Piękna miejscowość bardzo słaba obsługa w hotelu Nano

    Krzysztof Henryk, Gdańsk 05.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Byliśmy na pobycie ostatni tydzień września 2024 , miejscowość przepiękna Drevnik , natomiast był to nasz najgorszy pobyt w hotelu . Przez cały tydzień nie była ani razu przetarta podłoga w pokoju i ani razu nie zmieniono nam ręczników. W recepcji nie było personelu tylko w momencie meldunku. Jedzenie było beznadziejne , zimne miałam wrażenie ,że odmrażane były już ostatnie resztki sezonu. no ale wszystko rekompensowały widoki bo rzeczywiście Chorwacja to piękny kraj.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Lipiec 2023

    Dariusz 10.07.2023

    Pobyt udany, hotel czysty, jedzenie bardzo smaczne, dobra lokalizacja kilka metrów do plaży. Wszystko w najlepszym porządku. Polecam.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel

    Jolanta, Warszawa 01.07.2019

    Pobyt w Drevniku uważam za udany, hotel Invando był położony blisko plaży, pokój czysty z dużym balkonem . Miła obsługa i bardzo dobre jedzenie , polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem