Opinie o Nano

4.8/6 (185 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
185 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Fajna miejscowość

    Pokoje raczej stare, meble trochę poobdzierane, klimatyzacja działa jako tako. Największy minus to jedzenie - bardzo mało urozmaicone śniadania. Dzieciaki przez tydzień jadły kanapki z nutellą albo płatki z mlekiem. W kółko to samo - jajka sadzone, parówki (niejadalne), smażony chleb w jajku. Mało owoców, warzyw, o regionalnych produktach można zapomnieć. Obiadokolacje trochę lepsze, ale hotel nie przystosowany do "buffetowej" obsługi. Długie kolejki do nakładania, kto pierwszy ten lepszy. Wielki minus dla Rainbow za odrzucenie nas na lotnisko 5 godzin przed odlotem tłumacząc, że to przez korki. Korków żadnych nie było, za to zaraz po naszym przyjeździe przylatywał samolot z Polski, więc zapewne oszczędzali na kursowaniu autobusów. Samolot oczywiście był opóźniony, więc 6 godzin koczowaliśmy na lotnisku. Sam Drvenik polecam, bardzo fajna miejscowość z trochę zatłoczoną plażą, na której da znaleźć się skrawek cienia. Bardzo fajne ścieżki wzdłuż morza do sąsiednich miejscowości.

    Piotr, Warszawa - 02.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pobyt w hotelu Nano

    Nie zostaliśmy wcześniej poinformowani o tym, że basen jest nieczynny. Wiadomo o panującej pandemii jednak basen jest wliczony w koszty więc powinno zostać to zrekompensowane. Czysta plaża jak i woda, codziennie sprzątane pokoje. Jednak jedzenie bardzo monotonne i zbyt tłuste. Przez to jak i przez harmonogram śniadań i obiadokolacji, trzeba było stołować się w pobliskich restauracjach na obiady. Wycieczka na wyspę Korcula tez okazała się pewnym rozczarowaniem, wydawało się jakby statki transportowały turytów na kilka godzin aby wydali swoje pieniądze na wyspie bo ceny dwukrotnie wyższe niż w części gdzie znajdował się nasz hotel. Nie było wiele do zwiedzania. Tak jakby przebywali tam tylko chwilowi turyści, zabijający czas bo czekali na rejs powrotny oraz osoby wynajmujące jachty. Nie możemy zarzucić nic obsłudze hotelowej, byli bardzo pomocni i uprzejmi. Niezapomnianym przeżyciem na pewno była chorwacka burza :)

    Patryk, Wrocław - 08.09.2020

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel nano

    Lokalizacja bardzo dobra. Obsługa na średnim poziomie. Jedzenie na śniadanie i obiadokolacje fatalne. Jedzenie z karty restauracyjnej, super.

    Artur, Mirzec - 11.07.2021

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    HOTEL NANO

    ogółem hotel może być , basen przez cały tydzień pobytu nieczynny, śniadania codziennie to samo,kelnerzy bardzo uprzejmi służący pomocą,plaża bardzo zaludniona rezerwacja miejsca na plaży od godz 6,00 rozkładanie kocy i leżaków.

    DARIUSZ, TARNOWIEC - 31.08.2022

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem