Opinie o Nano

Kategoria lokalna 4

4.8/6
(188 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    HOTEL NANO

    DARIUSZ, TARNOWIEC 31.08.2022

    ogółem hotel może być , basen przez cały tydzień pobytu nieczynny, śniadania codziennie to samo,kelnerzy bardzo uprzejmi służący pomocą,plaża bardzo zaludniona rezerwacja miejsca na plaży od godz 6,00 rozkładanie kocy i leżaków.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Ogólnie polecam ale...

    Marta, Lublin 11.09.2022

    Hotel bardzo czysty I zadbany, obsluga jak najbardziej w porządku.... po za bardzo słabym poziomem jedzenia. Dzień w dzień na śniadanie ta sama jajecznica, parowka i słabej jakości kiełbasa z grzankami rowniez z cukinią 😅z bułki z poprzednich dni... nie było wyboru żadnego innego pieczywa... żadnych swierzych warzyw do śniadania. Na obiadokolację podobnie.. jedynym owocem był winogron, po za jednym dniem gdzie był arbuz ale nie zdążyłam spróbować.... Opcją bez wyżywienia byłaby dużo lepsza bo normalnie płatne dania z karty tego hotelu były przepyszne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ok

    Tomasz 04.10.2020

    Hotel i obsługa okej jak na tą cenę. Bardzo miłe Panie. Recepcja mimo zapewniania, że jest 24/dobe to niestety ciężko tam kogokolwiek zastać. Jedzenie monotonne choć nieźle. Sam Drevbik niezbyt rozrywkowy, choć ma wiele pięknych ukrytych plaż. Pokoje super. Pobyt oceniam na 6.5/10

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak czynnego basenu

    Maria 29.07.2021

    Biuro RAINBOW wprowadza swoich klientów w błąd. Po przyjeździe 24 czerwcu 2021 basen był zamknięty.Pani rezydent powiedziała że z oferty biura już znika basen ,niestety do samego.wyjazdu 01 lipca basen był zamknięty, a w ofercie dalej był. W ostatni dzień Pani rezydent osobiście podpisuje reklamację że brak dostępu do basenu A biuro co odpisuje że basen był otwarty tylko nie zauważyliśmy kpina.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem