Opinie o Nano

4.8/6 (185 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
185 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Chorwacja - lepiej samemu niż z Rainbow

    Chorwacja jako miejsce pobytu jest super. Cudowne widoki, super pogoda, mili ludzie - wszystko czego potrzeba na wyjazd i odpoczynek. Jest sporo miejsc do zwiedzania i obejrzenia. Morze jest przyjemne i ciepłe, plaże zadbane (jeśli ktoś lubi kamieniste). Wszystkie mankamenty wycieczki spowodowane były przez biuro podróży Rainbow. Lot do Dubrownika (kiedy z Polski możliwy jest lot do dużo bliżej położonego Splitu), następnie transfer, który miał trwać 3h a trwał 5,5h (najpierw oczekiwanie na ludzi, którzy przylecieli innym samolotem - miało być 20min, było 1,5h a następnie kolejki na granicy z Bośnią). Wyżywienie bardzo słabe, lepiej byłoby kupić bez wyżywienia i taniej chodzić jeść w okolicznych restauracjach, gdzie jedzenie było pyszne. (a mając śniadanie oraz obiadokolację i tak było trzeba iść gdzieś zjeść obiad). W drodze powrotnej transfer trwał 6h i była nerwowa atmosfera na lotnisku, bo przyjechaliśmy 50 min przed odlotem samolotu.

    Wiktor - 12.08.2021

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Opinia

    Pobyt w hotelu Nano: jedzenie - smaczne, różnorodne, śniadania i obiadokolacje są wystarczające, nie ma potrzeby wykupywania dodatkowo obiadów, napoje ok, kawa do posiłków słaba, nie ma nic wspólnego z normalną parzoną kawą, smakuje jak inka. Basen hotelowy - nieczynny przez cały okres pobytu. Pokój ok, zgodny z opisem, balkon od strony morza z widokiem na drugi budynek hotelu, tylko w pierwszym budynku są pokoje z widokiem na morze, klimatyzacja w pokoju wysiadła po trzech dniach i przez kolejne dni do końca pobytu nie została usprawniona. Zarówno nieczynny basen i niesprawna klimatyzacja znacząco pogorszyły pobyt, brak możliwości schłodzenia się po spędzeniu czasu na zewnątrz przy temperaturach w dzień i nocy dawał się we znaki, dodatkowo aby jakoś wytrzymać w pokoju musieliśmy otworzyć drzwi balkonowe a to wiązało się z różnymi zapachami i odgłosami docierającymi z zewnątrz (z pobliskich restauracji, odgłosami sprzątania ulic) utrudniającymi odpoczynek i praktycznie uniemożliwiającymi dobry, spokojny, regenerujący sen. Powodowało to również niepotrzebne zdenerwowanie, nieprzyjemną atmosferę i ogólnie pogorszenie całego wyjazdu. Wycieczki dodatkowe jak najbardziej godne polecenia ale osobiście nie polecam wybierania wycieczek dzień po dniu, ponieważ są długotrwałe i męczące a to nie sprzyja pełnemu korzystaniu z ich uroków.

    Paweł, Biała Podlaska - 21.08.2022

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Pobyt 9-16.08

    Największy atut to położenie holetu oraz czystość. Basen z otwierany nieragularnie - wyznaczone godziny nic nie znaczą. Poza tym ta dziwna przerwa przeznaczona rzekomo na dezyfekcję, ale nikogo z obslugi tam nie było w czsie kiedy basen był zamykany. Jeśli chcecie tam jechać to polecam bez jakiegokolwiek wyżywienia, nawet śniadania. Jedzenie fatalne, monotonne. Kawa beznadziejna.

    Turysta - 24.08.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    10/13 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wyjazd wakacyjny autem

    witam byliśmy na wyjeździe rodzinnym i jesteśmy rozczarowani. Zamawiając pokoje dla dwóch rodzin zakwaterowanie miało być w dwóch pokojach obok siebie i w jednym hotelu (tak w biurze wypełnialiśmy z Panią i tak dobieraliśmy pokoje), niestety dostaliśmy pokój w drugim budynku bez widoku na morze. Po otrzymaniu karty do pokoju kolejne rozczarowanie, nie było pościeli i prześcieradeł co nas przeraziło że na łóżkach są jakieś obce włosy, paprochy i od razu rzucają się w oczy. Po zgłoszeniu łóżka porostu przykryli prześcieradłami. Podłogi nie były odkurzone albo tak są sprzątane, bo przez cały pobyt nikt nie przyszedł z odkurzaczem. Ręczniki wymieniane więc tutaj ok. Co do jedzenia - powiem szczerze ze masakra i lepiej wykupić bez wyżywienia bo i tak trzeba chodzić na miasto. Śniadania marne - zazwyczaj tylko parówki, jakaś kiełbaska, omlet, Krosant, dwie wędlinki i ser żółty, no i płatki - codzień to samo. Obiado/kolacje - (zaczynające się o 19 - na obiady musieliśmy chodzić na miasto). troszkę lepsze ale również brak urozmaicenia, brak wędlin żeby zrobić kanapki dla dzieci (bo to już kolacja), alkohole (śmiech na sali - tego jeszcze nie widziałem :D - cieple piwo w plastikowej butelce 1,5l (a w sali obok mieli bar gdzie z nalewaka nie udostępniali). Zamówiliśmy raz obiad z karty menu to czekaliśmy na wydanie ponad godzinę, ale nawet smaczne. Basen otwarty jedynie od 10 do 15 i nie można było przynosić swoich dmuchanych zabawek dla dzieci. O otwarcie zawsze trzeba było prosić bo nikt się nie śpieszył otwierać, natomiast zamykanie punktualne. Szczerze jesteśmy rozczarowani i raczej tego hotelu nie wybierzemy, trochę nie rozumie tych opinii innych osób :)

    MARIUSZ, SKIERNIEWICE - 29.08.2021

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem