Opinie klientów o Nano

4.8 /6
170 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

MICHAŁ, Nowy Kawęczyn 06.09.2021

nie polecam

słabe jedzenie, brak jakuzzi - w ofercie była, Basen więcej czasu nie czynny niż był , hotel jedynie co ma do zaoferowania na plus to położenie - blisko moża

0.5/6

Małgorzata 10.08.2024

Wakacje z budzikiem

Pokoje sprzątane od 7.30 panie wchodzą do pokoju i budzą turystów. . Nie rozumieją nic po polsku ani po angielsku. Chcesz zjeść śniadanie w tym hotelu? Nastaw budzik na 7. Jak do pracy. Śniadania tylko do 9. Przyjdziesz po 8? Nie masz co zjeść. Owoce? Zapomnij. Wyścigi gosci po kawałek arbuza., jabłka czy winogrono. Codziennie do jedzenia to samo. Dzień w dzien. Zarezerwowałam większy pokój z dopłatą. Nie otrzymałam takiego pokoju bo ...bo takich nie ma w hotelu- tak mi powiedziano. Brak pomocy ze strony rezydenta. W dniu przyjazdu, późnym wieczorem staliśmy w pustej recepcji ponad pół godziny. Nikt nie przychodził, nikt się nami nie zainteresował. Szukaliśmy kogoś w całym hotelu i w końcu udało się. Ostatni dzień pobytu. Opuszczany pokój o 10. O 16 opuszczaliśmy Drvenik. Brak możliwości wzięcia prysznica przed podróżą czy miejsca do przebrania się. Pokoje malutkie. Balkoniki maciupeńkie. Hałas pan sprzątających od samego rana. To nie jest miejsce na prawdziwy wypoczynek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem