Opinie o Osmine

Kategoria lokalna: 4

5.5/6
(414 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    rodzina

    Ewelina, 11.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel średni nie wart tak wysokiej ceny, basen mały i do tego trafiliśmy na czyszczenie w trakcie dnia także do popołudnia nie można było korzystać z basenu, plac zabaw stary. Z pokoju hotelu na obiad, lub na basen i na plażę trzeba było korzystać i przesiadać się z jednej windy na drugą. Jedzenie smaczne i pokoje czyste.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rodzinny wyjazd

    Marzena 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel czysty, pięknie położony. Obsługa hotelowa bardzo miła, animatorzy z pasją. Miejsce raczej dla osób ceniących spokój, niewiele atrakcji w okolicy. Minusem obsługa sprzątająca, ponieważ juz drugiego dnia pobytu dziecku zginęły buty. Pomimo interwencji w recepcji, nie udało się ich niestety odzyskać.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Miało być lepiej

    Jarosław, Wrocław 02.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel z zewnątrz bardzo zachęca ale nie jest tak idealnie jak czytamy w innych opiniach. Po pierwsze pokój, mimo że sprzątany codziennie, był brudny. Przesuwając szafkę, za którą wpadła dziecku zabawka znaleźliśmy śmieci. To samo pod łóżkiem. W pokoju pełno mrówek. Widok z pokoju połowicznie na morze, bo w większości na dach następnego budynku. Pokój bardzo mały, w trzy osoby (z 3-letnim dzieckiem) tłoczno. Plaża wąska, z plastikowymi leżakami. Oczywiście plaga turystów "rezerwujących" leżaki. Klimatyzacja dawała radę tylko dlatego, że mieliśmy drugą kartę i chodziła cały czas, inaczej sobie tego nie wyobrażam. Woda najbrudniejsza spośród wszystkich zatoczek dookoła. Muł i wodorosty. Dookoła nie ma nic. Spacer do najbliższego sklepu to 30min (w jedna stronę) w totalnym upale i słońcu. Jedzenie bardzo średnie. "Kawa" jest niewiadomego pochodzenia czarnym płynem i nie nadaje się do spożywania. Większość mięs i ryb wysuszone na wiór. Zupy pyszne. Pomidory i ogórki śmierdzące. Lody z ohydnego proszku. Animacje to jakaś porażka. Prowadzone w języku francuskim i tylko dla dorosłych. Dla dzieci ZERO atrakcji. Żartem jest playroom czynny od 15 do 19. Rainbow wprowadza w błąd jeśli chodzi o czas transferu z lotniska. Nam zajął 1,5h! Pani na recepcji poleca wynajem auta za 70 euro, po czym w momencie jego odbioru dowiadujemy się, że do tego dochodzi 30 euro ubezpieczenia lub 500 euro kaucji (brak możliwości depozytu kartą). Napoje nalewane do szklanek 0,2 lub 0,25 więc w takim upale to żart. Piwo ohydne, soki najgorszej jakości. Notorycznie w barze brakowało szklanek, przez co albo czekało się 10min na wodę albo piło z gorącego szkła. Sama obsługa na to narzekała. "Plac zabaw" na dworze to zardzewiałe huśtawki i kilka drabinek, z których dziecko nie skorzysta gdy jasno, bo za duży upał (nie ma tam ani jednego drzewa) ani wieczorem, bo ktoś pożałował na jedną, małą latarnię. To samo z boiskiem, córka grała w piłkę w totalnej ciemności. Przekąski w lounge barze to suche paluszki i chipsy i szynka z serami, które zostały po kolacji. Wszystko zabierane dużo przed północą a w kilka dni nawet niepodawane. 5 min przed końcem posiłków w restauracji gaszono światła, zabierano jedzenie, wyciągano odkurzacze a szef sali chodził, mówił coś po chorwacku do gości i pokazywał na zegarek. Rezydentka tragedia - jedyny kontakt na lotnisku (wskazała autobus). Równie dobrze mogłoby jej nie być.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie najgorzej, ale drugi raz bym nie pojechała

    W 01.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Ogólne wrażenie: Hotel ogólnie w porządku, jednak są pewne istotne minusy, które wpłynęły na nasz odbiór. Obsługa: Personel niestety nie był zbyt życzliwy, szczególnie w restauracji. Pani sprzątająca otwarcie wyrażała swoje niezadowolenie z tego, jak mieszałam owsiankę, a Pan sprzątający komentował sposób, w jaki nalewałam wodę do bidonu (w hotelu nie ma butelkowanej wody). Plaża: Bardzo wąska, leżaki ustawione tak, że trudno było przejść. Zawsze dało się znaleźć wolne miejsce. Na plażę przyjeżdżały również osoby lokalne. Plusem był bezpłatny dostęp do desek SUP. Jedzenie: Świetny wybór owoców (arbuz, melon, ananas, winogrono, kiwi). Świeże warzywa, dobre śniadania – raczej w wersji na słono. Obiady i kolacje nas nie zachwyciły – zwykle znajdowaliśmy 1–2 zjadliwe dania. Sporo fast foodów, duże kolejki, choć jedzenia nie brakowało. Desery przeciętne. Pokój: Duży, czysty, nasz znajdował się w budynku w pierwszej linii brzegowej – bardzo dobra lokalizacja. Lokalizacja: Największym atutem hotelu była piesza ścieżka wzdłuż morza do Slano – idealna na spacery lub poranne bieganie. Podsumowanie: Jeśli nie zależy Ci na wysokiej jakości jedzeniu i przestronnej plaży, ale cenisz możliwość aktywnego spędzania czasu (np. SUP, spacery), to może być to niezłe miejsce. Dla nas jednak to był jednorazowy wybór – nie planujemy wracać.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Średni hotel

    Patrycja 12.08.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel sam w sobie wyremontowany, sprawia wrażenie nowoczesnego. Jednak na tym plusy się kończą. Na balkonie milion mrówek. Pokój dla 4 osób dość ciasny (2 dorosłych, 2 dzieci w tym jedno w łóżeczku turystycznym). Brak w pokojach jakiegokolwiek czajnika czy nawet szklanek. Jedzenie bardzo przeciętne, śniadania monotonne, zupy na obiad i kolację robione chyba z samych kostek rosołowych (przeokropnie słone). Brak dostępu do jakichkolwiek napoi w hotelu między głównymi posiłkami(jedynie na basenie). Basen: woda słona, brudna, pełno piasku na dnie. Basen położony dość daleko, trzeba skorzystać z dwóch wind i zejść stromym wzniesieniem. U nas dodatkowo pojawił się problem z zostawionymi dowodami na recepcji. Mąż podczas check in zostawil dowody osobiste na recepcji (o czym kompletnie zapomnial), nikt z obslugi przez 7 dni pobytu nie skontaktował się z nami, że są w posiadaniu dokumentów. Ja niczego nieświadoma podczas check out oddałam kluczyk i pytając czy coś jeszcze z naszej strony zostalam zapewniona ze nie. Dopiero na lotnisku podczas odprawy zorientowaliśmy się że nie mamy dokumentów i jak się okazało zostały na recepcji. Musieliśmy zamówić taksówkę która całe szczęście dostarczyła dokumenty na czas i zdążyliśmy (w ostatnim momencie) na lot. Obsługa Rainbow bardzo pomogła w tym temacie. Jednak zostaliśmy obciążeni kosztami taksowki (100€). Animacje dla dzieci i doroslych - baaardzo słabe i nudne. Ogólnie nie polecam tego miejsca.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pierwszy i ostatni raz

    Łukasz, Nowe Miasto 28.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Nas Chorwacja nie zachwyciła, a sam hotel tylko w tym pomógł. Od początku, mrówki w pokoju, na prośbę o ogarnięcie sprawy, odczułem drwinę niż chęć pomocy. Później rezydentka na kolejną prośbę załatwiła zmianę pokoju. Room service słaby, pokoje sprzątane wybiórczo, czasem co 3 dni. Ogólnie bardzo słabo sprzątane, pajęczyny w pokojach, jakieś włosy na materacu itd. Brak czajnika w pokojach czy wody butelkowanej. To nie jest hotel dla rodzin z dziećmi. Brak jakichkolwiek atrakcji. Małe baseniki z zimną słoną wodą. Nie sprzątane. Komuś wypadła kupa i tak sobie pływała, wyłowiona siatką na motyle i tyle. Wyczyścili baseny dopiero po kilku dniach. Animacji nawet nie skomentuje, dla dorosłych tylko po francusku, dla dzieci w sumie 4h dziennie, na korytarzu w hotelu, albo w mini salce. All inclusive to to zdecydowanie nie jest. Od 7 do 10 śniadanie, od 12 do 14 obiad, od 19 do 21 śniadanie i tyle... jakieś przekąski na basenie od 17 w kilometrowej kolejce. Napoje tylko na basenie przez cały dzień i w lounge barze od 17. Plac zabaw pamięta Chorwacki PRL, 2 huśtawki i coś metalowego obok. Plaża wąska, żwirowa o szerokości 2 metrów. Nie polecamy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Osmine

    Kamil, Warszawa 22.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Plusy: - ładna plaża - wspaniała woda w morzu - sympatyczna i pomocna obsługa (recepcja, kelnerzy/kelnerki) - animacje dla dorosłych Plusy/minusy: - sprzęty wodne: są - rowerki wodne, kajaki, 1 dmuchany do stania. Rowerki wodne pamiętają lata 80 i są mocno wytelepane Minusy: - słabe all inclusive: śniadanie, obiad i kolacja + napoje przez cały dzień. Dodatkowo w czasie 16.30-17:30 drobne przekąski przy basenie ze sporą kolejką - bar przy basenie przeniesiony z lat 90-tych / wygląda źle - jak pustostan - mrówki w pokoju (nie zostawiajcie niczego jadalnego poza lodówką bo będą ich setki) - dwa bardzo małe baseny / baseniki - animatorki dla dzieci: najczęściej (ale nie wszystkie) wpatrzone w telefon i zajęte sobą - nieprzyjemny pracownik pilnujący sprzętów wodnych - może zbyt wygórowane oczekiwania ale brak ratownika na plaży - wygórowana cena vs rzeczywiste warunki

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Średnio- oczekiwałem zdecydowanie więcej

    Michal, Nowe Skalmierzyce 19.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel max 3 gwiazdki a nie 4,5 jak opisuje Rainbow , fatalne napoje koło basenu i w barach , fatalny internet na terenie całego hotelu , jedzenie dobre bez uwag , pokoje czyste i schludne, mały basen jak na taka ilość gości w hotelu. Animacja wieczorna dla rodzin - zależy kto co lubi - dla mnie słaba. Wycieczki organizowane przez Rainbow - ok.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Położenie to nie wszystko

    DARIA, Gdynia 20.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Skusiłam się na wybór tego hotelu zachęcona licznymi pozytywnymi opiniami. Niestety hotel nie spełnił moich oczekiwań. Liczba mankamentów przewyższa fakt że hotel znajduje się w pięknej malowniczej scenerii - tu zgodzę się z każdym komentarzem na ten temat. Muszę również przyznać że serwowane jedzenie było bardzo smaczne. Jednak zaczynając od pokoju - na moje nieszczęście dostałam pokój usytuowany tuż nad parkingiem i uliczka dojazdowa co oznaczało wieczny hałas dochodzący z silników autokarów, mini busów, samochodów dostawczych 24/7. W takim miejscu w ogóle nie powinno być pokoi na użytek gości. W pokoju powinien znajdować się również minibar - ku mojemu zaskoczeniu lodówka była pusta z kartką ze jeśli mam ochotę na coś z mini baru muszę udać się do recepcji - tu chyba mijamy się z ideą i celem minibaru.. brak buteleczek z wodą w pokojach co chyba przy 4 * hotelu powinno być standardem. Goście chodzili ze swoimi butelkami na stołówkę napełniając je aby mieć wodę. Gdybym nie kupila wody na lotnisku nie miałabym za bardzo w co te wodę lać.. Na balkonach same ptasie gniazda co o tyle mi nie przeszkadzało co jednak ptasie odchody odbierały mi ochotę na pozostawianie chociaż tam ręczników do wywieszenia. Kolejna rzecz to otrzymanie pojedynczej karty do pokoju, za drugą trzeba było zapłacić 8 euro. Również poraz pierwszy spotykam się z czymś takim, nie chcę myśleć jak mają sobie poradzić osoby przyjeżdżające w większym gronie. Jeśli chcą mieć więcej kart niż jedna muszą liczyć się z dodatkowymi kosztami. Kolejna sprawa to lunch który był serwowany przy basenie w godz 16:30-17:30 - był to jedyny posiłek „do wyczerpania zapasów” czasami już o godz 17 nie było nic do jedzenia a obsługa z dezaprobatą odpowiadala na uwagi, że poprostu się skończyło. Jak można pozwolić sobie na coś takiego ? Jeśli jest informacja o serwowanych posiłkach w konkretnej godzinie to coś takiego nie powinno mieć miejsca. Na stołówce/ restauracji kolejna odpychająca sprawa mianowicie kelnerzy zbierający talerze jeździli wózkami z przezroczystymi kontenerami i od razu nad głową zrzucali jedzenie i jechali dalej do stoliku obok i znów to samo zrzut i jedziemy dalej 50 cm od twarzy - coś obrzydliwego. Kolejna sprawa to niestety jakikolwiek brak ogarniania strefy leżaków pod koniec dnia, niestety większość z gości tam gdzie leżała pozostawiała po sobie puste kubeczki po „drinkach” i niestety nie zawsze było to sprzątane. Co do „drinkow” kolejny zarzut - bardzo marny wybór alkoholi na all inclusive. Wino, piwo, jakiś gin - o kolorowym drinku można było zapomnieć, chyba że się za niego zapłaciło. Hotel moim zdaniem na 4 gwiazdki nie zasłużył - tylko mocne 3.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Nigdy więcej !

    krzyu 03.08.2019 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Tylko miejsce jest urokliwe, reszta hmm - masakra. All inclusive tylko z nazwy. 3 posiłki dziennie, żadnych dodatków miedzy posiłkami (lodów, owoców itp), przez 7 dni pobytu 2 lub 3 razy ryba w dziwnym wykonaniu, bardzo mały wybór dań. Na bardzo duży plus zasługują animatorzy, szczególnie Pani Mariola -dziewczyna jest niesamowita ze swoimi pomysłami. Nie polecamy !!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem