5.5/6 (336 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
5.0/6
Wybraliśmy się z na tygodniowy wypoczynek all inclusive do tego hotelu po rekomendacji pracownicy biura. Rzeczywiście można z czystym sumieniem polecić to miejsce. Jest wspaniały widok na morze, bardzo dobra i urozmaicona kuchnia i miły i pomocny personel. Do miasteczka Slano idzie się promenadą około 30 minut (spacerkiem). Okolica cicha i urokliwa. Pokoje ładne i bardzo czyste. Codzienna zmiana ręczników i sprzątanie. Doskonałe miejsce dla rodzin z dziećmi - nie bardzo mogą naciągać bo sklepów wokół brak (jeden w hotelu) co jest jak dla mnie zaletą. Za to 2 baseny do kąpieli i boisko do gier. Wieczorem trochę muzyki nad basenem . W barach przekąski więc głód nikomu nie doskwiera. Rezydentka miła i pomocna. Jeśli ktoś lubi spokój i nastawia się na wypoczynek to polecamy!
5.0/6
Wspaniały wyjazd, wakacje marzeń, miejsce przepiękne widoki nie do powtórzenia,ludzie mili pomocni. Jedzenie hotelowe różnorodne i bardzo smaczne, kawa pycha tylko trzeba umieć robić, woda napoje piwo alkohol co kto lubi to ma. Wyjątkowa promenada na przechadzki i przejażdżki. Rowery, kajaki, rowerki wodne deski do wypożyczenia za free. Cicho w hotelu i na miasteczku można odpocząć. Panie rezydentki zawsze uśmiechnięte,pomocne i elokwentne. Pani przewodnik(Karolina)z Dubrovnika powala na kolana swoją wiedza i sposobem jej przekazywania. Wielkie dzięki!
5.0/6
Hotel czysty i bardziej zadbany niż w innych krajach, położenie hotelu przed malowniczymi wzgórzami, plaże pod hotelem przeważnie żwirowo piaszczyste w których prawie nie było jeżowców, butów do wody nie używałem. Jedzenie Bardzo dobre i dzięki temu przytyłem 3 kg, można powiedzieć że to było januszowe obrzarstwo . Alkohole mocne orginalne nie były rozcieńczane tak jak w innych krajach, w których się piło a nawet nie miałeś humoru . Barmani czy rezydentka Ola życzliwi i pomocni z poczuciem humoru. Plusem jest to że można niby do godziny wypożyczyć, rower górski, czy rower wodny, czy kajaki, dlaczego niby piszę bo byliśmy 3 godziny na rowerach górskich i pan nie wzioł żadnych opłat. Rowerem można przejechać 12 kilometrów wokół zatoki bez wysiłku fizycznego, bez wzniesień z drogą poziomą do innych miejscowości, czy portu. pogoda udana, ogrody pod hotelem są zadbane, oświetlone do nocnych spacerów. Pracownicy hotelu z pozytywną energią a nie jak w innych za karę.
5.0/6
Hotel Osmine rekomenduję osobom, które poszukują miejsca na uboczu, z daleka od zgiełku nadmorskich imprezowych miejscowości i tłumu turystów. Jest to jednak dość duży obiekt - większość pokoi, recepcja, lounge bar oraz pokój zabaw dla dzieci mieszczą się w górnym budynku, natomiast reszta pokoi plus "stołówka" są w budynku dolnym, do którego można dojść pieszo albo zjechać windą obok recepcji. Po przyjeździe Pan rezydent, który z nami podróżował polecił nam jedynie udać się do recepcji. W recepcji nas zameldowano i na tym skończyła się informacja. Uważam, że z uwagi na wielkość budynku obsługa /rezydent powinni na wstępie wyjaśniać gdzie co się znajduje, czy jak gdzie się dostać. My początkowo zupełnie nie wiedzieliśmy, gdzie należy udać się na posiłek i którędy tam zejść. W hotelu i jego otoczeniu jest mnóstwo schodów, zatem należy nastawić się na częste wspinaczki. :) Niestety z uwagi na czas pobytu - koniec września, pogoda splatała nam nieprzyjemnego figla i dwa całe dni były deszczowe, więc przesiedzieliśmy je w pokoju. Sugeruję wybór tego kierunku maksymalnie do pierwszej połowy września, aby uniknąć takiej wtopy jak my. W Chorwacji do końca 2022r. walutą są kuny, które można kupić w recepcji. Zostaliśmy nieco wprowadzeni w błąd przez rezydenta, który podróżował z nami autokarem, ponieważ poinformował on nas jaka jest obecnie obowiązująca waluta w Chorwacji; zaznaczył jednak, że Chorwacja jest w okresie przejściowym przed wejściem do strefy euro i w większości miejsc, także w hotelu, można już płacić EURO była to nieprawdziwa informacja - w żadnym z miejsc, w którym byliśmy: w sklepach, w aptece czy na recepcji nie można było płacić euro tylko i wyłącznie kuny. Od roku 2023 nie będzie tego kłopotu ponieważ Chorwacja będzie już w strefie euro. Jeśli chodzi o rezydenta to nie dokonuję oceny, ponieważ nie mieliśmy kontaktu z tą Panią , nie jechała ona z nami autokarem; przegapiliśmy spotkanie powitalne. Raz próbowaliśmy skontaktować się z nią telefonicznie z zapytaniem w sprawie możliwości zamówienia lunch boxów na drogę powrotną i tego czy nam przysługują, natomiast nie można było nawiązać połączenia z numerem podanym w karcie powitalnej, zatem finalnie nasz kontakt z panią rezydent był zerowy. W hotelu większość gości to Francuzi, Niemcy i Anglicy; Polacy i inne nacje są zdecydowanej mniejszości