Opinie klientów o Aminess Port 9

4.9 /6
26 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Janusz 04.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

pobyt po wycieczce "Chorwacja na fali"

Jeszcze 2 tygodnie przed wyjazdem zostaliśmy "zmuszeni" do zmiany hotelu z Grand Hotel na Port 9. Jak okazało się w praktyce, niepotrzebnie ulegliśmy naciskom biura.Po zakończeniu wycieczki, w trakcie rozwózki po hotelach okazało się że dwie osoby wysiadły przy hotelu Grand. W trakcie wcześniejszej rozmowy z nimi, stwierdzili że stanowczo nie zgodzili się na zmianę hotelu i postawili na swoim. W trakcie pobytu w Hotelu Port9, spotkaliśmy inne osoby przymusowo "zesłane'" z innych hoteli na pobyt w opisywanym hotelu. Jedna z par pokazała nam zdjęcie na którym w trakcie rozwożenia po zakończeniu innej wycieczki, 8 osób wysiada przy hotelu Grand. Przypuszczamy że osoby te stanowczo odmówiły zmiany hotelu.Ponadto dowiedzieliśmy się ż jedna z par korespondowała bezpośrednio z hotelem Grand/e-mail/.Otrzymali odpowiedź że hotel z nikim nie zerwał umowy i jest dużo wolnych miejsc. Wiemy jaka jest prawda, lecz to nie jest temat do nieniejszej relacji. Jesteśmy tylko niemile zaskoczeni że tak się traktuje stałych klientów. Wracając do hotelu Port 9. Pokój oferowany w biurze Rainbow rzekomo o podwyższonym standardzie 18-22m2, okazał się pokoikiem 15m2 łącznie z przedsionkiem /zmierzyliśmy miarą/. Kolejne kłamstwo z Waszej strony. Reklamacja w recepcji, przy pomocy nieudolnej Pani Rezydent, nie odniosła żadnego skutku. Infrastruktura hotelu beznadziejna. Widać gołym okiem że hotel jest dopiero wykańczany. Obsługa nieudolna, wyćwiczona tylko do obsługi gości bez opasek /wiadomo pieniądz/. Dopiero pod koniec posiłków, udawało się po rozpaczliwych i żenujących prośbach, otrzymać coś do picia. Czuliśmy się upokorzeni. Pani rezydent nieudolna, zagubiona nie potrafiąca przez 3 tygodnie załatwić listy napojów przysługujących w trakcie posiłków dla opcji all inclusive light. Basen czynny od 9,00 do 18,00. Parodia! Kolejka przed otwarciem basenu na 0,5 godz. przed otwarciem. Plaża kamienista, woda zagloniona. Hotel Port 9 zasługuje aktualnie na minimum 2 gwiazdki. Ktoś z Was przecież analizuje i sprawdza hotele dla przyszłych klientów. Jak można taki hotel w tej cenie polecać wczasowiczom? Zarówno Chorwacja jak i Polska są w Unii Europejskiej.Porównajcie 4* w Polsce a Port 9 niby 4* w Chorwacji. Na marginesie: za tą samą cenę zwiedziliśmy z Waszym biurem Sri Lankę, super hotele i wyżywienie na objeździe, super hotel na wypoczynku pełne all inclusive. Nie rozumiem strategii Waszego biura. hotelu. Ponadto dowiedzieliśmy się że jedna z par korespondowała bezpośrednio z hotelem Grand /e-mail/. Otrzymali odpowiedź że hotel z nikim nie zerwał umowy i jest dużo wolnych miejsc. Komentarz zbyteczny.

1.0/6

Barbara 06.07.2017

Ładne widoki i ładny pokój - nic poza tym

Ładne położenie obiektu, ale hotel dalej w remoncie. Bardzo słabe wyżywienie, a raczej jego brak. Trzeba ganiać za kelnerami i prosić o pszenne pieczywo, kawę, herbatę.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem