Kategoria lokalna 3
4.5/6
bardzo przyjemny hotel, świetna rezydentka - marzenie, rzadko się zdarza aby ktoś z taką pasją wykonywał swoją pracę i dawał z siebie 200%. miła obsługa, zawsze uśmiechnięta, czysto, dostęp do netu, ogólnie na 5.
Agnieszka, olsztyn - 09.08.2014
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel ok, pobyt ok, animacje bardzo słabe, Długa droga z i do lotniska 4-5h. Ogólnie wakacje udane. Polecam wycięczkę do Dubrownika i koniecznie wybrać się na jego mury
Artur - 14.07.2019
9/11 uznało opinię za pomocną
4.0/6
O.K.
LANGER - 18.08.2015
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Właśnie wróciliśmy z wakacji All Inc. w hotelu Posejdon. (1) Hotel wizualnie prezentuje się na ***, jeśli zdadrza Ci się częściej podróżować to pewnie domyślasz się, że oznacza to pewne "kompromisy". Wybraliśmy pokój z widokiem na morze i w mojej opini inny wybór byłby błedem. Przez pomyłke na pierwszą noc otrzymaliśmy pokój bez balkonu - dramat. Nie polecam brać innego pokoju. (2) Jedzenie w hotelu było bardzo smaczne i różnorodne. Widok ze stołówki również bardzo ładny. (3) Obsługa hotelu zawsze na miejscu, pomocna i miła. (4) Miasto na górskim tle (Vela Luka), które widać z hotelu jest naprawdę piękne. Miasteczko jest niewielkie, senne i w portowym klimacie - możesz je poznać w jeden dzień. Jeśli szukasz rozrywki to źle trafiłeś/aś - jeśli odpoczynku to jak najbardziej na +. (5) Wyspa jest naprawde piękna, aby się o tym przekonać musisz wynając jakiś pojazd i ruszyć przed siebie. Okolice Vela Luki to głownie plantacje winogron i oliwek, jest bardzo zielono. Wejście do wody w typowo Chorwackim - kamiennym stylu. Aby odkryć plaże inne niż ta hotelowa, należy pojechać min. 20km do sąsiednich miejscowości. (6) OCENA RAINBOW - Nie jestem zadowolony ponieważ: (A) W dniu wyjazdu dzwoniłem do Call Center, aby otrzymać rzetelną informację dotyczącą wymogu robienia testu wjeżdzając do Chorwacji na co konsultant powiedział "Z moich inforamcji wynika, że nie trzeba robić testu". Od razu wiedziałem, że jest to wypowiedz, która głownie ma na celu dać spokój konsultantowi a nie realną inforamcje. W ten dzień internet rozgrzewał się do czerwoności przez zmianę zasad wjazdu do Chorwacji - obowiązek robienia testu. (2) Na lotinsku w Chorwacji oczywiście okazuje się, że test jest wymagany. I niemam tutaj pretensji do biura bo wiadomo, że nie mają na to wpływu, ale mają wpływ na wsprawcie klienta w takiej stresującej sytuacji. Wielu klientów nie potrafi mówić po angielsku i tutaj musieli sobie radzić sami. (3) W ofercie niema informacji, że z lotniska do Hotelu czeka Cię 5 godzin drogi. Bo tyle realnie jechaliśmy mimo, że pracownik R.pl informował nas o 2 godzinach. Przez te 5 godzin nie było żadnego prowiantu, a nawet postoju, aby się zaopatrzyć. To oznacza, że dojazd z Polski do Chorwacji w całości trwa 10 godzin! (4) Szkoda, że na miejscu nie otrzymaliśmy jakiegoś kompedium wiedzy o wyspie i kulturze (5) Basen i Bar ze zdjęć to w mojej opini manipulacja klientem. Basen jest "nieczynny w sezonie" a Bar to całkiem inna firma i nie wchodzi w cenę wyjazdu. Mimo wszystko byliśmy w nim 3 razy bo jest smaczna kawusia, piękny widok i wygodne boxy. Nie mniej jednak biuro uatrakcyjnia ofertę czyms czego nie zapewnia. (6) Mimo, że wyjazd jak w ofercie jest napisane to 8 dni to na miejscu realnie jesteś 6, bo w dniu wyjazdu zbiórka była o 7:30 wieć tracimy 2 dni na całodniowy dojazd. Warto wziąć to pod uwagę.
Daniel - 11.07.2021
5/6 uznało opinię za pomocną