Kategoria lokalna 3
4.0/6
Wypoczynek w hotelu Posejdon w mieście Vela Luka, mogę spokojnie zaliczyć do udanego. Transfer do hotelu i z hotelu przebiegł naprawdę bardzo sprawnie, a sam pobyt urozmaicałem wycieczkami czy to pieszymi, czy przeprawą wodną taksówką.
Sławomir, Chrzanów - 31.08.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt udany. Dobre miejsce wypadowe na całą wyspę i pobliskie małe wysepki. W hotelu przydałby się basen. Jedzenie smaczne, choć śniadania monotonne, natomiast obiady i kolacje były zróżnicowanie. Wyspa jest piękna, więc nie siedzieliśmy często w hotelu.
Daniel, Zadzim - 08.09.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ogólne wrażenia dobre a mogły być bardzo dobre.Szkoda że obsługa hotelu traktuje klientów jak kolonistów gasząc światło na tarasie o godz.23 i wypraszając gości do restauracji na dole. Kierownictwo hotelu nie troszczy się o bezpieczeństwo gości. W trakcie mojego pobytu młoda osoba spadła ze schodów z uwagi na brak oświetlenia schodów prowadzących z tarasu na plażę - była to jedyna droga na dojście do wejścia głównego hotelu.Do umowy z biurem powinien zostać załączony regulamin korzystania z tarasu w hotelu Posejdon wówczas hotel nie musiałby się troszczyć o turystów bo by ich nie było!!!Na tarasie nie wolno zjeść obiadu czy wypić nic co nie zostało zakupione w barze.Wyjątek stanowiła kawa o godz. 16 bo nie było innego miejsca. Nie przeszkadzało 24h oświetlenie basenu z którego nikt nie korzystał albo wybiórczo natomiast 23 była świętą godziną. Chorwacką gościnność i troskę o turystów w tym hotelu można włożyć między bajki. Rezydent ( Pani Krystyna :-) oraz animator Pani Natalia :-) wszystkiego nie załatwią. Wśród osób wypoczywających w tym hotelu panowała zgodna opinia co do suchego!!! prowiantu wydawanego na całodzienne wycieczki. Prowiant faktycznie był suchy! butelka wody, zgniła brzoskwinia i kanapka przełożona zeschniętym kotletem schabowym który został z obiadu lub kolacji poprzedniego dnia - prowiant za 2 posiłki- śniadanie i obiad. Pani Krystyna obiecała raport i interwencję ale mam wrażenie ze nie poskutkowało bo na kolejną wycieczkę prowiant był taki sam tylko brzoskwinia była zielona!!! Potwierdzam również bardzo monotonne śniadania. Przy pobycie 2 tygodniowym trochę brakowało koncepcji ale obiady i kolacje naprawdę smaczne urozmaicone i na zasadzie dla każdego coś dobrego. Ogólnie w hotelu jest czysto. Nie ma problemu ze zmianą ręczników Panie pokojowe bardzo miłe i grzeczne. Taxi boat - super sprawa. Jeżeli ktoś nie ma ochoty na spacer wokół zatoki to jest to idealne rozwiązanie. Trudno byłoby mi polecić ten hotel moim znajomym.
Turystka, Poznań - 03.08.2014
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Polecam umiarkowanie
Krzysztof, Poznań - 21.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
0/0 uznało opinię za pomocną