Opinie klientów o Sirena

4.5 /6
11 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marko 26.09.2018

Sirena Podgora

Samolot opóźniony o 4h - brak informacji i reakcji ze strony Rainbow.Dojazd z lotniska 4h, ale widoki rekompensują uciążliwą podróż.Na miejscu Pani recepcjonistka mówiąca po polsku wita ciepłą kolacją:)Hotel czysty, schludny i zadbany, wcięty w zbocze skały, wszystkie pokoje od Rainbow są od pn-wsch, z widokiem na skałę, ale są tego plusy - pokój się nie nagrzewa od słońca, i klimatyzacja działa bez dodatkowych opłat.Pokoje codziennie sprzątane, wymieniane ręczniki.Wycieczki fakultatywne ~50% droższe jak w opisie oferty (Krka 70EUR)Wyjazd o pierwszej rano, lunchbox na drogę - zrywka z produktami do montażu kanapki we własnym zakresie ;)Praktycznie z 7 dni robi się pięć, ale wypełnionych słońcem, krystaliczną wodą i miłymi ludźmi wokół.

3.5/6

Daniel W 24.09.2018

Hotel Sirena

Transfer z Dubrownika trwał ok 3.5-4h. Po drodze wysiadały jeszcze osoby które zatrzymywały się w innych hotelach. Długość tej trasy rekompensowały widoki które można było zobaczyć podczas jazdy autokarem (radzę usiąść z lewej strony jadąc z Dubrownika) Zakwaterowanie szybkie oraz bezproblemowe. Hotel Sirena znajduje się na uboczu miasteczka z dala od zgiełku, hałasu muzyki i innych imprez. Wokoło pięknie, cicho i spokojnie. Hotel znajduje się dosłownie przy plaży (wystarczyło przejsć przez ulicę i zejść po schodkach). Blisko jest również do okolicznych piekarni oraz sklepów (trzeba pamiętać że są otwarte do 20:30 a również jeden markecik niedaleko hotelu do 21:00) Widok z hotelu na morze robi duże wrażenie ale... tak jak już się to pojawiło we wcześniejszych opiniach biuro Rainbow otrzymuje pokoje po drugiej stronie gdzie widok jest o wiele gorszy. Jak się ma szczęście to trafi się na drugie/trzecie piętro i po wychyleniu się przez "balkon" francuski widać górę. Niestety dwie panie które były w tym samym terminie co my miały pokój na pierwszym piętrze z widokiem na mur (!!!). Panie twierdziły, że czują się jak w piwnicy a niestety rezydentka nic nie dała rady zdziałać. Oczywiście była opcja na zmianę piętra ale za dopłatą 60euro/os. Dodatkowo w naszym pokoju nie działała klimatyzacja a suszarka nie była w najlepszym stanie technicznym (radzę zabrać własną) .Polecam również wyposażyć się w pakiet internetowy ponieważ do naszego pokoju Wi-fi "dolatywało" bardzo żadko a czasami nawet w ogóle. Przy hotelu znajduje się basen ale mając tak blisko morze nikt z niego nie korzystał (oprócz pluskających się przy nim gołębi). Obsługa hotelowa miła i uśmiechnięta. Na plus zasługuje codzienne sprzątanie pokoji oraz wymiana ręczników. Chciałbym mieć taką samą opinię o kelnerach ale nie zawsze to wyglądało tak kolorowo. Jeżeli na stołówce są Polacy oraz Niemcy/Francuzi itd. to niestety ale ci pierwsi nie są obsługiwani w taki sam sposób i z taką samą szybkością jak inni. Mieliśmy wykupioną opcję śniadania + obiadokolacje: -Śniadania w formie stołu szweckiego - były ok, wydaje mi się, że każdy znalazł coś dla siebie. Jedzienie było w miare urozmaicone. -Na obiadokolację wybieraliśmy jedno z trzech dań dzień wcześniej. Muszę przyznać, że na dobre jedzenie trafiliśmy 3 na 6 posiłków ( "burger" to nie hamburger tylko kotlet wraz z marchewką, groszkiem i ziemniakami - taka ciekawostka). Dodatkowy minus za brak możliwości napicia się nawet wody z dystrybutora (taka opcja tylko przy śniadaniu) Jeżeli chodzi o rezydentkę - na pierwszym spotkaniu wyjaśniła nam co i jak, zademonstrowała wycieczki które można wykupić, jeżeli ktoś chciał znać plan to od razu przedstawiała ofertę. Na plus zasługuje że Pani nie wciskała tych wycieczek na siłę. Sama stwiedziła, że można też jechać w te miejsca na własną rękę. - polecam zabrać ze sobą buty do wody ponieważ plaża oraz dno morza składa się jedynie z kamieni. Można rownież trafić na jeżowce które mogą sprawić wiele bólu. Okulary do pływania również będą bardzo przydatne biorąc pod uwagę zasolenie Adriatyku. Mimo wielu minusów, wypad do Chorwacji uznaję za bardzo udany aczkolwiek jestem pewny, że nie wrócę już do tego hotelu.

2.5/6

Iza 25.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Jedzcie na mieście!!!

Do Chorwacji wybraliśmy sie po raz trzeci, jednak po raz pierwszy samolotem. Podróż samolotem zrównała sie czasowo z transportem z lotniska. Około 3 godziny jazdy z Dubrownika do Podgory, 3 przesiadki w tym ostatnia do taksówki. Ale wszystko profesjonalnie. Hotel usytuowany blisko morza, piękny widok z tarasu jadalni, ale z okna pokojowego to już była niespodzianka. Krzaki, śmieci i kupa kamieni - to widok z pierwszego piętra. Brak możliwości wymiany pokoju na druga stronę z widokiem na morze. Codzienne sprzątanie pokoju na duży plus. Wybraliśmy opcję HB, jak sie okazało jedzenie było porażką. Kolacje zimne i niesmaczne, śniadania to walka i wyczekiwanie po 15 minut na nowy rzut bułek, wędliny, czy też warzyw. Deserem po kolacji był np. zimny budyń, plasterek arbuza lub kiść winogron. Do kolacji napoje, w tym także woda, płatne dodatkowo. Piwo w cenie 30 kun wpływało korzystnie na zachowanie trzeźwości;) Warto wybrać się do Medugorje i Mostaru.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem